indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 31-08-2009 12:25 Albert wrote: Gewoon IM2 met die brom stick

Nou wil het toeval, Albert , dat Willem een kaart zoekt voor zijn (inferieure, maar dat is niet van belang voor dit punt) smartphone. Niks geen broom, dus. Voorts wil het toeval ook nog dat hij onder andere naar NTT gaat. En kijk nou eens naar de coverage van jouw IM2 Broom, Albert ...

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 31-08-2009 13:10 guna2 wrote:

[quote removed]

Nou wil het toeval, Albert , dat Willem een kaart zoekt voor zijn (inferieure, maar dat is niet van belang voor dit punt) smartphone. Niks geen broom, dus. Voorts wil het toeval ook nog dat hij onder andere naar NTT gaat. En kijk nou eens naar de coverage van jouw IM2 Broom, Albert ...
Tja ik weet dat er snellere zijn.

Doch ik zit in een onder ontwikkeld gebied ergens in Indonesie genaamd Jepara.

De snelheid in jepara vergeleken met Semarang is misschien wel het 10 voudige.

Ik heb ook GPRS geprobeerd met Ericson. Is snel totdat je iets wilt downloaden en dan is het even traag. Dus voor alleen surfen is het leuk.

Ik zie wel of ik 1,5 juta ga uitgeven voor een proef/test. Want niet goed geen geld terug.
Ik heb wel een grote mast op zon paar 100 meter van mijn huis staan. misschien dat daar wat mee te doen is?

Is zo'n mast b.v. een open internet systeem, zoals bv een Hotel naast de deur en je kunt lekker op hun kosten mee surfen. Tevens als je zo'n open systeem weet te vinden hoe kom je daarin (settings)? Of is alles in Indonesie gesloten?

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Nog even een TEST gedaan.
Ping 1818ms
Dowload snelheid 97kbps
Upload snelheid 25 kbps

Moet het ook eens overdag uitproberen is het verkeer sneller.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

hannaong
User
spacer line

ik gebruik een USB dongel van At&T, tien dagen geleden gekocht voor ong.500.000 RP en een Indosat SIM-card voor internet voor 176.000 ongelimiteerd per maand. Ben dik tevreden. Skypen en voipbusteren gaat vaak met schokken, maar soms ook wel OK.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,395,302 topic views - 233,701 posts - 13,689 topics - 24,560 members - last post @ 22-09-2019 05:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,497,245 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com