indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

draai123
User
spacer line

Hallo,
Wat voor maatschappijen vliegen er vanaf Jogya naar Surabaya. En wat is daarna de beste manier om naar Bromo te gaan en van daaruit naar de haven waar de ferry naar Bali vertrekt?
Alvast weer bedankt.

spacer line  

Vanuit Yogja kun je op verschillende manieren naar Bromo zie ander topic

http://forum.indahnesia.com/to(...)_op_java_en_bali.php

Komplete trip was 350.000 inlc . hotel en vervoer naar of Denpasar of Lovina
Hij stopt in Probolingo om over te stappen vanwaar het een uurtje rijden is naar Bromo. Maar de hotels zijn beter in probolingo en er is meer te doen maar voor een nacht kan je wel bij bromo slapen.
De hotels in Bromo zijn muf en koud met als je geluk hebt warm water (bij mij was de gas op) maar als je daar om 10 uur savonds als je aanlomt gaat douchen bij 10 graden of minder dan denk ik dat je daar weinig genot aan beleefd
Ook het eten laat te wensen over vond het niet geweldig
Ik zelf ga waarschijnlijk in probolingo slapen kom daar vanaf surabaya met de trein.
Maar ik blijf 2 nachten in Probolingo om dan weer naar Surabya te gaan...to Kupang
Ik zou als ik jou was die tour nemen het is wel afzien naar bromo toe rijden maar daarna is het prima ook de reis naar Bali all incl ferry transport en overnachting pp

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Zie posting bij švakantie op Java en Bališ.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,279,455 topic views - 233,329 posts - 13,683 topics - 23,671 members - last post @ 19-08-2019 13:09 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,165,228 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com