indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Vraag me af of er goed handel kan worden gedreven met partner uit indonesie.Ik denk bijv. aan specifieke Indo-produkten hier importeren en in verkoop doen...wie weet hier meer over te vertellen of heeft ervaringen om te delen. Emoticon: Shiny

spacer line  

Beste Veer,
Er zijn in Indonesie genoeg zakenlui te vinden die graag producten van Indonesie willen exporteren, maar de vraag is wat??
De autoriteiten zullen ook niet moeilijk doen omdat je zorgt voor een stukje werkgelegenheid en natuurlijk voor buitenlandse valuta.

Ik neem als voorbeeld meubels omdat die hier voor Nederlandse begrippen erg goedkoop zijn.
Een ander voorbeeld is om in Indonesie ramen en deuren voor een huis te laten maken, dat kan met mooi houtsnijwerk en ook bijvoorbeeld een tuinhuisje als bouwpakket gemaakt van meranti is geen probleem.
De ruimte in de zeecontainer kan worden opgevuld met textiel en bijvoorbeeld spullen van leer.
Het grote probleem is echter om die spullen in te voeren in Nederland, heel zeker krijg je te maken met allerlei millieuwetten die invoer van tropisch hout verbieden.
Groetjes,
Tuti en Jan

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Bedankt voor de info...hebben ze hier al condooms met Duriansmaak????? Emoticon: Wink

spacer line  

Veer01,
Sense of humor heb je wel---zo blijven......Localmotion Emoticon: Smile

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Geweldig idee! Maar ik denk een kleine afzetmarkt hier in Nederland. Hoewel, het gaat natuurlijk om het aantal gebruikers maal de frequentie!!! Emoticon: Wink
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Gevonden leeg zakje van een Duriansnoepje. In Den Bosch!!!
Toch met een smaakje???? Emoticon: Yawn

spacer line  

Beste Umberto,
Het maakt een erg goede indruk voor de stichting Sidhi Astu Foundation dat jij als bestuurslid hier opmerkingen meent te moeten maken.
Tuti en Jan

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Flauwe opmerking Jan, Umberto bedoelt het goed hoor.

spacer line  

Sorry hoor,
Ik heb een serieus antwoord gegeven op een serieus lijkende gestelde vraag en ik laat met niet graag voor gek zetten.
Jan

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Uit geen enkele posting blijkt dat het reacties waren op jouw posting. Ik snap niet dat je je aangevallen voelt.
dus...........

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Dat was Zeeuwse Humor Jan .Ik ben namelijk een geboren en getogen VLISSINGER Emoticon: Shut up! Maar voor Veer 01 een Goede tip.
Kijk even onder www.indo-suka.com Daar kun je misschien een lichtje opsteken. En succes Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye
Umberto.

spacer line  

Ik hou best van een grapje, maar regel nummer een bij de grappen van de Limburgers is om niet iemand belachelijk te maken, want zo'n gevoel kreeg ik wel toen Veer01 antwoord gaf op mijn tips.
Hij zal in de toekomst van mij ook geen antwoord meer hoeven te verwachten.
Groetjes,
Jan Emoticon: Bye bye

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Ik denk dat ik er niet helemaal bij ben met mijn gedachte....
Reageerde je nu op een reactie van Veer01 of Umberto?
Laat trouwens maar. Ik moet weg.
Groetjes!!
Johan

spacer line  

Dit was de vraag die werd gesteld:

Vraag me af of er goed handel kan worden gedreven met partner uit indonesie.Ik denk bijv. aan specifieke Indo-produkten hier importeren en in verkoop doen...wie weet hier meer over te vertellen of heeft ervaringen om te delen.

Ik doe mijn best om een eerlijk antwoord te geven en ik heb toevallig onderzoek gedaan naar export van meubels voor een goede kennis van mij.
Het onderwerp draait uit op condooms met durian-smaak.
Voor dat onderwerp zijn er voldoende andere forums te vinden.
Groetjes,
Jan
Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Het topic is handel. Of het dan durian-hout is of durian-condooms zijn maakt natuurlijk veel uit, maar houd het allen netjes a.j.b.

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Jongens...humor moet er ook zijn hoor,maar bedankt voor jullie info. Emoticon: Wink

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Had je wat aan mijn info? Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Ik heb er anders nog een,maar zou je dan op mijn e-mail willen klikken? Emoticon: Red face Emoticon: Red face
Ik kan je ook gedienstig zijn met wijn uit Bali Emoticon: Worship Emoticon: Worship
Umberto

spacer line  

Beste Veer,
Een laat antwoord, omdat ik eerst met mijn kennis op Bali contact heb opgenomen om onderstaande gegevens hier te vermelden. Je kunt je ook over handel met Bali oriënteren door direct contact op tenemen per e-mail (in het Engels of Bahasa Indonesia!).

Website: www.bali-wisata.com
e-mail: infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.bali-wisata.com
contact persoon: Mr. R. Prasojo

De familie Prasojo heeft een atelier waar ze allerlei "hebbedingskes" produceren (kleine kadotjes!). Je moet dus zelf contact opnemen.

Succes
Charly

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ha die Charly. Emoticon: Worship Apah Kabar Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Adoeh zeg saté njang enak van Kambing in Breda moet je ook proeven Emoticon: Nice Maar van jou Emoticon: Shut up! enak ook?? Ik heb de website bekeken en jouw info op de link gezet.
Heb je al privé bedankt. Emoticon: Worship Emoticon: Worship
Umberto.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ha die Charly. Emoticon: Worship Apah Kabar Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Adoeh zeg saté njang enak van Kambing in Breda moet je ook proeven Emoticon: Nice Maar van jou Emoticon: Shut up! enak ook?? Ik heb de website bekeken en jouw info op de link gezet.
Heb je al privé bedankt. Emoticon: Worship Emoticon: Worship
Umberto.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,728 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,844,729 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com