indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ik heb nog ruimte in mijn koffer over want ik ga praktisch leeg weg iemand intresse?????

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Een tube Parodontax (tandpasta). Contraprestatie: gratis logies in YOG, het beste eten van Midden-Java, zwembad.

spacer line  

Geen vloeistoffen gel of creme ed ik ben geen koerier en neem alleen te controleren dingen mee.... Emoticon: Smile
Natuurlijk wil ik die tandpasta meenemen maar dan ga ik hem wel zelf kopen Emoticon: Smile

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Ja, dat dankt me de koekoek. Natuurlijk koop je de tandpasta zelf.
Hehe.

spacer line  

Ik wist trouwens niet dat jij zoveel gaatjes had... Emoticon: Smile

fyjack
User
User icon of fyjack
spacer line

willem willem
rookworsten lekker

Jaag het geluk niet achterna maar omarm het als het op je pad komt

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 31-07-2009 15:24 fyjack wrote:
willem willem
rookworsten lekker
Die zijn altijd welkom inderdaad.. Van die lekkere sappige varkensrookworsten. Emoticon: Nice

spacer line  

Kan er wel een paar meenemen en een lekker stuk kaas maar ik kom helaas niet in de buurt Yerun...maar is wel een goed idee

Indoboy20
User
spacer line

Ik neem ook rookworsten mee natuurlijk, wat bierworstjes ( salami), drop etc. Jammer dat je geen haring kunt meenemen.. Ze snakken naar haring daar.. Emoticon: Party!

spacer line  

Ik neem gewoon een zak met 40 nieuwe haringen mee en die gebruik ik pas naar anderhalve week heb er geen problemen mee anders zijn opties nog zure haring of haring in tomatensaus.....die zijn geconserveerd

senior
User
User icon of senior
spacer line

Willem...40? in een zak?...Toch niet in je handbagage zeker...Ik heb het ooit geprobeerd om haring mee te nemen: schoongemaakt, geseald, ijskoud in een speciale koeltas in de koffer.Maar bij aankomst was de kwaliteit niet zo denderend meer...

hati hati, pelan pelan

Arjana
User
spacer line

Willen, onze school is samen met een blinden instituut bezig voor een school in Malang. YBL in Malang. We hebben nu 3 braille leesregels gesponsord gekregen die die kant op moeten maar de transport kosten zijn nog al hoog. Als je nog een plekje hebt. Ik schat dat ze makkelijk in je koffer kunnen. Je zou er veel goeds mee doen voor de kinderen daar.
Als je dit zou willen zou je mij dan willen mailen?

Groetjes, Arjan
http://malang.web-log.nl/

spacer line  

Ja eindelijk op zo'n reactie zat ik te wachten voor zoiets maak ik zelfs plaats eindelijk wordt die ruimte zinvol opgevuld net iets beter voor mijn gevoel als rookworsten....ga direct mailen....

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Arjana, mooi initiatief.
Ik heb Willem al aangeboden om kleertjes op te halen.
Zal kijken Arjana of ik wat leuk speelgoed kan krijgen.
Willem, mail mij maar even:
wa.gorgelRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.ziggo.nl
Fijne dag en lieve groet
Wilma/Merapi
ps Arjana, heb je nog meer nodig? misschien kan Willem het meenemen.

spacer line  

HO ho heb maar 5 kg of iets meer(8) over in mijn tas en mijn spullen wegen ook nog iets en wat die haringen betreft ik gebruik ze al jaren ze roesten wel een beetje maar de tent staat nog steeds stevig .... Emoticon: Smile )

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Willem, 40 nieuwe haringen meenemen naar Indonesie, nou dan mag je blij zijn dat je halverwege de vlucht niet uit het vliegtuig wordt gegooid, vanwege de stank.
Ben gek op nieuwe haring, maar eet ze pas als de haring terplekke wordt schoongemaakt. Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry
Als Hagenaartje zie ik het gelijk.
Nou Willem, op de terugreis[als je kofferruimte over hebt : een flinke fles caja puthi] is duur hier.
Voor alle sobats een fijne avond,
Liefs Merapi/Wil Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hai Willem, wil wel even weten waar de kleertjes naar toegaan, dus graag adres,
gewoon om te controleren,

spacer line  

Die gaan naar kalibukbuk naar een arm gezinnetje die ik heb leren kennen zie fotoo's

En zodra ze afgeleverd zijn weer fotoos dat beloof ik die mensen zullen je hier heel dankbaar voor zijn...

