indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Zeker acht doden bij aanslagen hotels Jakarta
Zeker acht mensen zijn om het leven gekomen bij twee krachtige ontploffingen in de J.W. Marriott en Ritz Carlton hotels in de Indonesische hoofdstad eerder deze morgen. De politie van Jakarta heeft bekend gemaakt dat vier buitenlanders om het leven zijn gekomen bij de waarschijnlijke aanslag, maar lokale media melden in totaal acht dodelijke slachtoffers. Enkele tientallen mensen raakten gewond bij de explosies.
Lees verder , klik op de titel

Nidji
User
User icon of Nidji
spacer line

En net dus ook een bom ontploft op de tolweg.

edit: bij een winkelcentrum.:

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Beetje slordig als je onderweg bent je auto naar het volgende hotel te rijden en de bom gaat vroegtijdig af Emoticon: Party! Die kan die 40 maagden ook wel op z'n buik schrijven.

Kleinigheidje heb je gauw natuurlijk Emoticon: Stupid

It's only kinky the first time.

Nidji
User
User icon of Nidji
spacer line

hahaha, ja in plaats van een suite gevuld met 40 maagden, wordt een denk een avondje zeeppakken onder de douche met Allah. Emoticon: Stupid

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik zei nog zo, " geen bommetje".

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

He Malam als een duiveltje uit een doosje
Leef je ook nog .................. Emoticon: Party!
Och ja natuurlijk anders had je dit reclame spotje niet kunnen plaatsen.
tenzij er ook andere Malamas bestaan???? Emoticon: Confused Emoticon: Confused
Jeroen je hebt twee topic er uit gelicht of beter geschreven er uit gegooid, ja maar mijn inbreng is daarmee er ook er uit.
Maar zoals je leert in de praktijk het is hier nog terug te vinden.
Maar mensen je hoef die niet meer te openen, want twee over die bommetjes van die lieve moslimmetjes topic is genoeg................... Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Sadley

P.S.
Waar komt dez man vandaan zie foto's, is het AIVD uit Nederland, of wie mag het zijn??? Emoticon: Confused
Oh ja Bron vermelding staat ook op de foto's... Emoticon:

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Deze meneer kon het initiatiefloos gedrag van de Indonesische hulpverleners niet meer aanzien en heeft daarop maar een portofoon uit iemands handen gerukt en is zelf de boel gaan regelen...

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Op CCTV beelden van het Ritz Carlton is te zien hoe een ogenschijnlijk jonge man door de lobby loopt, direct richting het restaurant. Een paar seconden later ontploft de boel.

http://www.youtube.com/watch?v=_kdgv4lIdx8

Indoboy20
User
spacer line

Die zogenaamde bom bij die tol was geen bom, maar kortsluiting van de accu. Iemand moet dat ff updaten.

Kelvinator
User
User icon of Kelvinator
spacer line

dat is niet best, ik ga volgende week naar jkt en zit dan in een ibis hotel.
moet ik me druk gaan maken om mn veiligheid? nee toch?

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 18-07-2009 02:17 Kelvinator wrote:

Totaal niet, Ibis is "maar" een 3-sterren hotel, geen aantrekkelijke prooi voor de Hakbars

Gracias. Sama sama

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Kelvinator
Druk maken niet, als je daar een nacht hebt gezeten,je vertrouwd het niet, en je bent wat gewend kan je schuin tegen over Ibis,(als je bedoeld Ibis in de zelfde straat als Sarina ligt) JL Jaksa naar Tatort gaan, en verder op, heb je ook een hotel, maar die ligt te ver van een moslim gebouw anex school aan JL Jaksa want als ze daar een bom zouden gooien, of aanbrengen gaat hun Moslim gebouw tegen over Tatort er aan , en dat zullen ze niet doen denk ik zo.
Alhoewel JL jaksa ook een straat is waar ze een oogje op hebben, want ze vinden daar het openbare leven vrijpostig.
Als je daar bent zeg even tegen de secretary die bij de ingang liggen te slapen.
Roep hen toe:, Hati-Hati dan lihat terrorist Bom ini pantat…………..
Er zijn in geheel Indonesië scherpe controle uitgevaardigd, overal hebben ze politie posten uitgebreid.
Of het dan lekker vertoeven is weet ik niet dat zal je zelf moeten ervaren. Emoticon: Confused Emoticon: Blush

Kuta strant

Bandara Sukarno Hata Vliegveld Jakarta, voor de varkensgriep ook bescherming
!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 18-07-2009 02:17 Kelvinator wrote:
Lijkt me niet, precies wat Kiwimave zegt is het totaal geen doelwit, aangezien buitenlanders allemaal in 5* hotels verblijven (althans, dat zijn sommigen van mening). Ik ben nu voor 1 nachtje in Ibis Slipi.. voor wat ontmoetingen met kennissen, en dan direct maar ook een avondje goed stappen en zuipen ergens (weet nog niet waar, beslissen we straks pas). Morgenmiddag dan weer naar 'huis', wat slechts een uur verderop is.. Tja, je moet wat.

