indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Vier doden bij bomexplosies in Mega Kuningan in Jakarta
Twee bom-explosies hebben zich voorgedaan in het gebied Mega Kuningan in Jakarta eerder deze morgen. Hierbij vielen vier dodelijke slachtoffers. De explosies hadden plaats in het Ritz Carlton Hotel en het J.W. Marriott Hotel. De explosies vonden plaats rond 07:50 en 08:30 lokale tijd. Enkele tientallen gewonden zijn naar ziekenhuizen in de buurt afgevoerd.
Lees verder , klik op de titel

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Mooi politiek spel zo direct nadat SBY de verkiezingen heeft gewonnen. Helaas weer een aanslag na jaren van relatieve stilte dus.

marcel70
User
spacer line

Eigenlijk niet zo mooi,maar van welke richting denk dat dit komt?????

De vraag is ook zijn wij bule's nog steeds welkom,want dit komt steeds weer terug.

Gedurende verkiezingen hebben zelf diverse partijen geroepen dat buitenlandse invloeden ingedamt moesten worden.

Becik ketitik olo Ketoro

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Die partijen hebben allemaal grandioos verloren (je doelt hiermee op het koppeltje Megawati - Prabowo). Dit komt wellicht uit islamitisch militante sector. Diezelfde mensen die in Spanje, Groot Brittannie, India, Egypte en andere landen mensen doden. Gewoon om te ontwrichten.

marcel70
User
spacer line

Maar dit zal niet alleen ontwrichten,gaat ook investment kosten en de koers gaat ook een poosje kopje onder denk

Becik ketitik olo Ketoro

Nidji
User
User icon of Nidji
spacer line

De vraag is ook zijn wij bule's nog steeds welkom,want dit komt steeds weer terug.

We zijn van harte welkom, geloof me Emoticon: Wink . Morgen zou Manchester United naar het hotel komen, waar Indonesie al weken voor warmloopt. Nu krijg je dus dat een hoop buitenlanders gaan twijfelen en wegblijven, en dan geef je die terroristen hun zin. Of de angst echt reeel is... ik denk dat ik meer kans maak om vannacht hier om de hoek neergestoken te worden door een doorgedraaide Indonesier, of een verkeersongeluk te krijgen dan slachtoffer te worden van een aanslag. Ik zeg niet dat de angst ongegrond is, maar als we toegeven aan de angst krijgen die extremisten hun zin.

Het is al met al geen goede zomer voor Indonesie, flu babi in Bali en nu dit.

Wat een gedoe weer Emoticon: So funny

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

VERDOMME! Klote moslim-idioten...RUIMEN die extremisten

Gracias. Sama sama

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Gewoon een goedkoop hotel boeken, dan kun je bom vrij zorgeloos slapen.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Nidji
User
User icon of Nidji
spacer line

Maar dit zal niet alleen ontwrichten,gaat ook investment kosten en de koers gaat ook een poosje kopje onder denk

Erg jammer ja. Leuk voor die mensen die zo hard werken om Indonesie er bovenop te helpen. Het blijft gewoon een egoistische, laffe daad zo'n aanslag.

asepers
User
spacer line

belgianguy
User
User icon of belgianguy
spacer line

inderdaad,erg laf
ben naar metro tv aan het kijken, wat een toestand ginder
ik kreeg ook al de eerste officiele reiswaarschuwing in mijn mailbox
http://www.smartraveller.gov.a(...)iew/Advice/Indonesia
dit zal het toerisme ongetwijfeld geen goed doen

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ja, die Aussies zijn er als de kippen bij om hun buren maar weer te schofferen. Aangezien het internationaal samenwerken is, wat betreft bestrijding van terrorisme, is het net zo gevaarlijk in Aussieland als in Indonesie.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,298,110 topic views - 233,641 posts - 13,687 topics - 24,457 members - last post @ 19-09-2019 09:31 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,376,970 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com