indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Een goede kennis van ons die ik al ruim 5 jaar ken, Komang (maar ja, wie heet er niet zo op Bali!), verdiende tot voor kort altijd zijn geld met het maken van de welbekende fotoboeken/notitieboekjes van palmblad en dergelijke. De verkoop gaat steeds minder goed en daarom is Komang toch op zoek gegaan naar een andere bron van inkomsten. Hij heeft nu een kleine homestay, met 3 kamers, die hij verhuurt in Blahpane een klein dorpje niet ver van Gianyar in Bali. Hij heeft mij gevraagd of ik mijn vrienden en kennissen dit zou willen vertellen, dus bij deze.
Hij verhuurt de kamers voor 15 euro per nacht. Daarnaast is hij ook chauffeur. Dit is ook wel nodig omdat het dorpje enigszins afgelegen ligt. Het huisje staat vlak bij de rivier waarop je in Bali kunt raften. Misschien dat er iemand op het forum interesse heeft om hier 1 of meerdere dagen te logeren, een unieke kans zo bij een Balinese familie in een klein dorpje! Komang spreekt Indonesisch, maar ook in het Engels kan hij zich wel goed redden.
Wie interesse heeft zal ik zijn emailadres geven.

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

kleine aanvulling; de prijs is inclusief ontbijt en avondeten begrijp ik....

spacer line  

En als je geen chauffeur wilt dan kun je er eventueel een Yamaha bij huren ken je overal naar toe waneer je maar wilt...
Ja je moet wel een beetje gek zijn om dat te doen want op sommige plaatsen rijden ze als gekken...dus aanpassingsvemogen is wel gewenst....en vooral links blijven rijden.... Emoticon: Smile

marian49
User
spacer line

ik zou graag dat adres van Komang hebben

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

telefoonnr: 0062 361 952983
Adres: Br. Balahpane Sidan, Gianyar
Succes!

marian49
User
spacer line

Op 04-10-2009 10:49 schreef NoviKirana:
telefoonnr: 0062 361 952983
Adres: Br. Balahpane Sidan, Gianyar
Succes!

Dank je wel, ik heb het opgeslagen, wij gaan 27 febr.2010 voor 2 maanden naar Bali, waren er eerder 4 dagen maar willen het, nu we tijd hebben eens echt bekijken, en de mensen wat beter leren kennen, in iedergeval hun cultuur.
Nogmaals bedankt

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,842,965 topic views - 236,146 posts - 13,703 topics - 27,450 members - last post @ 23-01-2020 07:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,599,851 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com