indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jantje
User
spacer line

Ja Yoke, Albert kan best een grappenmaker zijn!

Oeps, breek mij de bek niet open...

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

staat er iemand van jullie toevallig ook met een stand op de pasar?

senior
User
User icon of senior
spacer line

Welke datum is het ook alweer deze PMB???Zal hem wel weer niet kunnen bezoeken aangezien ik op 1 juni naar Indonesie vertrek Emoticon: Confused Volgend jaar maar eens beter plannen Emoticon: Stupid

hati hati, pelan pelan

spacer line  

On 20-05-2009 00:49 senior wrote:
Welke datum is het ook alweer deze PMB???Zal hem wel weer niet kunnen bezoeken aangezien ik op 1 juni naar Indonesie vertrek

Hey SR, helaas foute smoes. PasarMAlamBesar cq TongTong Fair start morgen, 21-05-09 .

Dus tot op`t malieveld dan maar zekers !?

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

spacer line  

On 20-05-2009 06:39 Peter191064 wrote:

...

Hey SR, helaas foute smoes. PasarMAlamBesar cq TongTong Fair start morgen, 21-05-09 .

Ben morgen (insyaallah) ook aanwezig.

bisa dicek of makemyday .

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 19-05-2009 19:15 Jantje wrote:

...

Oeps, breek mij de bek niet open...
He Jannes,

Nog steeds slapeloze nachten van die 3 wieler van je?
Het blijft je drawers zitten he, dat je bent opgelicht door anderen.

Emoticon: Party!

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 20-05-2009 06:39 Peter191064 wrote:

...

Was echt in de veronderstelling dat het begin juni was,maar aangezien ik dit jaar laat op vakantie ga ben ik dus in de gelegenheid om voor het eerst sinds jaren daar heen te gaan,morgenmiddag dus... Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

spacer line  

On 20-05-2009 11:56 senior wrote:

...

morgenmiddag dus... Emoticon: Party!

OmSid , de amsterdamse volksjongen is waarschijnlijk ook daaro om te kijken kijken.
Wie weet onrmoet hij een paar oude sobats.

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

of misschien wel een jonge!....

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Ik ga dinsdag naar de Pasar, zo rond 12 uur.
Ben benieuwd of ik nog sobats zie!
Fijne dag verder
Groetjes Merapi/Wilma

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik moet nog een dag uitzoeken. Ik wil īm combineren met mijn visumaanvraag bij de ambassade. Het zal dinsdag, woensdag of donderdag worden.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

Ben vandaag geweest.
Het is verdomd stil , normaal gesproken heb je kilometers rijen mensen die voor de kassa stonden.
Vandaag is het gelijk doorlopen , om ongeveer 13.00 is het nog " leeg".
Je kan zelfs je eigen Porsche of Lada dichtbij de tent parkeren.
Wij hebben de auto ergens in Den Haag Zuid bij kennissen geparkeerd omdat men vertelde dat het druk zou zijn .
Moesten we met de trein lijn 2 (2 zone) naar Holland CS gaan .

Zou het aan de de economische crisis liggen ?
Of omdat vandaag een vrijedag is ?
Of heeft dat te maken met de nieuwe opzet van de TTF (v.h PMB).?

Het eten is ook relatief duur en niet echt lekker .
Al zeg ik het zelf , ik kan het beter maken.
Behalve die bekende kue2 , of camilan kecil zoals lemper , pastei , risoles etc.

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

qua drukte vond ik het vandaag wel ok, inderdaad niet die hele lange rijen bij de kassa, maar binnen was het net zo gezellig druk als anders vond ik. 's avonds liep het wel sneller leeg had ik het idee. Het eten en parkeren weer duurder.....maar alles wel weer zo gezellig als anders!
Ben benieuwd of ik u gezien heb Om Sid!

senior
User
User icon of senior
spacer line

Zeg maar gerust erg duur , viel mij ook op de "stilte". Maar ja. veel mensen zijn een lang weekend weg,zal volgende week wel drukker worden

Had een beschrijving van Om Sid gekregen van iemand op een ander forum, maar hem niet ontdekt...ook geen Lada trouwens Emoticon: Party! Emoticon: Devil

hati hati, pelan pelan

spacer line  

On 21-05-2009 23:00 senior wrote:
Had een beschrijving van Om Sid gekregen van iemand op een ander forum, maar hem niet ontdekt...ook geen Lada trouwens Emoticon: Party! Emoticon: Devil

Van iemand ?
Een Mokumse geinponum zeker ?? Emoticon: Wink

Heb ook geen Lada of Kijang gezien.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Even een vraag voor de Hagenezen.

Hoe moeilijk is het om een parkeerplaats te vinden bij het Malieveld in de buurt? De website van Tong Tong maakt ons nogal bang......

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 25-05-2009 19:33 Anne Mieke wrote:
Even een vraag voor de Hagenezen.

