indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Anoess
User
spacer line

Hallo,

Wij willen van Bali naar Lombok ik had al gelezen dat dit per boot kan, weet iemand wat de kosten hiervan zijn en hoelang dat dit duurt?

En je kan ook met het vliegtuig daarheen kun je dat beter ter plaatse regelen of van te voren boeken?

Wij gaan in januari voor een maand.
Alvast bedankt!

spacer line  

Rp. 15.000,- met de langzame ferry vanuit Padang Bai, duurt 4 tot 5 uur

Rp. 590.000,- met de snelle boot vanuit Benoa, duurt ca. 1,5 uur

Rp. 400.000,- vliegen vanaf Denpasar naar Mataram, vliegtijd 35 minuten

If you have nothing to loose, you can risk everything

august
User
User icon of august
spacer line

Gewone Ferry van Bali naar Lombok kost als je met de motor gaat Rp.86.000. Duurt ong. 5 uurtjes. Als je met het vliegtuig gaat dan ter plaatse regelen is het beste.

spacer line  

Ik denk dat de overtocht in Januari wel eens tegen kan vallen neem in ieder geval genoeg kotszakken mee mocht de boot uitvaren want het spookt daar nogal op zee in jan.....en ik was daar dit jaar in jan dus ik spreek uit ervaring...en er vallen veel diensten uit door het weer we gebben zelfs enkele dagen geen vis op de markt gezien omdat ze zelfs niet konen vissen...

draai123
User
spacer line

Er gaat ook een snelle boot vanaf Padangbai naar de Gili's of Lombok.
Deze heet de Gilicat. Zeer goed verzorgd. Kantoor zit in Padangbai zelf, naast hotel Puri Rai.
http://www.gilicat.com/

spacer line  

Ja maar die kan ook zinken alleen wat sneller,,,,, Emoticon: Smile

Anoess
User
spacer line

Al die berichten maken me niet vrolijk Emoticon: Red face

Dat wordt in ieder geval het vliegtuig!!!

spacer line  

Anoess kijk eerst hoe het weer is tzt en beslis dan pas de boot is veel leuker en als het onverantwoord is dan varen de ferry boten niet uit ieder maand komt er een kist naar beneden in ieder geval 4 het laatste half jaar waarvan 2 of 3 millitaire die in papua zoeken ze nog mischien vind am die wel ...
En kijk uit met oversteken in nederland groen licht zegt ook niet alles....
Dus geen zorgen maken gewoon lekker op vakantie gaan ik maak me heel ergens anders zorgen over eind sept das die mexicaanse griep ....

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,279,455 topic views - 233,329 posts - 13,683 topics - 23,671 members - last post @ 19-08-2019 13:09 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,165,431 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com