Ach YB dat is niet zo moeilijk om te zien als je er een oog voor hebt.
In mijn werkzaam leven moest ik behoorlijk op mijn qui vive zijn, dat leer je zo maar niet af.
Ik heb nog steeds goed oog voor details (te veel soms

)
Kaki lima mijd ik zo wie zo al, maar wat te denken van een trouwerij, 300 gasten die effe komen feliciteren en een hap doen, moet je is achter de schermen kijken waar de borden in worden gewassen
Ik had het al eens ergens geschreven, er zit hier een restaurant, perfect een lust voor het oog, een entourage om te zoenen, open keuken, schoon, gezellig, een menu voor ieder wat wils, van sop buntut, nasi timbel tot een gorden blue, noem maar op.
Ook bijv. een kebab, en verdomd lekker.
Nu wil het geval dat er op de toiletten geen fonteintje is, er zijn buiten de toilet 2 fonteintjes, met zeep ziet er keurig uit.
Nu weten we allemaal dat hier de plasser en de poepert met water wordt gewassen na de gedane boodschap.
Schoon hygiënisch, zou er na decennia niet aan moeten denken mijn behaarde achteruitgang met toilet papier te moeten bewerken.
Maar ik was erna wel mijn klavieren

Bovendien knip ik mijn nagels zo kort dat ik af en toe bang ben om in mijn elleboog te knippen
Zit op mijn gemak op mijn kebab te wachten met uitzicht op de keuken, er gaat een zus naar de toilet, kleine of grote boodschap ik weet het niet (heb het niet gevraagd

) Ze stiert van uit de toilet zonder haar klavieren te wassen de keuken weer in gaat op haar gemak mijn kebab zonder plastic handschoentjes op staan rollen
Om de vraag te voorkomen, neen ook op de damestoilet geen fontein volgens mijn (v)echtgenoot
Vervolgens serveren ze een heerlijke salade, maar de sla wordt dus met leiding water gewassen en niet met water uit een bidon.
Allemaal een heerlijke gelegenheid om typhus of cholera op te lopen, aangezien ik daar ervaring mee heb, laat maar.
Ik kom er nog wel, maar dan voor een gorden blue die is namelijk stinkend heet geweest