indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Het is zeker niet de bedoeling om iemand malu te maken maar op dat moment is het een kwestie van aanvoelen en hoe en hoeveel. Zoals ik al schreef gewoon doen wat je denkt dat goed is. Het is ook niet zo dat ik dat in de wachtkamer al bedenk. Verder weet je nooit precies wat de tarieven zijn (er wil nogal verschil zitten in dokters op Java of Sumba) en die ga ik vooraf ook niet vragen. Ik heb het hier ook over "kampungdokters" en een dure praktijk op bijvoorbeeld Bali. Die "kampungdokters" hebben meestal wel activiteiten of programma''s waar ze zich voor inzetten.
Mijn mening is dat je met het gevan van tips, donaties of wat dan ook, je niet teveel moet laden leiden van wat anderen doen maar wat je zelf denkt wat goed is.
gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,109,206 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,284 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,526,726 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com