indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Milani
User
spacer line

Pas terug uit Bali en veel positieve dingen gehoord over de Sari Buah Merah dat is een vrucht die voorkomt in Papua Nieuw Guinea.
Natuurlijk heb ik het gekocht bij een apotheek en zelfs voor familie en vrienden mee genomen die ook weer baat bij het middel hebben.

Veel meer dan dat het een natuur produkt is weet ik er niet van en hoop dat iemand mij wat wijzer kan maken.

Carola78
User
User icon of Carola78
spacer line

Milani
User
spacer line

Ja Carola78 natuurlijk heb ik mijn huiswerk gemaakt maar eigenlijk zou ik graag willen weten of er mensen zijn op het forum die het gebruikt hebben en wat hun ervaringen zijn.

pattyboop
User
spacer line

Wie op dit forum heeft ervaring met het gebruik van buah merah pillen

pattyboop
User
spacer line

Op 11-05-2009 17:54 schreef Milani:
Ja Carola78 natuurlijk heb ik mijn huiswerk gemaakt maar eigenlijk zou ik graag willen weten of er mensen zijn op het forum die het gebruikt hebben en wat hun ervaringen zijn.

Beste melani, heb je ooit reactie gekregen op je vraag? Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben me het gebruik van buah merah

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Dit soort 'herbal' produchten zal vast een genezende werking hebben voor bepaalde ziekten/klachten, maar zoals gewoonlijk prijst men dit in Indonesie aan als wondermiddel:

>* Kanker Payudara, Rahim, Otak, Kista.
* Ambient, Hipertensi, Stroke, Jantung Koroner.
* Menormalkan Peredaran Darah, gangguan pencernaan
* Broonkithis, Hepatitis, Kolesterol, Maag, Asam Urat
* Rematik, Pegal Linu, Kesemutan, Osteoporoses
* membantu sistem kerja otak, gangguan mata, Kulit
* Meningkatkan stamina, Libido, Gairah seksual dan
* meningkatkan daya tahan tubuh bagi penderita HIV/AIDS.

Ik zal het niet vertalen, maar woorden als kanker, kolesterol, maag, HIV/AIDS zijn welbekend. Alles i dus te genezen met dit middeltje. En het mooie is.. er zijn er zo nog een aantal in dit land, waaronder 'druppel jamu Soman'..

En daar zit het gevaar in, men hoeft ineens niet naar de dokter, want er bestaat al een wondermiddel.

Ervaring met het gebruik heb ik niet, om bovenstaande reden. Sylvia Millecam kan erover meepraten als ze nog kon praten.

Ho Lee Fuk

koming
User
User icon of koming
spacer line

Uit Nieuw Guinea ken ik wel buah merah, maar niet Sari Buah Merah. Misschien dat het laatste een commerciŽle variant is van het eerste? Ik wist ook niet dat er pillen van zijn, wel dat de vrucht is ontdekt door de commercie.
Van buah merah wordt in West Papua beweerd dat het helpt tegen AIDS. Ik weet wel dat die vrucht alleen in Papua voorkomt (van horen zeggen), ik heb ze zien hangen.
Maar er zal wel geen wetenschappelijke bron zijn die er iets over zegt, vermoed ik.
Zelf heb ik geen AIDS (voor zover bekend) dus ook geen ervaring met het medicijn.

koming

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,340,031 topic views - 239,285 posts - 13,720 topics - 31,177 members - last post @ 27-05-2020 16:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,226,954 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com