indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Nidji
User
User icon of Nidji
spacer line

Ben zelf dol op Jus Alpukat!

Hier mijn recept voor een groot glas:

Ingredienten:

1 avocado
IJsklontjes of ijsgruis (ongeveer 20%)
Eetlepel zoete melk (van Frische Vlag)
Nesquick

Bereiding
- Gooi de avocado, ijs en zoetemelk bij elkaar.
- Mix het goed door elkaar met een mixer.
- Giet het mengsel in je glas.
- Roer er een theelepeltje nesquick doorheen.

Klaar!

Afhankelijk van hoe zoet of waterig u het wil, kan de dosering van de ingredienten varieren. Je kunt er eventueel een scheutje water bij doen. Voor de zoetliefhebbers kan er suiker of extra zoetemelk toegevoegd worden.

Selamat menik mati Emoticon: Wink

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ja lekker, maar zo machtig.......
Ik vind 'm zelf lekker met zo'n slinger superdikke chocolademelk langs de binnenkant van het glas voordat de avokat erin geschonken wordt. Staat ook leuk.

Een mix met sinaasappelsap is ook lekker en minder machtig.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Nidji
User
User icon of Nidji
spacer line

Selamat menik mati

Ik bedoel 'menikmati', dus ik hoop dat er nog geen mensen gestorven zijn aan dit recept hehe Emoticon: Stupid .

Nidji
User
User icon of Nidji
spacer line

Ja het is inderdaad machtig!

Avocado met sinaasappelsap? Hmm... ben er sceptisch over maar zal het eens proberen.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Ja, die avocado mix.
Vriend heeft het voor mij klaargemaakt, gepureerde avocado, met gula, beetje gecondenseerde melk en rum...
Zwaar! en ik heb de rest van de avond liggen slapen door die alcohol! Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right!

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

kun je die zoete, friese vlag melk ook in Nederland kopen? Bij de toko denk ik?

acufjo
User
User icon of acufjo
spacer line

In Indonesie neem ik regelmatig es teler een combinatie van avocado, nangka (jackfruit) kelapa mudah (jonge kokosnoot) met gecondenseerde melk of santen. enak banget Emoticon: Nice Niet voor niets erg poulair.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Ja hoor Novi K,
Friese vlag is volop verkrijgbaar bij toko"s en tropische winkels in Nl
groetjes,
Merapi/Wilma

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,395,302 topic views - 233,700 posts - 13,689 topics - 24,554 members - last post @ 21-09-2019 19:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,491,649 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com