indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Reinie
User
spacer line

Hallo Emoticon: Party! ,
Kan iemand me uitleggen hoe ik het makkelijkst met de boot van Mataram (lombok) naar Gili Trawangan kom?
We moeten naar het Alam Gili hotel en komen 's avonds om 18:30 in Mataram aan. Ik neem aan dat we de volgende dag een boot moeten pakken?

Alvast bedankt!

Reinie

De Twentse Wedding Planner Niet de enige, wel de beste keus!

smaus
User
spacer line

kan je hotel niets regelen? Er zijn tal van mogelijkheden, de goedkoopste is plublic transport (boat) gebruiken, deze vertrekken vanaf verschillende havens op lombok.
Waarschijnlijk moet je inderdaad de volgende dag een boot pakken.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 13-07-2009 12:10 Reinie wrote:
Hallo Emoticon: Party! ,
Kan iemand me uitleggen hoe ik het makkelijkst met de boot van Mataram (lombok) naar Gili Trawangan kom?
We moeten naar het Alam Gili hotel en komen 's avonds om 18:30 in Mataram aan. Ik neem aan dat we de volgende dag een boot moeten pakken?

Vanuit mataram vaart er niks. Er gaan boten vanuit Bangsal naar de Gili's maar je kunt ook overnachten in Senggigi en vandaar de peramaboot nemen, vertrek inde ochtend.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Reinie
User
spacer line

Emoticon: Bye bye Smaus en Anne Mieke!
Ik kon geen directe site van het hotel vinden, maar na een tijdje zoeken ...... gevonden!
Ik heb ze inmiddels een mailtje gestuurd.

Emoticon: Worship voor jullie snelle reactie hoor!
Groetjes,
Reinie

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

wat is dat voor boot, die peramaboot? minder klein en sneller?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

De Peramaboot die vanuit Senggigi naar de Gili's vaart is juist een klein bootje. Doets er iets van anmderhalf uur over geloof ik. maar het is voor het gemak omdat ze vanuit Senggigi vertrekken. In Bangsal is verder niks.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

standford
User
spacer line

De grootste hotels op Gili Trawangan hebben hun eigen bootservice en taxi vervoer naar Mataram.
In Januari vertrok mijn vlucht al om 6 uur s'morgens uit Mataram.
Dus om 4 uur in het pikdonker is het mij toch gelukt om de trip te maken en de priis viel mee, dan met de taxi naar mataram gebracht dat ik even na 5 uur al op Mataram stond !
Het was wel de eerste keer ze zo vroeg vaarden , maar ik ben een trouwen klant v de Beachhouse.

ggiesberts
User
spacer line

Hi,

's avonds in het donker zou ik er niet voor kiezen de overtocht nog te maken, zeker niet als je geen idee hebt hoe de golfslag is. 's morgens heel vroeg is juist weer erg mooi, net na zonsopkomst. Als je niet met een hotelboot gaat: Kies ervoor om zo ver mogelijk met de auto/taxi te gaan en daarmee de boottocht te verkorten. (net als dat je hier naar calais rijdt om dan sneller naar Engeland te varen)

Via het hotel van te voren een prijs afspreken is vermoedelijk zeker het interesantst, als toerist laten ze je toch lieftst minstens het dubbele betalen. Een paar tientjes ben je zo kwijt voor de overtocht als het niet van het hotel uit gaat.

Succes

Reinie
User
spacer line

Hoihoi!

Het Alam Gili Boutique resort op Trawangan Island vraagt voor een tranfer van het vliegveld op Lombok naar Trawangan Island 25 euro pp enkele reis. Ik vind dit een mooie prijs, is dat ook daadwerkelijk zo?

Reinie

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,265,067 topic views - 240,152 posts - 13,729 topics - 33,258 members - last post @ 24-09-2020 22:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

138,965,654 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com