indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Tijd voor wat nieuws; weg uit Jogja

Het is in juli drie jaar geleden dat ik richting IndonesiŽ vertrok met een 'enkeltje' Singapore Airlines. Je kunt IndonesiŽ officieel niet in op een enkeltje inderdaad, maar dat was wel het gevoel wat ik toen had. Weg uit Nederland om een poging te wagen om drie maanden in dat land te verblijven om te zien hoe ik het zou redden. Uiteraard ging ik er een beetje vanuit dat alles wel goed zou komen, anders zou je zoiets ook niet even proberen.

Lees verder , klik op de titel

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nou het is in elk geval goed weer in Eindhoven (voor Eindhovense begrippen dan....).... maar misschien dat ik nou ff niet aangesloten ben. Blijf je nou "hier" of ga je op Java ergens anders wonen. Dat laatste meen ik tenminste gelezen te hebben. Heb je dan al iets, waar (mogen we dat allemaal weten?)
Ik vind het wel een beetje een melancholisch verhaal. Klopt dat?

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

AM; ik blijf op Java inderdaad, daarover binnen enkele dagen meer hoor! Ja, ik heb goede herinneringen aan Jogja, en zal er hopelijk ook nog regelmatig mogen komen, maar binnen enkele dagen ga ik verhuizen, daarna zien we weer wel.

Ik ga zo inderdaad nog even een terrasje pikken, want met bijna 25 graden en een strakblauwe hemel is het in Eindhoven inderdaad erg goed weer. Dat was weer een gelukje de afgelopen dagen.

Ho Lee Fuk

spacer line  

Krijgen we nog adreswijziging ???

bisa dicek of makemyday .

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Ha Jeroen, was goed je weer gezien te hebben. mooi stukkie dit, idd beetje melancholiek. Tot in augustus.
Salam

Begin de details te vergeten

TheoBierum
User
spacer line

Ik vind het niet zo melancholisch. Maar misschien heeft "broeder Trappist" mij enigszins beinvloed.

spacer line  

Hey Jeroen,

Mooi levens stukje, en weer leuk om je ontmoet te hebben op het Eindhovens terras Emoticon: Yeah right!

Tot laters dit jaar.

Live life to the max.......

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 30-05-2009 18:18 Surya Atmadja wrote:
Krijgen we nog adreswijziging ???
Yogya wordt Lippo Cikarang. Emoticon: Smile

Ho Lee Fuk

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 30-05-2009 21:23 JohanN wrote:
Ha Jeroen, was goed je weer gezien te hebben. mooi stukkie dit, idd beetje melancholiek. Tot in augustus.
Salam

On 31-05-2009 01:55 Martin-Solo. wrote:
Hey Jeroen,

Mooi levens stukje, en weer leuk om je ontmoet te hebben op het Eindhovens terras Emoticon: Yeah right!

Tot laters dit jaar.
Het was inderdaad leuk. Beiden tot later in het jaar. Emoticon: Bye bye

Ho Lee Fuk

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Hoi Jeroen,
Ik wist al enige tijd van je plannen, en je hebt ze doorgezet.

En wens je succes in het nieuwe onbekende.
Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Bekasi? Da's een endje weg van Yogya. Iets gekocht daar?

From Dayeuhkolot with love

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 01-06-2009 05:41 oyibo wrote:
Hoi Jeroen,
Ik wist al enige tijd van je plannen, en je hebt ze doorgezet.

En wens je succes in het nieuwe onbekende.
Emoticon: Party!
Dank je! Emoticon: Wink
On 01-06-2009 10:01 monyet wrote:
Bekasi? Da's een endje weg van Yogya. Iets gekocht daar?
Nee, niets gekocht, want ik ken de omgeving niet echt op dit moment. Zou niet erg graag aan iets vast zitten op zo'n manier. Maar we gaan het dus gewoon proberen, dat wel!

Ho Lee Fuk

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Werk jij daar soms? Want Lippo Cikarang zit vol met fabrieken toch?

From Dayeuhkolot with love

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,122,203 topic views - 240,022 posts - 13,725 topics - 32,689 members - last post @ 09-08-2020 00:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,222,217 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com