indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Is er iemand misschien werkzaam in de 'tandartsenwereld' in Jakarta, of kent iemand een vriendelijke, liefst Engels sprekende tandarts in Jakarta?

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hoi Novi,
Zo te zien heeft iedereen zijn kunstgebid al! Geen reactie.

Ik ben wel eens naar de tandarts geweest in Jakarta. Weet het adres niet meer, maar het was in Kedoya Baru. Was op zich wel grappig. Het waren de buren van het huis dat we huurden voor collega's en kennisen die in Jakarta kwamen. We dachten dus al maanden dat de buurman de tandarts was. Tot ik vanuit KL aankwam met een super gesprongen zenuw in mijn tand. Ik verwijt verwoed flossen nog steeds als de oorzaak van de calamiteit. Ik naar de buren, bleek de buurvrouw de tandarts te zijn! Consternatie en hilariteit bij ons allen. Bapak was wel een ouwehoer bangat; goeie afleiding tijdens mijn stoel-zit. Al met al heeft ze het goed gedaan, zonder verdoving en alleen maar het gat wat was ontstaan in mijn kies gevuld. In Nederland naar de tandarts voor de finishing tutsj.

Begin de details te vergeten

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Bedankt voor jouw reactie Johan! Ik heb via mijn mail ook een reactie gehad waar ik wat mee kan.....