indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ariyanti
User
spacer line

Dag jeroen..
Ik heb begrepen dat jij eind van deze jaar ook naar indo,ga je nog naar jogyakarta?want ik ga ook in dec voor 2 manden effe naar mijn familie en mijn stad te bezoeken. mocht jij ook in deze tijd in de buurt ben kom je maar effe langs. o ja saya asli orang jogja en ik ben 6 ja
ar in nederland,so i appologie untuk bahasa saya

groetjes

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Hey Ariyanti,

Ik vertrek inderdaad 11 december en dan hoop ik de 12e of 13e in jogja te zijn. Ik ben er 'maar' tot 15 januari, maar goed, dat wil niet zeggen dat het niet leuk is natuurlijk.

Hoe kan ik je bereiken?

Groeten,
Yerun

ariyanti
User
spacer line

Sori jeroen ben ik weer...wij vertrek op 7 dec en als goed is zijn wij 8 dec om 13.00 al in jogya. Hoe kan je mij bereiken??je hoort het nog van me,in ieder geval ik geeft jou adres en mijn telp nm. O ja waar ga je slapen in jogya?wie weet is dichtbij van ons.

p.s
ik heb net email van hilmar uit yogya gekregen,nou die gast heb echt naar zijn zin..en gelijk heb die toch????

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ariyanti,

Ik denk dat ik ergens bij Jl. Profesor Yohanes verblijf, bij stasiun Lempuyangan.

Als je je telp nr. wil geven, mag je die wel emailen naar me: jeroenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.indahnesia.com. Ik koop een telefoonkaartje als ik daar ben, dus dan kan ik SMSen.

Hilmar heeft het volgens mij erg goed. Ik moet hem ook opzoeken in December.

Yerun

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Jeroen Emoticon: Bye bye Wil je me het e-mailadres geven van Hilmar ? Emoticon: Yes! Ik wist niet zeker of hij al weg was Emoticon: Red face Zijn laatse mail was toen hij terug kwam van de tandarts Emoticon: Stupid Wil je het doen?? Emoticon: I love it Naar mij privé.
By the way er is ook andere Kopi Luwak in de super njang murah Emoticon: Wink
Mag je meenemen. Emoticon: Shut up!
Umberto( en hopelijk tot gauw)

ariyanti
User
spacer line

jeroen..als jij verblijft bij het stasion lempuyangan is dat maar 10 minuten van ons vandaan(dichtbij ambarukmo hotel)

de mazzel
ariyanti

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Het is jammer dat jullie niet eind september in yogya waren. Het kraton vierde groot(s) feest. Het zoveel jarige bestaan van. Met optochten en parades. Maar ja ook in December zullen er weer feesten en partijen zijn.

Selamat jalan

Sepp

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ambarukmo ken ik wel, alleen van het kopen van Garuda tickets, niet van het verblijf daar trouwens.

Yerun

ariyanti
User
spacer line

weet je jeroen naast hotel ambarukmo zijn ze nu bezig om heel grote maal te bouwen,als goed is volgende jaar klaar. het stukje land is nog van sri sultan. Bof ik maar..want ik woon tegenover ambarukmo dan hoef ik niet naar galeria of malioboro. Ik vind wel e
vengoed gezellig maar volgende jaar het word toh makkie..

ariyanti

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik heb gehoord van de mall, maar heb het nog niet gezien. Ik zie het in december wel.

Galeria is ook wel goed trouwens hoor. Malioboro is vaak te druk en rommelig vind ik, maar ja, ik mag eigenlijk niet zeuren he. Emoticon: Wink

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Jeroen, Ik zou graag het e-mailadres willen ontvangen van Hilmar Emoticon: Yes! Wil je die mij privé doormailen Emoticon: Devil O en binnenkort komt mijn nichtje naar Nederland Emoticon: Worship en wil dan erwtensoep eten Emoticon: Devil Maar we weten dan niet waar.Of bij JohanN. of in Eindhoven. Emoticon: Puh! Maar ik heb er wel zin in.De groeten van Ron T. en Marcel H.Mw.Yayah van Fraassen en ik ben in blijdde verwacting op het e-mail adres van Hilmar.
P.S. Erwtensoep met sambal van Nona Bandung Emoticon: Angry Emoticon: Angry

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,458 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,997,542 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com