indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo,

Vrijdag 22 mei gaan we naar Indonesie,we komen de 23e in Jakarta aan en de volgende ochtend willen we een binnenlandse vlucht nemen naar Manado.
Hier ben ik al een paar weken mee bezig en ik krijg dit bij verschillende maatschappijen niet voor mekaar,ik heb op dit forum gelezen dat het moeilijk schijnt te zijn om via Nederland een binnenlandse vlucht te boeken in Indonesie.
Ook heb ik op dit forum iemand gevonden die in Indonesie woont en binnenlandse vluchten boekt voor mensen als ons,hem of haar heb ik ook al 2 mailtjes gestuurd maar helaas nog niets van gehoord.
Ik wil deze vlucht hier boeken omdat we 24 mei al iets op Bunaken hebben gereserveerd,we kunnen wel terplekke een vlucht boeken maar dan is natuurlijk de kans dat er geen stoelen meer vrij zijn.

Wie kan ons hiermee verder helpen want ik weet het even niet meer.

Groetjes Chantal.

leomanado
User
spacer line

Chantal

Zoek eens op lionair.co.id of op garuda-indonesia.com Je kan online boeken en betalen met je creditcard.
Met wie vlieg je naar Jakarta? Met Singapore airlines kun je nl. Amsterdam-Singapore-Manado vliegen. Nu vlieg je via Jakarta en dat kost 1 dag extra.

Fijne reis en verblijf op Bunaken.

groet
Leo

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Helaas Leo,

Garuda kun je alleen on-line boeken met een credit card die in Indonesie is uitgegeven.
Vanuit NL kun je GA-vluchten boeken bij AirAgencies: www.airagencies.com/

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Jeanette
User
spacer line

Hoi Chantal,

Je kunt het beste gewoon op het vliegveld bij aankomst boeken. Er zijn diverse maatschappijen die op Manado vliegen (met tussenstop Makassar). Het is echt geen punt hoor. Alleen: wanneer, hoe laat kom je er aan?! Daar hangt het een beetje van af.
Anders moet je al heel vroeg op het vliegveld zijn de volgende morgen om e.e.a. te regelen. Mijn ervaring is, dat er altijd wel plaats is, maar je moet je niet aan een bepaalde maatschappij gaan ophangen natuurlijk. Ik heb ook goede ervaringen met Saptatours. Die kun je ook e-mailen en je zaak voorleggen (engels). Ze bezorgen de tickets dan in je hotel. Email = ticketingRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.saptatours.com
Web = saptatours.com
Ze zeggen 24 uur per dag open te zijn.

Succes!
Jeanette

Jeanette
User
spacer line

O ja, Chantal, je kunt thephantom ook smssen : +6281578815181 voor het geval je dit nummer niet hebt gelezen. Dat zal ie toch zeker wel bekijken en beantwoorden.
Jeanette

spacer line  

Hoi Jeanette,

Bedankt voor je informatie,we komen zaterdag om 16:00 uur aan in Jakarta en de volgende dag hebben we een reservering op Bunaken,het liefst hadden we met Lion Air gevlogen,die gaat al om 5:00 uur 's morgens.
Thephantom heb ik ook al gemailt,naar zelfs 2 emailadressen,maar nog steeds niet vernomen.
Ik ga zeker even informeren bij Saptatours.

Groetjes Chantal.

elsbeth
User
spacer line

Hai Chantal, ik heb jaren (en dan ook echt jaaaaaren) geleden dezelfde trip gemaakt. Aankomst Jakarta om 16.00, volgende ochtend door naar Manado. Ik was destijds echt volkomen gebroken, terwijl ik echt wel tegen een stootje kan. 's Ochtends vroeg op het airport de hele vloer onder gekotst, tijdens de vlucht naar Manado met m'n kop in het spuugzakje. Waarmee ik wil zeggen: probeer in het vliegtuig echt te slapen en ga in Jakarta vroeg naar bed, want het is wel heel vliegen en heel weining slaap achter elkaar. In Manado een hotelletje gezocht, heel vroeg gaan slapen tot de volgende ochtend 6.00. En toen was alles weer over en begon een geweldige vakantie die ik grotendeels dit jaar met mijn gezin nog eens over ga doen. Waar ga je naar toe op Bunaken? Ik heb 3 nachten Bunaken Village Resort geboekt.
Raar dat het je niet lukt om The Fantom te bereiken. Ik heb via hem wel heel vlot 6 tickets Manado-Makassar geboekt. Hij kan naturlijk nu zelf op vakantie zijn. Hoe laat word je opgehaald vanut Manado? Je hebt wel een strakke planning zeg..Wat ga je na Bunaken doen, ben je er al eerder geweest?

Veel plezier in ieder geval. groet Elsbeth

spacer line  

Hoi Elsbeth,wij zitten 5 nachten op Bunaken bij Bastianos en daarna 5 nachten op Lembeh ook bij Bastianos,dus wel een mooi vooruitzicht.
Het zal zeker wel zwaar zijn de volgende ochtend weer een vlucht,maar we willen eigenlijk niet in Jakarta blijven,lijkt me niet een hele fijne stad om te verblijven,dus komen we liever bij op Bunaken.
Hoe heb jij The Phantom kunnen bereiken,via sms of per mail,hierboven staat wel een telefoonnummer van hem,moet ik daar nog iets voor draaien als ik vanuit Nederland sms?
We weten nog niet hoelaat we worden opgehaald omdat we nog geen tickets hebben,ik hoop dat ik The Phantom gauw kan bereiken zodat we met een goed gevoel op vakantie kunnen,ik had niet verwacht dat dit zo moeilijk zou zijn om bij een Indonesische vliegtuigmaatschappij een ticket te boeken.
Nog bedankt voor de tip,ik laat het wel weten.

Groetjes Chantal.

Jeanette
User
spacer line

00 voor de 62..........

elsbeth
User
spacer line

Hai Chantal,
The phantom heeft hier zelf ergens zijn emailadres gegeven: j.verheyRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hqinternet.nl
Daar heb ik naar toe gemaild en alles was binnen een paar dagen rond. Wat een heerlijk vooruitzicht, ben je er al eerder geweest? ik neem aan dat je een duiker bent (of het gaat leren). Ik beperk me tot het snorkelen.

Succes met boeken en veel plezier heel binnenkort.
Elsbeth

spacer line  

Hallo,ik heb gisteren een sms gestuurd maar nog niets vernomem,ook heb ik net proberen te bellen maar dan krijg ik een onduidelijke vrouwenstem van een computer of zo aan de telefoon,dus dat schiet ook niet op,dus ga ik een 3e mail sturen naar het hier bovenstaande email adres.
Hoop dat dit gaat lukken.

Groetjes Chantal.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Chantal,

Ik heb je een privemail gestuurd.

gr'
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

Hallo,het is gelukt,ik heb The Phantom kunnen bereiken,nu nog wachten op de E-tickets.

Anne Mieke,ik heb je mail ontvangen,kort nadat ik de tickets heb gereserveerd,in ieder geval nog bedankt.

Groetjes Chantal.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,876,818 topic views - 238,290 posts - 13,717 topics - 29,571 members - last post @ 05-04-2020 12:44 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,920,528 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com