Hoe moeilijk is het om een parkeerplaats te vinden bij het Malieveld in de buurt? De website van Tong Tong maakt ons nogal bang......

gr
AM

Ben geen Hagenees Anne Mieke maar wij rijden gewoon de auto in de parkeergarage onder het malieveld en kopen dan een uitrijkaart bij de kassa van de pasar, waar je dus ook je toegangskaarten koopt, de laatste keer heb ik denk ik tien euro betaald en je kan er tot 24.00 uur uitrijden.

Ze bieden het niet zelf aan je moet er om vragen , je levert je bonnetje in en koopt dan een uitrijkaart voor een vaste prijs. Goedkoper parkeren kan je niet zo dicht bij.

Misschien is het tarief te vinden op de website van Tong Tong Fair.

Ik heb nog even gekeken op div. websites maar kan geen prijs van een uitrijkaart vinden.
Ik heb het ooit bij toeval gehoord dat die mogelijkheid er was, dus ff bellen of dat nog bestaat.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Selamat Anne Miek,
Heb geen auto, dus dit weet ik niet.
Het is heel moeilijk je auto te parkeren in hartje Den Haag, zo te horen weet Yoke er meer van.
Fijne dag op de PMB!
Ik pak de tram en zit zo op het Malieveld
groetjes Merapi/Wil Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Ik parkeer al jaren in de parkeergarage onder het malieveld. De pasar stuurt je nu naar een parkeerplaats verder weg, maar je kunt gewoon de parkeergarage in! Ik denk wel dat je niet al te laat moet komen, want ik weet niet of het heel snel vol is (ik ben altijd iets eerder omdat ik dan kom werken). Een uitrij-kaart kun je inderdaad halen bij de informatiebali, dit jaar kost het 11 euro. Wat ik persoonlijk wel een groot bedrag vind, vergeleken met de 7.50 euro 2 jaar geleden! Uitrijden kan dacht ik tot 22.30 uur.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 26-05-2009 12:31 merapi wrote:
Selamat Anne Miek,
Heb geen auto, dus dit weet ik niet.
Het is heel moeilijk je auto te parkeren in hartje Den Haag, zo te horen weet Yoke er meer van.
Fijne dag op de PMB!
Ik pak de tram en zit zo op het Malieveld
groetjes Merapi/Wil Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Aduh ik wilde dat ik zo dicht de ambassade en het Malieveld woonde.....
Maar we gaan donderdag dan zal het toch wel meevallen.......?

leomanado
User
spacer line

Ik was gisteren, maandag op de Pasar Malam. Heel erg rustig overal, maar ondanks dat, toch moeilijk in de parkeergarage te komen. Een auto uit, een auto in....dan kun je er dus lang staan. Verder de Pasar als gebruikelijk wel gezellig maar het eten.....misschien toch maar hamburger friet?? Als je net als ik in Indonesie woont, smaakt het eten hier toch wel anders, zeker voor mn Indonesische vriendin, die had het na 2 happen wel gezien....

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 26-05-2009 12:48 NoviKirana wrote:
Ik parkeer al jaren in de parkeergarage onder het malieveld. De pasar stuurt je nu naar een parkeerplaats verder weg, maar je kunt gewoon de parkeergarage in! Ik denk wel dat je niet al te laat moet komen, want ik weet niet of het heel snel vol is (ik ben altijd iets eerder omdat ik dan kom werken). Een uitrij-kaart kun je inderdaad halen bij de informatiebali, dit jaar kost het 11 euro. Wat ik persoonlijk wel een groot bedrag vind, vergeleken met de 7.50 euro 2 jaar geleden! Uitrijden kan dacht ik tot 22.30 uur.

Ik denk dat het rond 14.00 uur wordt dat we er zijn. De uitrijkaart geldt alleen voor de pakeergarage onder het Malieveld (waar zit de ingang?) of ook voor andere parkeerplaatsen?

gr
AM

leomanado
User
spacer line

Anne Mieke

Als je van de Utrechtse Baan komt neem je de afslag langs het station. Je ziet dan het Malieveld aan je rechterkant. Neem de eerste afslag rechts na het station. Dan bij de stoplichten even rechts en meteen weer links. Neem dan meteen de rechterrijbaan want na enkele tientallen meters moet je dan rechts de parkeergarage in.

elsbeth
User
spacer line

He Leo,

Jij bent woensdagavond 15 juli 20.00 (stipt!!) toch wel weer terug op je honk, he??

leomanado
User
spacer line

hi Elsbeth

Vrijdag 5 juni vlieg ik weer terug naar Indonesie, dat komt dus wel goed......met dit weer hier zou je morgen willen niet dan?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,122,203 topic views - 240,022 posts - 13,725 topics - 32,689 members - last post @ 09-08-2020 00:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,222,652 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com