indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Nienke&roy
User
spacer line

Hallo,
Tijdens onze reis op Sumatra (begin aug), willen wij een nacht overnachten in Sipirok.
Ik ben er inmiddels achter gekomen dat daar maar een hotel is, maar kan geen contactgegevens vinden. Weet iemand misschien een website, emailadres of telefoonnummer van dit hotel?
En heeft iemand ervaring met dit hotel? Is het een aanrader?
Groet Nienke

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Nienke en Roy
google eens op hotel Torsibohi Sipirok, er is dus wel wat op internet te vinden over dit hotel

o.a. .
Hotel Torsibohi Jln. Raya Sipirok-Padang Sidempuan Sipirok. Tel 0634-41311/
41312 Fax 0634-41310. ...
http://www.lito.nl/images/191/3901.pdf - 41k - Gelijkwaardige pagina's

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

spacer line  

ya , waarschijnlijk de enige.
Het is een leuke hotel met een cottageachtige opstelling .
Lekker koele omgeving , dacht dat het ook geen airco heeft.
Tenminste niet in onze cottage. (Jan 2009)
De cottage zijn ruim voor 2 personen , als jullie met 3/4 personen zijn (kinderen) kunnen extra bedden besteld worden .

Is een bekende tussenstop voor bijna alle Nederlandse reisgezelschappen die uit Medan naar Padang reizen .

Een paar km verder , voor Sipirok (vanuit Medan) heb je die grote landverschuiving .
Ben benieuwd of het nu al gerepareerd is , elke keer komt daar een aardverschuiving.

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

http://www.zoover.nl/indonesie(...)irok/torsibohi/hotel

Ik weet niet wat het kost kan geen prijs vinden maar verwacht er niet te veel van...wie kan mij de prijs vertellen want ik wil de zwavelbronnen bezichtigen...

spacer line  

De prijs is ook niet echt duur , is een doorganghotel van bijna alle grotere Nederlandse touroperators . Er is natuurlijk een verschil tussen publish rate , en die via reisburo (Asia room bv ) .
Ik heb ook een speciale reet gekregen (company rate) , betaalde 350 000 rp incl ontbijt. (koers was 15.400 rup per eurie)- Jan 2009 .

bisa dicek of makemyday .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,662,699 topic views - 237,858 posts - 13,715 topics - 29,333 members - last post @ 28-03-2020 14:43 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,538,610 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com