indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Walterm
User
spacer line

Hallo vrienden,

Wie heeft er ervaring met accomodatie Mallias Child? Wij willen hierheen omdat we een keer idylisch in hutjes op het strand willen slapen.. Is dit een goede plek of zijn er nog andere plekken waar dit kan (bijv. bali of Java)

Bedankt voor de tips !!

senior
User
User icon of senior
spacer line

Geen ervaring mee, maar even de website bekeken en het lijkt mij ook wel wat om daar eens te verblijven. Dus forum leden>>>graag eventuele ervaringen

hati hati, pelan pelan

Dutchman
User
spacer line

Dat ziet er inderdaad wel leuk uit en is voor mij nieuw, dwz. nooit eerder gezien.
Mijn zeer goede ervaringen liggen op Nusa Lembongon en ook dit jaar hebben we al weer een reservering gemaakt 15 Juli.
Ik ben van plan om er dit jaar eens wat mooie foto's te maken en vervolgens hier op dit forum te laten zien. Emoticon: Party!

Harry

Veel meer info op mijn website www.harry-janny.nl

FredB
User
User icon of FredB
spacer line

Mijn ervaring is dat het barst van de idyllische vliegen en ander vliegend ongedierte, nog afgezien van het kruipende. We konden niet slapen van de rondvliegende vliegen en de muizen (of toch ratten?) die steeds weer in onze bagage naar eetwaar zochten en er met plastic zakken vandoor gingen waarin ze wat van hun gading dachten te vinden.
Inderdaad, idyllisch en een leuke zonsopkomst, bijna niet te zien met de slaperige ogen. Eens maar nooit weer. Da's afgesproken.

Be careful what you wish for; you might get it!

Walterm
User
spacer line

Jammer !
De laatse reactie heeft me aan het denken gezet hoewel ik op het net toch veel positieve reacties zie.
Is Nusa Lembongan een goed alternatief? Zouden daar strandhutjes in de stijl val Mallias Child zijn???

BVD

marianne g
User
spacer line

Wij hebben vorig jaar een nachtje doorgebracht bij Malias Child, en het is zo goed bevallen dat we er over 2 maanden weer een nacht naar toe gaan.
Het zijn eenvoudige hutjes, met een redelijke badkamer met stromend water. Maar wij zijn gevallen voor de geweldige ligging, een paar meter van zee, en voor de relaxte medewerkers. Gewoon, gezellig, lekkere vis/vlees barbecue in de avond (voor ons werden er zelfs een paar spiesjes apart gehouden tot we terugkwamen van de nacht(avond)duik).
Gili Meno is vrij klein, heel veel is er niet te beleven, maar dat hoeft voor ons ook niet.
Wie echt de drukte op zoekt, kan misschien beter naar Trawangan gaan. Maar voor een dagje rust is Meno en Malias Child wat ons betreft een prima keuze.
(Wat betreft ongedierte hebben we alleen wat mieren in de kamer gezien, dus zoetigheid kun je misschien inderdaad beter niet meenemen. Van vliegen/muizen/ratten hebben we geen last gehad.)

Wij ondersteunen het project Impian-Anak, Kinderdroom, op Lombok

Marieke.
User
spacer line

Graag zou ik in Malia's child overnachten. Omdat we met een grote groep zijn wil ik graag een aantal bungalows reserveren. Heeft iemand een telefoonnummer of een website voor mij zodat ik kan reserveren? Alvast veel dank! Marieke

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 21-06-2009 17:50 Marieke. wrote: [Heeft iemand een telefoonnummer of een website voor mij zodat ik kan reserveren?

Na twee (2) seconden goegelen: online boeken.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,109,206 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,284 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,527,701 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com