Indoboy20
User
spacer line

Jakarta heeft de aanslagen weer voor een paar jaar gehad, ik denk dat je veiliger bent in Jakarta dan in Bali. Jammer echter dat de sfeer wordt verpest door zoveel politie / militairen en mondkapjes op het vliegveld.

Gelukkig ga ik pas eind September, dan hoop ik dat het wat rustiger is. Alhoewel je met Idul Fitri zit. Maar dat moet gezellig zijn.. We shall see.. Emoticon: Smile

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 18-07-2009 17:36 Indoboy20 wrote:
Jakarta heeft de aanslagen weer voor een paar jaar gehad, ik denk dat je veiliger bent in Jakarta dan in Bali. Jammer echter dat de sfeer wordt verpest door zoveel politie / militairen en mondkapjes op het vliegveld.

Gelukkig ga ik pas eind September, dan hoop ik dat het wat rustiger is. Alhoewel je met Idul Fitri zit. Maar dat moet gezellig zijn.. We shall see.. Emoticon: Smile
Misschien is dat wel de denkfout die wij maken. Misschien willen mensen wel veel politie zien om het veilige gevoel terug te krijgen. De aanslagplegers weten dat er nu veel aandacht is in Jakarta dus ze "moeten nu wel uitwijken" Ik weet het niet het lijkt of het wachten is op de volgende.
Je bedoelt dat het tijdens Ramadan rustiger is? Ik weet het niet , we weten toch niet wat er in hun hoofd zit.....

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

FredB
User
User icon of FredB
spacer line

On 18-07-2009 18:20 Anne Mieke wrote:

...
Ik weet het niet , we weten toch niet wat er in hun hoofd zit.....
ZGAN, wed ik. En dat staat voor: "zo goed als niets".
Of is er nog iemand die vindt dat het zinnige mensen zijn die deze praktijken voor een goed doel er op na houden?

On 17-07-2009 14:53 ouwe bekende wrote:
Deze meneer kon het initiatiefloos gedrag van de Indonesische hulpverleners niet meer aanzien ...
Mede hierdoor kan dit allemaal gebeuren, en zal het weer gebeuren, want er is niemand die een poot uitsteekt om het te voorkomen. Emoticon: Nooo

Be careful what you wish for; you might get it!

Indoboy20
User
spacer line

Niet tijdens ramadan, maar idul fitri. De week precies na ramadan waarin het feest is. Ramadan is de tijd van het vasten, idul fitri is een tijd om de vastentijd af te sluiten en je vol te vreten. Net zoiets als carnaval hier. In de ramadan wil ik niet daar naar toe, daarom kom ik pas na ramadan in de idul fitri ( vanaf 19 september ).

Ik heb dat van te voren natuurlijk goed overwogen. Idul fitri is gezellig, in de ramadan wil ik daar niet zijn. Want als je dan gaat lunchen dan word je vies aangekeken door die gasten die niet mogen eten overdag.. Java enzo.

Daarom ga ik lekker precies op de dag dat idul fitri is afgelopen naar Jakarta. Dan is dat gedoe weer gedaan. Emoticon: Party!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Het laatste nieuws is dat er een Nederlands echtpaar vermist wordt.
Nu denken dat die onder de 7 +2 doden zijn. Een trieste zaak. Emoticon: Frustrated Emoticon: So funny Emoticon: Eerie

Mogelijk Nederlanders gedood door bomaanslagen

Een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) bevestigde dat de Nederlandse politie betrokken is bij het onderzoek naar de slachtoffers van de bomaanslagen van wie de identiteit niet vaststaat.

Dt zou kunnen betekenen, dat die man op die foto, klpder zou kunnen zijn? Emoticon: Stupid

Wat mij zo opvalt is het stelletje ongeregeld wat er rond loopt, als politie, en militair
Dit zijn foto's 'gemaakt van NOS Journaal, dit gaat de hele wereld rond
Is er nou niemand van de leidinggevende dat ze dat niet zelf zien hoe ze ten toon gesteld worden
Een ongedisciplineerd zooitje wat je daar ziet zitten
Ik zou mij schamen, als commandant of commissaris van dat ongeregeld bemanning
Graag zou ik er meer dames er tussen gezien willen hebben, maar och ja het is Indonesie maar Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye Emoticon: Eerie

Zie hier een foto reportage van Kompas

spacer line  

On 19-07-2009 21:08 zieleffe wrote:
Dt zou kunnen betekenen, dat die man op die foto, klpder zou kunnen zijn? Emoticon: Stupid

Bagian seksi repot .

bisa dicek of makemyday .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

52,104,970 topic views - 224,506 posts - 13,535 topics - 16,967 members - last post @ 14-12-2017 06:40 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

93,376,100 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com