indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wil er nog iemand fotoos kopen...... Emoticon: Smile

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 29-07-2009 09:46 guna2 wrote:
Malam, wat een kutverhaal. Ik heb zelden zoiets onbenulligs geprobeerd te lezen. Tangen en varkens, lullen en drumstellen. Try again.

Ach Guna, zoals ik al zei, ik lees meer dan dat ik iets schrijf, zo ook jouw postings, wel we kunnen elkaar een handje geven, jij trekt nou ook niet bepaald volle zalen met je oeverloze kritiek op alles en nog wat. Emoticon: Nooo

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 30-07-2009 03:41 Malam wrote: met je oeverloze kritiek op alles en nog wat.

Ik lever alleen kritiek als ik denk dat zulks zinvol is. Ik weet dat je kunt schrijven, en dus mopper ik als je een potje uit je nek zit te lullen. Je kunt het dus desnoods als een complimentje zien.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Je kunt natuurlijk kritiek hebben op het stukje.
Uit de zoekfunctie op het forum blijkt dat het stukje van Malam uit 2006 dateert.

Dat is dus niet echt hoopgevend als het gaat om de handelswijze van de "schrijfselaar". De niet aflatende stroom van beledigingen en andere onfrisse zaken over de tijdsspanne heeft wel in ieder geval 1 groot voordeel. Het is goed bij te houden, en bijgehouden. Emoticon: Smile

It's only kinky the first time.

spacer line  

Ja guna levert zelfs kritiek op mijn tel zal wel niks beters te doen hebben.....
Of zou hij bevangen zijn door de tropenkolder????
Ik zit in ieder geval niet op zijn antwoordt cq kritiek te wachten .....

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

off topic reply's weggehaald

It's only kinky the first time.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

52,104,970 topic views - 224,506 posts - 13,535 topics - 16,967 members - last post @ 14-12-2017 06:40 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

93,376,208 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com