indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

eus1980
User
User icon of eus1980
spacer line

Selamat sore,

Wie heeft tips voor een leuk, gezellig hotel in Surabaya?
Niet al te luxe/duur/groot, maar vooral gezellig en wl schoon Emoticon: Shiny

Dank alvast!

spacer line  

Heb je hier al gekeken
http://indahnesia.com/hotels/hotels.php
Mischien dit topic bij hotels plaatsen staat ie beter....

eus1980
User
User icon of eus1980
spacer line

Ik heb hier gekeken, maar de site werkt bij mij niet.
Als ik op een link klik, krijg ik de melding: ....kan niet worden geopend. De bewerking is afgebroken.
Staan hier ook reacties van gasten dan?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Heb even doorgeklikt.
Probeer nog eens
http://indahnesia.com/hotels/l(...)10779/0/surabaya.php

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

Idd werkt niet als ik een hotel klik krijg ik een pagina met alleen 2 blokken te zien een van de site en van verre ook bij deze laatste link

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Bij mij werkt de site wel maar je kunt ook proberen het te openen door aan de linkerzijde van de Indahnesia website onder HOME hotels op te zoeken, die werkt bij mij ook.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

rspelmink
User
spacer line

On 19-07-2009 15:00 eus1980 wrote:
Selamat sore,

Wie heeft tips voor een leuk, gezellig hotel in Surabaya?
Niet al te luxe/duur/groot, maar vooral gezellig en wl schoon Emoticon: Shiny

Dank alvast!

Nieuw is het paragon. voor +-30euro mooie schone kamer. Mooie locatie om overal in de stad snel heen te kunnen.

adres:
Jl. Mayjend. Sungkano 101-103, Surabaya, Java 60256, Indonesia
http://www.javaparagon.com/

eus1980
User
User icon of eus1980
spacer line

Hmmm..bij de zoekfunctie krijg ik precies dezelfde melding....
Nou, dan maak ik toch graag gebruik van andersmans ervaring Emoticon: Puh!

spacer line  

Anne Mieke heeft vast wel een lijst met hotels en 30 euro das duur zoek meestal iets voor rond de 200.000 of te wel iets minder als 15 euro de goedkoopste kamers waren nog de beste mooi uitzicht schoon en lekker rustig met fijne mensen....

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

You are currently in > Hotels in Indonesia > View listed hotels

View listed hotels
spacer

There are currently 600 hotels across the Indonesian archipelago whic you can book via indahnesia.com! Click on a city or region below to view all the hotels listed in that area. From there you can select the hotel of your choice.

Image of Indonesia Bali (270 hotels)

Banda Aceh (1 hotel)
Bandar Lampung (3 hotels)
Bandung (32 hotels)
Banten (1 hotel)
(7 hotels) Batam Island
(2 hotels) Bekasi
(10 hotels) Bintan Island
(3 hotels) Bogor
(3 hotels) Bukittinggi
Image of Indonesia
Image of Indonesia Central Java (3 hotels)
Central Kalimantan (1 hotel)
Cirebon (2 hotels)
East Java (4 hotels)
East Kalimantan (5 hotels)
(1 hotel) Flores
(64 hotels) Jakarta
(3 hotels) Jawa
(1 hotel) Jayapura
(30 hotels) Lombok
Image of Indonesia
Image of Indonesia Makassar (1 hotel)
Malang (5 hotels)
Manokwari (1 hotel)
Mataram (1 hotel)
Medan (5 hotels)
(10 hotels) North Sulawesi
(16 hotels) North Sumatra
(2 hotels) Padang
(2 hotels) Pasuruan
(5 hotels) Pekanbaru
Image of Indonesia
Image of Indonesia Pontianak (1 hotel)
Probolinggo (1 hotel)
Purwakarta (1 hotel)
Riau (1 hotel)
Semarang (10 hotels)
(1 hotel) Sipirok
(7 hotels) Solo Surakarta
(1 hotel) South Kalimantan
(16 hotels) South Sulawesi
(5 hotels) South Sumatra
Image of Indonesia
Image of Indonesia Sulawesi (3 hotels)
Sumatra (3 hotels)
Sumba Island (1 hotel)
Sumbawa (1 hotel)
Surabaya (26 hotels)
(1 hotel) Wamena
(6 hotels) West Sumatra
(21 hotels) Yogyakarta
Image of Indonesia

Dit zou je dus in beeld moeten krijgen

Mercure surabaya 23 euro per 2pers. kamer (geen pers. ervaring)

ibis Rajawali 23 euro per 2 pers. kamer ( goede kamer en uitgebreid ontbijtbuffet

garden hotel 29 euro per 2 pers, kamer.
( een aantal jaren geleden heb ik hiervoor ter plaatse 200.000 IRP betaald) goede kamers en uitgebreid ontbijt buffet, als je van shoppen houdt, vlakbij is een grote mall.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

eus1980
User
User icon of eus1980
spacer line

De lijst met hotels krijg ik wel in beeld, maar zodra ik op een hotel klik, krijg ik dus die foutmelding.
Dank voor al jullie reacties. Emoticon: Party!

spacer line  

Ik ook helaas en nog wel op een topic die ik straks hard nodig heb ik kom ook tot die lijst en niet verder mischien dat een moderator er even kan naar kijken

spacer line  

Verder zou het prettig zijn als die lijst door iemand werdt bijgehouden want er staan nog veeeeel meer hotels op de site die niet op deze lijst staan.
Ik ben eventueel bereid om deze taak op me te nemen als de site werkt, doe ik nog wat goeds voor de site... Emoticon: Smile

tonggeret
User
spacer line

Goede morgen eus 1980
Tunjungan hotel via Asiarooms.com midden in het centrum voor 41 schoon en bediening is goed
Wij gaan altijd naar dit hotel als we in Surabaya zijn. Succes.

spacer line  

Hij zoekt iets goedkopers heb ik begrepen en 41 euro is duur voor surabaya er zijn genoeg hotels die goed en schoon zijn voor de helft of zelfs nog minder maar ja als je heel het jaar werkt en je hebt een goede baan dan speelt geld geen rol er zijn ook nog talloze duurdere hotels daar maar ik zelf geef toch voorkeur om wat meer tussen de locals te zitten en wat meer van de sfeer te proeven als in een ibis of zo rondlopen want dat kan ik hier ook.