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Willem, concentreer je nou maar op die brailledingen. Kleren voor kinderen zijn wel leuk, maar ze kosten alhier een habbekrats, dus het is onzin om ze mee te zeulen. Bovendien is het grootste - en elk jaar terugkerend - probleem hier voor mensen met schoolkinderen: de uniformen en het schoolgeld. Daar kun je beter wat mee helpen.
Haringen koop ik hier diepgevroren in Yogya voor een prijs die nauwelijks hoger ligt dan in Nederland/Schiphol. Als je naar de Hero of Carrefour gaat, kun je cabanossi (spelling onder voorbehoud) kopen. Elke Nederlander zal denken dat het rookworst is...

spacer line  

Die boeken hebben ook voorang of wat het ook moge zijn maar voor kinderkleertjes heb ik nog wel plek in mijn rugzak oftewel handbagage mijn koffer is echt leeg er zit mischien 3 kg van mij in en mag 15 meenemen dus heb nog ong 10 kg over maar zit op mail te wachten van die school je hoort het nog op dit topic....

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Heb je zelf geen kleding aan op je reis? Of koop je alles ter plekke?

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Komt prima in orde Willem, zal hele mooie kleertjes uitzoeken.
tot woensdagavond.
Reken op minstens 3kg maar je ziet het wel
groetjes, Merapi/Wil

spacer line  

Ik trek warme kleren aan als ik wegga en 2 korte broeken een dunne lange wat onderbroeken 2 t shirts en wat sokken mijn toiletasje en wat kadootjes voor mijn vriendin de rest koop ik daar zoals shirts blouses slippers enz op de terugweg zit ik weer nokvol van javakoffie tot ruggekrabbers toe Emoticon: Smile
En natuurlijk kleding je moet alleen weten waar je dat koopt en dat weet niet elke toerist want die komen daar niet erg veel maar in de malls in de kleinere plaatsen ken je echt heel goed shoppen en je wordt niet getild...en hoef je ook niet te pingelen
Ik ga niet alleen naar probolingo voor de bromo maar ook voor goud scheelt de helft met jkt en toeristen die moet ik daar nog tegen komen want ik sliep daar voor 225.000 rph nette kamer!!! AC Warm water TV..Ontbijt wat wil je nog meer voor 2 pers
En mijn vriendin weer blij met een mooie 24 karaats ring van 4 gram en heeeel mooi gemaakt met steentjes kost ong 60 a 70 euries moet je hier eens een ring gaan halen voor die prijs Emoticon: Smile Emoticon: Party!

En Wilma ik kan eventueel ook de kleertjes aan de school schenken want ik kom pas na timor en florez op Bali dus zoek ik even uit wat mijn maat kan gebruiken want ik weet hoe groot zijn kinderen zijn dus de kleertjes zijn ook al vergeven de rest gaat naar de school
Alleen even kijken hoe groot die toetsenborden zijn heb al wel een idee het is meer formaat als kilo,s
Ze worden opgehaald maar mischien ga ik ze brengen want erg ver is het niet en dan heb ik malang ook eens gezien... Emoticon: Smile

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

24 karaats ring

Ha ha dat is alleen in Singapore 24 karaats.
21/22 misschien het scheelt maar weinig, wat hard of zacht goud.
Wat betreft kan je ook hier van alles kopen zoals die kleine pasar malams.
Was zaterdag op een pasar die ook van alles liet zien, en je kon daar van alles kopen, behalve goud niet.
Waarom niet ja ik denk moeilijk in te voeren?????

Zal de foto's kleiner maken--- ( straks, is gebeurd......) en zal foto's laten zien van Probolinko? moet zoeken!!
slaapkamers voor lilyputers,

Nou het viel tegen daaro, maar ja, we weten het,je kan niet alles hebben.......

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Leuk Zieleffe was 2 weken geleden of 3 op een pasar malam in Breda maar had toen nog geen camera die heb ik nu pas gekocht...
Ja ik heb gezien hoe ze dat meten en mijn trouwring was maar 12,9 karaat volgens hun en moet 14 zijn Emoticon: Smile
Maar des al niet te min ik koop toch liever in IR een ring als in Europa scheelt toch aanzienlijk Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,761,485 topic views - 235,533 posts - 13,701 topics - 26,449 members - last post @ 16-12-2019 14:51 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,879,968 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com