Ik schrijf niet dat jullie ongelijk hebben.
Ik ben afhankelijk van de familie daar en gezien de situatie nu is dat het mij ook niet kan schelen.
De twee zoons van mijn vriendin heeft het overgenomen, en de ene is getrouwd met een Kandidaat Notaris, zei zouden voor de papieren zorgen.
Maar ik heb geen behoefte aan om daar te wonen, gezien de omstandigheden.
Ik had niet gekeken wat er allemaal werd gebouwd daar, en kwam pas in 2006 er achter dat ze binnen een straal van 100 meter twee moskeeën hadden gebouwd.
Ik heb toen ook de kinderen vertelt dat ik niet zo gecharmeerd was, van het fijt, dat zei het hadden kunnen weten.
Ook mijn vriendin is zo goed gelovig, dat zei er ook niet naar heeft gekeken, en de denvelopper waar ze dat huisje voor haar zoon had gekocht, had wel tekeningen laten in zien, het ging allemaal zo raar, zoals dat gaat in Indonesië, horen zien en zwijgen..
ik zag dat het goed was, en ik heb toen via die zoon een stuk sawa gekocht, en dat er bij aan laten bouwen.
Verbouwing heeft zo twee jaar geduurd, en heb er zeggen en schrijven twee maanden in vertoeft, toen kwam ik in het ziekenhuis terecht prostaat en blaasontsteking.
in die twee maanden is mijn eigen zoon gekomen, en die heeft de dochter van mijn vriendin geschaakt, en die zit nu in Nederland.
Nadien, u weet hoe dat gaat heb ik tegen mijn vriendin gezegd verkoopt het maar, van mij hoeft het niet meer.
Ik ha liever daar willen wonen zie foto
Daarna hoorde ik dat de andere zoon er is ingetrokken, en zo ben ik al geen 3 jaren meer naar Indonesië geweest.
En eigenlijk heb ik er geen behoefte meer naar dat land te gaan.
Het is dat mijn oudste broer mij steeds aan mijn jasje trekt, en vraagt om een keer mee te mogen, naar Indonesië.
De planning was in October, maar gezien mijn positie kon ik niet gaan,
Heb nog een functie van een club, die ik dat moment niet in de steek kan laten.
Mijn schoonmoeder, en mijn vriendin gaan dan, mijn schoonmoeder voor een half jaar en mijn vriendin voor 30 dgn.
Volgend jaar zal ik met mijn broer gaan, haar weer ophalen, en reizen we een 30 dgn rond in Indonesië
Het was er wel mooi wonen, maar gezien die moskeeën heb ik geen behoefte meer.
Op de foto zie je de Takubang Perau van daar keek wij op uit
Kijk hier
En in die complex is het best wonen, onder de bevolking die soms niet te pijlen viel, maar je had er geen last van, keek de andere kant op, en verstand op nul……….
Ik heb nu even geen mogelijkheid veel foto’s te laten zien mijn computer werkt niet zo goed meer, heb een nieuwe bestelt,zelf een laten instaleren wat voor elementen ik er in wilt, soort moederbord, en allerlei andere waren, waar ik hoop dat hij sneller is als deze.
Bedankt voor uw aandacht .................