indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Een kijkje in het nachtleven van Jakarta; Dragonfly

Aan een van de hoofdstraten van Jakarta ligt het weinig zeggende Graha BIP, een kantoorflat zoals er aan die straat wel meer staan. Het is een klein stukje naar het Kartika Chandra Hotel en ook de kantoren van overheidsinstanties als LIPI en BKPM liggen op steenworp afstand. Geen enkele duidelijke aanwijzing hier dat in de kelder van het Graha BIP een plek te vinden is die tegenwoordig bekend staat als Dragonfly.

Lees verder , klik op de titel

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Yerun, ik twijfel nu sterk. Ben er volgens mij wel eens geweest, maar je omschrijving komt totaal niet overheen met hoe ik het heb ervaren. Kan 'mijn toestand' zijn geweest of ik was simpelweg in een andere tent. Emoticon: Wink

Begin de details te vergeten

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Kan best dat je het niet herkent, het is namelijk 'recentelijjk' verbouwd. Al weet ik niet precies wanneer. Niet opgezocht ook. 'Je toestand' kan het uiteraard ook nog geweest zijn ja. Emoticon: Laugh out loud

spacer line  

Wat mij altijd opvalt in dit soort clubs in Azië is het grote aantal ‘dikbuiken’ op leeftijd die dit soort clubs bezoeken… In Europa zal je ze nooit tegenkomen in een club….

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,997,618 topic views - 224,455 posts - 13,533 topics - 16,916 members - last post @ 11-12-2017 20:23 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

93,263,954 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com