indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

shirl
User
spacer line

Hallo,

Graag wil ik mij even aan jullie voorstellen. Mijn naam is Shirley Ann en ik heb me zo juist net aan gemeldt op het forum. Mijn moeder is geboren in Surabaya en me vader in Amsterdam ( ik ook ).
Verder heb ik een zoontje van bijna 3 jaar, hij is een mix. Kwart indo, kwart Ned en half Chileens. Mijn vriend komt van Chili vandaan.

Groetjes Shirley.

daft_punk
User
spacer line

Altijd leuk weer nieuwe forum leden te zien. Andere vragen, gedachtes en meningen.
Welkom op het forum!

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Hallo Shirley,

Welkom op dit forum. Wat ga je ervan verwachten? Emoticon: Bye bye

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Welkom ook namens ons,we vinden het leuk dat je je zo positief voorstelt.Ik heb zelf een Indonesische vrouw en samen nu 2 kinderen van 5 jaar en half jaar.Voor de rest hier...ik kwam een ouwe bekende tegen via Facebook...Pipiet...het gaat goed met haar en zo te zien aan wat profielfotos is ze heel gelukkig.Altijd leuk zoiets mee te maken. Emoticon: Party!

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hallo Shirley,
van harte welkom op ons forum! voel je snel thuis
hartelijke groet,
Merapi./Wilma Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Yes!

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Welkom Shirley!
Ben je zelf al eens (of juist heel vaak) naar IndonesiŽ geweest?

Jochem
User
spacer line

Dag allemaal,

Mijn naam is Jochem. Ik maak even gebruik van deze thread om ook mezelf voor te stellen. (Ik heb mij gisteren voorgesteld in het Engels - met hier en daar een type- en spelfout). Ik ben al een tijdje lid van Indahnesia forum, maar nooit actief geweest. Ik vond het altijd lastig om in te pikken op de topics, omdat mijn herinneringen aan IndonesiŽ zo beperkt waren. Mijn ouders trouwden in 1968 in Surabaya en ik heb er van 1971 tot 1975 zelf ook gewoond.
Na jaren ervan gedroomd te hebben, ben ik nu eindelijk weer in IndonesiŽ. Sinds 5 maart ben ik hier met mijn familie (twee zoontjes, 3 en 5 jaar) We hebben rondgetrokken in Java, Sumatra, Bali en Lombok en staan nu op het punt om terug te keren naar Yogya, waar we het erg naar onze zin hadden.
Ik wil graag verder Bahasa Indonesia leren en hier wat langer blijven. Kijken of dat lukt. Ik hoop in ieder geval vanaf nu een stuk actiever te worden op dit forum.

Veel groeten,

Jochem

avanteQue
User
spacer line

hoi alemaal even vorstellen ik ben net aan gemeldt op het forum.ik woon in bandung,ik wil graag nederlands leren.ik heb plan om naar holland te gaan.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Hallo avanteQue,
Welkom op dit forum. Leuk dat je Nederlands wilt leren. Waarom wil je naar Nederland komen? Emoticon: Bye bye

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Selamat avante Q,
Ik wil je best Nederlands leren, spreek nu het BI vrij redelijk.
En inderdaad, waarom wil je naar Nederland komen? - beroep, opleiding ,kansen etc.,kortom wat is je motivatie?

SanderBali
User
spacer line

Hallo allemaal,

Tof forum hebben jullie. Woon nu bijna 2 jaar op Bali met mijn vriendin uit Yogya en hebben het erg naar ons zin. Ben 2 jaar geleden op de bonnevooi vertrokken naar Indonesia en heb nu een goed lopend bedrijf in IndonesiŽ opgebouwd. Soms moet je gewoon durven en risico's nemen. Wij hadden geen zin om op ons pensioen te wachten, nu zijn me nog mid dertigers en wonen in het paradijs. Ben nu even in Nederland maar mis Indonesie nu al... Emoticon: Party!

paulana
User
spacer line

Hallo SanderBali,

Leuk een eiland-genoot erbij waar is jullie "paradijs" op dit eiland.
Wij zitten in het oosten van Bali.

Groet Paulana

Om Swastiastu

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Welkom natuurlijk ! Veel plezier op het forum. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

SanderBali
User
spacer line

Hallo Paulana,
Wij zittten op de heuvels van Jimabaran en kijken vanuit ons stulpje zo op het vliegveld en Tuban/Kuta. Oost Bali is erg mooi en nog lekker rustig. Voorons helaas te verweg.
Bij evt. calimiteiten wil ik zsm op een internationaal vliegveld kunnnen zijn.

paulana
User
spacer line

Ja maar als je daar vanuit gaat,,,en de rest van de medelanders ook die daar wonen,
Joh niet zo negatief hoor ze sluiten het vliegveld ook op Nyepi en wat als er dan een natuur-ramp is kan je nergens heen. Vergeet de bom-aanslagen niet, die waren wel in het zuiden Kuta en Jimbaran maar kan ook hier in het oosten gebeuren. Padangbai de haven van en naar Lombok is hier 25 km vandaan. Men dwaalt snel van het onderwerp af = oftopic

Maar ontopic ,leuk idee om weer voor te stellen, en dat je veel plezier op het forum mag beleven.
Suc6 met het bedrijf

Groet Paulana

Om Swastiastu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,917 posts - 13,695 topics - 25,647 members - last post @ 14-11-2019 10:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,632,557 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com