indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

wij willen naar Bali via een van bovengenoemde steden.
Daar willen we slecht 2 of 3 dagen blijven.

Weet iemand goede, niet te dure maar wel nette hotels in de winkel/toeristische omgeving?

bedankt.

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Wij vonden dat er in Singapore vooral erg veel dure hotels waren (of ons budget was destijds gewoon heel klein, dat kan natuurlijk ook, want we waren al maanden wonen in Bali gewend).....dus de eerste nacht hebben we doorgebracht in een hostel midden in het centrum....onze kamer bevond zich ook in het midden, we hadden niet eens een raam (!). Dat was genoeg voor 1 nacht, de volgende dag zijn we verder gaan zoeken. Het nieuwe hotel ging wel, maar bleek achteraf wel een plaats te zijn waar hoeren de kamers voor per uur huren.....
mijn tip: in Singapore dus niet te krenterig zijn als het gaat om een hotelkamer!

FredB
User
User icon of FredB
spacer line

In Singapore kun je naar het nieuwe IBIS-hotel, tegenover Sim Lim Square, Bugis. Vlak bij MRT ook. Dat is toeristisch gebied, met alle mogelijkheden van de stad binnen bereik. Gloednieuw hotel, keurig netjes, niets op aan te merken (en ik ben kritisch!) voor S$ 149 per nacht. Goedkoper kan, maar dan zit je in kamers die ook per uur worden verhuurd; die zijn doorgaans van veel minder kwaliteit ook. IBIS is mijn optie.

Be careful what you wish for; you might get it!

Wimroma
User
spacer line

Waarom kijk je niet in boeken van reisorganisaties.
Ik boek niet de vlucht, maar wel bijvoorbeeld een hotel in S'pore voor 3 nachten.
Prive krijg ik die kamer niet voor die prijs. Toevallig is dit via Oad.
Bijv. Hotel Bayview of Allison. Liggen strategisch, voor 61 euro p.p.p.n. incl.ontbijt.
Groet, Wim.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Hotel Supreme is mijn betaalbare favoriet. 100 meter ten noorden van Orchard Rd. Kost vermoedelijk nog steeds minder dan SGD 100.
Zat de laatste keer in een hotel in de hoerenbuurt. Met het hotel (SGD 49) was absoluut niets mis, maar als je een stap naar buiten waagde, werd je belaagd, ook om 7 uur 's ochtends. En ver van Orchard Rd.

marcel70
User
spacer line

On 21-05-2009 08:40 FredB wrote:
In Singapore kun je naar het nieuwe IBIS-hotel, tegenover Sim Lim Square, Bugis. Vlak bij MRT ook. Dat is toeristisch gebied, met alle mogelijkheden van de stad binnen bereik. Gloednieuw hotel, keurig netjes, niets op aan te merken (en ik ben kritisch!) voor S$ 149 per nacht. Goedkoper kan, maar dan zit je in kamers die ook per uur worden verhuurd; die zijn doorgaans van veel minder kwaliteit ook. IBIS is mijn optie.

Fred wanneer is het Ibis in Singapore open gegaan dan?

Becik ketitik olo Ketoro

elsbeth
User
spacer line

Kent iemand Albert Court Hotel in Singapore? Ik heb daar voor 2 nachten geboekt, zag er wat leuker uit dan al die torenhoge hotels.

FredB
User
User icon of FredB
spacer line

On 21-05-2009 09:30 marcel70 wrote:

...

Fred wanneer is het Ibis in Singapore open gegaan dan?

In januari dacht ik.

FredB
User
User icon of FredB
spacer line

On 21-05-2009 09:48 elsbeth wrote:
Kent iemand Albert Court Hotel in Singapore? Ik heb daar voor 2 nachten geboekt, zag er wat leuker uit dan al die torenhoge hotels.

Ik zal er vanavond even langs lopen, want dan ga ik toch weer even naar Sim Lim, maar dat ziet er wel luxe uit op de site. Dat kost zeker meer dan het lage-budget-gebeuren waar hier naar gevraagd wordt. Je kunt van alles vinden op die sites, maar niet wat een kamer kost.
Wanneer ga je daar heen, Elsbeth?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Annemarie,

Geef je even aan wat voor jou goed en niet duur is. Deze definitie is nl. voor iedereen anders. er is in Singapore best wel iets goedkoops te vinden.

