|
|
|
|
|
Tijd voor wat nieuws; weg uit Jogja
Het is in juli drie jaar geleden dat ik richting Indonesië vertrok met een 'enkeltje' Singapore Airlines. Je kunt Indonesië officieel niet in op een enkeltje inderdaad, maar dat was wel het gevoel wat ik toen had. Weg uit Nederland om een poging te wagen om drie maanden in dat land te verblijven om te zien hoe ik het zou redden. Uiteraard ging ik er een beetje vanuit dat alles wel goed zou komen, anders zou je zoiets ook niet even proberen.
|
Lees verder , klik op de titel
|
|
|
|
Nou het is in elk geval goed weer in Eindhoven (voor Eindhovense begrippen dan....).... maar misschien dat ik nou ff niet aangesloten ben. Blijf je nou "hier" of ga je op Java ergens anders wonen. Dat laatste meen ik tenminste gelezen te hebben. Heb je dan al iets, waar (mogen we dat allemaal weten?)
Ik vind het wel een beetje een melancholisch verhaal. Klopt dat?
gr
AM
|
|
|
|
|
AM; ik blijf op Java inderdaad, daarover binnen enkele dagen meer hoor! Ja, ik heb goede herinneringen aan Jogja, en zal er hopelijk ook nog regelmatig mogen komen, maar binnen enkele dagen ga ik verhuizen, daarna zien we weer wel.
Ik ga zo inderdaad nog even een terrasje pikken, want met bijna 25 graden en een strakblauwe hemel is het in Eindhoven inderdaad erg goed weer. Dat was weer een gelukje de afgelopen dagen.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
Krijgen we nog adreswijziging ???
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
|
|
Ha Jeroen, was goed je weer gezien te hebben. mooi stukkie dit, idd beetje melancholiek. Tot in augustus.
Salam
|
Begin de details te vergeten
|
|
|
|
Ik vind het niet zo melancholisch. Maar misschien heeft "broeder Trappist" mij enigszins beinvloed.
|
|
|
|
Hey Jeroen,
Mooi levens stukje, en weer leuk om je ontmoet te hebben op het Eindhovens terras
Tot laters dit jaar.
|
Live life to the max.......
|
|
|
|
On 30-05-2009 18:18 Surya Atmadja wrote: Krijgen we nog adreswijziging ???
|
Yogya wordt Lippo Cikarang.
|
Ho Lee Fuk
|
|
|
|
Hoi Jeroen,
Ik wist al enige tijd van je plannen, en je hebt ze doorgezet.
En wens je succes in het nieuwe onbekende.
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
Bekasi? Da's een endje weg van Yogya. Iets gekocht daar?
|
From Dayeuhkolot with love
|
|
|
|
Werk jij daar soms? Want Lippo Cikarang zit vol met fabrieken toch?
|
From Dayeuhkolot with love
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
88,152,038 topic views - 240,776 posts - 13,734 topics - 34,296 members - last post @ 25-01-2021 21:57 CET
|
143,641,048 pageviews |
|
|