indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

toveertje
User
spacer line

Beste mede forum leden,

Mijn man ik ik zijn een aan het plannen om over Sumatra te reizen. We willen alles langzaam aan doen. Alles op het gemak. Graag zouden wij van Padang aan het eind van onze reis willen vliegen naar Medan. Op het internet kunnen wij het zo snel niet vinden, weet een van u of er een mogelijkheid is om te vliegen? Of is de afstand te kort en raad u gewoon aan met de auto terug te gaan naar Medan. Zijn er ook mensen die ons tips kunnen geven over wat er te zien is?

Alvast bedankt!

Vera

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nou weet ik ook niet alles maar ik had ineens Mandala in mijn hoofd.... en dat klopt vertrek Padang 15.45 aankomst Medan 16.50 prijs Rp 490.000 (gewoon zomaar een datum)
Die afstand is zeker niet te kort... met de auto ehmmmmmmm uurtje of 20, 24? Tenminste, je hebt het over teruggaan en ik neem aan dat je dan intussen wel weet wat er te zien is.....toch?

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

toveertje
User
spacer line

Hoi Anne Mieke,
We zijn een paar keer naar Java geweest en dit zal de eerste maal Sumatra worden. Naruurlijk hebben we al enkele boeken en sites gelezen over Sumatra, maar we zijn benieuwd of echte indonesie kenners dingen weten die niet door de FOX, arke, oad worden aangeboden. Ons plan is om 3 weken op Sumatra te blijven en al die groepsrondreizen blijven vaak maar 7 dagen op het eiland. Onze start zal zijn Medan, en ons plan is ook weer vanuit Medan naar huis te vliegen. Wel willen we naar Samosir en Bukittinggi. We willen niet hele dagen in een auto zitten en omdat het eiland best wel groot is leek het ons het beste om tot Padang, dan terug naar Medan, in plaats van door te rijden naar Bengkulu.
Dank voor je snelle antwoord,

Groeten Vera

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,842,965 topic views - 236,145 posts - 13,703 topics - 27,450 members - last post @ 23-01-2020 06:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,599,245 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com