Als je in KL wilt overnachten hou er dan rekening mee dat de reis naar en van de stad langer en duurder is dan als je in Singapore verblijft. Verder vind ik Singapore leuker, maar smaken verschillen.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

FredB
User
User icon of FredB
spacer line

Nou, het Albert Court Hotel ziet er prima uit. Er zijn zo'n 220 kamers van verschillende klassen. De prijs is S$ 120 en hoger, afhankelijk van beschikbaarheid van de goedkopere klasse natuurlijk. Dichtbij Sim Lim Square (100 meter) en Bugis MRT station (300 meter). Een foodcourt om de hoek als je goedkoop wilt eten, plenty bars en restaurants in de directe omgeving van over de hele wereld. Een grote Tiger Bier fles voor S$5.
Niets mis mee, Elsbeth!!

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Albert Court ligt op een steenworp van `mijn' Hotel Supreme. Ik vind Supreme goed genoeg, maar Albert Court ziet er beter uit, en is dan ook waarschijnlijk terecht iets duurder.

elsbeth
User
spacer line

He jongens, goed speurwerk! Ik heb er 2 triple rooms geboekt (93 Euro elk per nacht) voor 2 nachten (13 en 14 juli), daarna door naar Manado. Meestal speur ik wel vrij uitgebreid rond, ik geef niet zo veel om luxe, maar die 2 dagen acclimatiseren in Singapore lijken me op deze manier wel lekker. Ik ben benieuwd hoe ik Singapore nu vind. Ik ben er 2 keer eerder geweest, ik vond Indonesie veel leuker, maar ik denk dat mijn kinderen het wel een lekkere tussenstap vinden voor ze in Manado voet op Ind. bodem zetten.

groeten Elsbeth

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 21-05-2009 18:09 elsbeth wrote: Ik heb er 2 triple rooms geboekt (93 Euro elk per nacht) voor 2 nachten (13 en 14 juli)

93 is bijna SGD 200. Weet je het zeker? Ik vind dat zeker niet idioot duur voor SIN, maar toch...

elsbeth
User
spacer line

Ja, Guna, ik betaal per kamer 190 SGD, ik begrijp dat je dat toch wel duur vindt? Het is een grote triple room de luxe (whatever that may be..blijft altijd spannend wat je krijgt), Ach, je moet een hotel nemen waarvan je een leuk idee krijgt en niet altijd maar op de prijzen letten. Zeker als je, zoals wij, naturlijk niet jaarlijks zo'n reis maakt. Dan moet je het er ook een beetje van nemen. Overigens heb ik een aardige mix gemaakt van heel simpel tot wat luxere hotelletjes (in Indonesie). Eten zullen wij zeker niet in hotels doen, bij voorkeur gaan we dan niet naar de toeristplaces. En..ik wil mijn bahasa Indonesia natuurlijk weer lekker oefenen, dus liever een beetje tussen locals.
Gaan we nog een biertje drinken aan je zwembad (als het tenminste eindelijk een beetje schoon gemaakt is door die nieuwe pembantu van je) Ik heb een paar quotes van je laten lezen aan mijn man (o.a. die van die dwerg en van de gouden hit uit de jaren 60, they're coming to takem me away) en hij voldoende informatie had om ook een biertje met je te willen drinken.

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 21-05-2009 18:47 elsbeth wrote: Gaan we nog een biertje drinken aan je zwembad (als het tenminste eindelijk een beetje schoon gemaakt is door die nieuwe pembantu van je) Ik heb een paar quotes van je laten lezen aan mijn man (o.a. die van die dwerg en van de gouden hit uit de jaren 60, they're coming to takem me away) en hij voldoende informatie had om ook een biertje met je te willen drinken.

Je man is dus net zo geschuffeld als ik en dus is het drinken van een biertje aan de pool een goed idee. De selectieprocedure. Het zwembad is schoon, verrekte schoon, en blijft zo volgens het nieuwe contract met de schoonmakers. Het hotel in SIN is eventueel het heroverwegen waard.

elsbeth
User
spacer line

Ja, ook prettig gestoord. Gegroet

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,061,174 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,254 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,472,450 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com