indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

hallo,

weet iemand of er een stafkaart bestaat van bali, lombok Emoticon: Confused

ik heb een etrex (wandel gps) en spijtig genoeg bestaat hier geen stafkaart voor en ben dus op zoek naar een alternatief omdat ik zeker vele malen de buurt wil verkenen per fiets of brommer Emoticon: Yes!

als er iemand een website kent met wandel en/of fiets routes,die zijn zeker welkom!

mvg marc

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Op Bali is de Bali Patfinder te koop in Gramedia in Mall Galeria in Kuta en in Ubud op de hoek van de Jalan Raya en Jalan ? (to postkantoor) Kijk maar eens even op deze site. Er zijn ook wel vergelijkbare kaarten van andere uitgevers.
Tip: als je van de natuur houdt zijn wandelingen rond Ubud aan te bevelen, dwars door rijstvelden, langs beekjes, echter daar kun je niet met de fiets komen en met de brommer is not done omdat je de natuur verstoort.
Die brommer kan natuurlijk wel op de asfaltweggetjes.

http://www.balispirit.com/products/bali_books.html

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 24-05-2009 19:02 marcsoffers wrote: weet iemand of er een stafkaart bestaat van bali, lombok Emoticon: Confused

Nee, dat weet ik niet. Maar de kans is groot. Het Nederlandse leger heeft destijds erg gedetailleerde kaarten gemaakt. Google op +stafkaart + bali +apeldoorn. Volgens mij staan die kaarten namelijk integraal op het Internet. En als dat niet het geval is dan kun je de kaarten voor zover ik me kan herinneren gratis en voor nix ophalen bij een of andere instantie in Apeldoorn, dus. En die kaarten zouden nog steeds superieur zijn.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 25-05-2009 02:10 guna2 wrote: Nee, dat weet ik niet.

Inderdaad. Het bovenstaande bericht kan met een gerust hart worden gedeleted (ahum), want ondanks schele koppijn bezorgende dagelijkse beslommeringen ben ik toch zelf maar gaan goegelen. En ik heb niets gevonden. Terwijl ik zeker weet dat die kaarten bestaan. Ik heb ze zelf gezien. Zo gedetailleerd dat je enigszins teleurgesteld bent dat je er geen mieren op ziet lopen. Die kaarten kon je gratis bestellen. Maar waar? Ik dacht in Apeldoorn. Even bellen...

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Even een anecdootje want ik moet iets van me af schrijven. Ene Jaap heeft me die kaarten laten zien. Jaap was een majoor, een piloot. Hij was ook alcoholist, en wel om een goede reden. Het was elke avond hetzelfde met die Jaap. Hij had meegedaan aan de politionele acties. Hij had negen peloppers doodgeschoten. Kapotgeschoten, haha. Daar had hij geen enkele moeite mee, en naarmate de drank meer in de man was, werd hij er trotser op. Tot 'ie ging janken. Elke avond weer. En overdag strooien met geld. De plaatselijke bevolking voer er wel bij, want zijn pensioen kreeg hij zelf toch niet op. Wiedergutmachung. Jaap is dood. Levercirrose. Maar dat kan me natuurlijk helemaal niks schelen, haha.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,767,749 topic views - 238,116 posts - 13,715 topics - 29,462 members - last post @ 01-04-2020 20:15 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,739,364 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com