|
|
|
|
|
hey,
ik ga vanaf 12 juli tot 28 juli 09 naar indonesie, eerst wil ik bali doorkruisen, en dan verder naar lombok om de vulkaan( rinjani )te beklimmen , van daaruit verder naar het bounty eilandje gili air en tranwangan 2 tal dagen om wat uit te rusten en lekker te snorkelen, van daaruit weet ik nog niet wat ik ga doen, dat zoek ik ter plekke wel uit.
het zou natuurlijk heel leuk zijn moest er nog iemand zijn die de rinjani vulkaan op lombok mee zou willen beklimmen rond 23 juli!
de beklimming duurt 3 tal dagen en overnachten in tentjes, er gaan ook gidsen mee
als jij zin hebt in dit avontuur wil ik gerust een keertje afspreken om kennis te maken,
ik ben een man 35 jaar
|
|
|
|
On 31-05-2009 12:04 marcsoffers wrote: ik ga vanaf 12 juli tot 28 juli 09 naar indonesie, eerst wil ik bali doorkruisen, en dan verder naar lombok om de vulkaan( rinjani )te beklimmen , van daaruit verder naar het bounty eilandje gili air en tranwangan 2 tal dagen om wat uit te rusten en lekker te snorkelen, van daaruit weet ik nog niet wat ik ga doen, dat zoek ik ter plekke wel uit.
|
Hey Marc,
Als je "bounty" en wilt uitrusten kun je beter naar Gili Meno, minder druk, meer bounty. Trawangan is een feesteiland.
gr
AM
|
|
|
|
|
ok zal ik in acht nemen, maar ik ga ook naar gili nanggu en gili lontar waar het naar het schijnt een pak rustiger zou zijn?
gr m
|
|
|
|
On 31-05-2009 15:00 marcsoffers wrote: maar ik ga ook naar gili nanggu en gili lontar waar het naar het schijnt een pak rustiger zou zijn?gr m
|
Da's al een stuk beter...!
|
|
|
|
|
Ega Semeru en ik willen ook naar Rinjani, maar het schema is nog niet vastgesteld. Ik heb nog niet vernomen dat de beklimmingen zijn hervat na de laatste uitbarstingen van Rinjani. Overweeg alternatieven, zoals Mt. Penanjakan (2770 m) en Mt. Bromo (2392 m) op Java. Misschien is Mt. Semeru (3676 m) een mogelijkheid, maar daarvan heb ik (nog) geen weet.
|
Be careful what you wish for; you might get it!
|
|
|
|
On 31-05-2009 15:51 FredB wrote: Plekje over in je tent?
|
Fred en Marc samen spelletjes in de tent. Ondanks de generatiekloof. Zie je het voor je? En overdag in de leren jekkertjes op de Harley. All the gays are macho, can't you see their leather shine? (Joe Jackson dixit, Real Men )
|
|
|
|
Over generaties gesproken: ik ga deze zomer met mijn drie zonen naar Bali en Lombok. Als student ben ik ook naar Java en Bali geweest en het lijkt me geweldig om nu met mijn eigen kinderen (20, 18 en 16) te gaan. Gezien mijn leeftijd lijkt het me wel erg lekker om een vertrouwde chauffeur te hebben op Lombok. Wie kan me helpen??
|
|
|
|
Marijke,
Ik weet wel iemand voor je. Zal ik naam en tel. nummer naar je mailen?
gr
Anne Mieke
|
|
|
|
|
Anne Mieke, dat zou geweldig zijn. Bij voorbaat enorm bedankt, Marijke
|
|
|
|
Is verstuurd.
gr
AM
|
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
87,962,803 topic views - 240,754 posts - 13,734 topics - 34,238 members - last post @ 18-01-2021 13:08 CET
|
143,313,190 pageviews |
|
|