De echte java koffie om 5 uur in de ochtend 3000 rph

eus1980
User
User icon of eus1980
spacer line

Tonggeret, bedankt voor je reactie maar ik zoek inderdaad iets goedkopers.... Ik heb het even opgezocht en het ziet er netjes uit.
Maar eigenlijk zoeken wij een hotel zo'n beetje zoals Willemgeheim (ik ben alleen een zij Emoticon: Bye bye , maar dat kan je ook niet weten) omschrijft. Een klein gezellig familie hotel of iets dergelijks....

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Eus, als je ff googled op hotels in Surabaya dan komen er diverse hotels uit, ook in betaalbare klasse.
Wij hebben vroeger, in onze rugzakperiode ook wel gelogeerd in kleine losmen en guesthouses in Surabaya het is te lang geleden om daar nu nog over te praten, misschien bestaan ze niet eens meer of zijn ze verpauperd. Emoticon: Bye bye

eus1980
User
User icon of eus1980
spacer line

Ik zie genoeg hotels op internet, maar juist de ervaringen/tips van andere ben ik benieuwd naar. Soms kan een hotel er nog zo mooi uit zien op internet, maar kan het in het echt tegen vallen.
Ik denk de hotels die wij graag willen, niet echt een eigen website hebben. Dan gaat het inderdaad om de wat kleinere guesthouses...

spacer line  

Als je naar Bromo gaat dan kan ik je een hotelletje in Probolinggo aanbevelen 225.000 rph ligt aan de voet is ong een uur rijden naar de vulkaan bromo en 50 km van surabaya
Ik kom ook in surabaya aan maar das pas op 3 okt en wil eigenlijk wel 2 nachten in surabaya slapen dan 2 in probolingo en daarna naar Kupang vliegen 3 a 4 nachten daar en dan naar florez heb dan ruim 10 dagen om naar Bali te reizen daar nog 6 nachten en dan ga ik alleen verder via kul naar padang en vandaar naar bukkitingi naar medan en via kul weer naar huis een hele onderneming maar kom er wel aan uit.
Dus beste moderator kijk wat er aan de hand is met de hotelsite zodat we verder door kunnen klikken....

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

eus1980; zou je me kunnen vertellen wat je krijgt te zien als je de pagina bezoekt en dan doorklikt? Eventueel mag dit ook per email, aangezien ik de beheerder van de website ben zou ik dit graag oplossen. Ik krijg je foutmelding echter niet te zien.

Info die ik ook nodig heb is welke browser je gebruikt.

Alvast mijn dank!

spacer line  

Ik krijg het logo te zien en rechts boven een advertentie verder de foutmelding :

De website http://indahnesia.com/hotel/73(...)a_bidakara_hotel.php kan niet geopend worden de bewerking wordt afgebroken.

Deze melding krijg ik ook bij mijn dochter thuis en draait xp ikzelf draai vista mischien een instelling in explorer?

Verder een vraag aan Jeroen ik wil mijn vakantie van dag tot dag op de site zetten waar ik heen ga wat het kost etc iedere dag met een foto een reisverslag dus kan dat op deze site en waar en hoe moet ik dat dan doen want wil geen verkeerde of dubbele topics meer plaatsen net zoals met die bommen had niet bij newest topics gekeken dat doe ik nu dus wel.
PS op mijn laptop werkt de site wel zal toch wel aan een instelling liggen
MvG Willem

PS op mijn laptop werkt de site wel zal toch wel aan een instelling liggen

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Het is in ieder geval een probleem in Internet Explorer. Weet nog niet wat het is. Kan het zo snel niet testen helaas. Ik ga er dus mee aan de slag.

Mocht je hier je vakantie bij willen houden dan kun je het beste 1 nieuw onderwerp maken en daar iedere dag dan weer een nieuwe reactie in plaatsen.

Ho Lee Fuk

eus1980
User
User icon of eus1980
spacer line

De site werkt, bedankt!!
Emoticon: Party!

spacer line  

Inderdaad bij nu ook overal bedankt...

spacer line  

Bijna alle info van Surabaya kan je hier vinden.

http://www.surabaya.go.id/pariwisata.php

Mss kan je ook bij Bisanta Bidakara kijken , is een leuk hotel . En niet te duur .
Niet zover van de Tunjungan Plaza Mall , dus staat centraal.
Je kan met de beca gaan .

wat ook leuk is de Sheraton , pal naast Tunjungan Plaza , kan je gelijk van de lobby naar de Tunjungan Plaza lopen via een gangetje .
20 meter of zo ?
Van de ontbijtzaal kijk je naar de zwembad , tenminste als ik me niet vergist. .

Ik denk dat je makkelijk bij een Melati 3 (klasse 3) hotel kan logeren.
Je kan vergelijken met de ANWB klasse hotel in Nederland.
Klasse 3 is de hoogste klasse , met airco / roomservice en evt (eenvoudige) ontbijtbuffet. . Meestal geen zwembad .
Prijsklasse tot ongeveer 30 eurie (tenminste in Jakartaanse Melati 3 hotels).

bisa dicek of makemyday .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,082,213 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,275 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,514,032 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com