indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo forumleden,

Wij zijn op zoek Emoticon: Confused naar gegevens (telefoon of e-mailadres) van
hotel Batik 2 gelegen op jalan Dagen Yogyakarta.

Alvast bedankt voor jullie hulp Emoticon: Worship

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 05-05-2009 22:55 brongkolnews wrote:
Hallo forumleden,

Wij zijn op zoek Emoticon: Confused naar gegevens (telefoon of e-mailadres) van
hotel Batik 2 gelegen op jalan Dagen Yogyakarta.

Alvast bedankt voor jullie hulp Emoticon: Worship

Misschien heb je hier iets aan:
http://hotels.lonelyplanet.com(...)el-Batik-Yogyakarta-
II-P1000554807.html

0.3 business
Hotel Batik Yogyakarta II
Address: Sosrowijayan , Yogyakarta , South-east asia
Telephone 0274 561828
Email batikcottageRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com
Lonely Planet review

Batik Yogyakarta is an oasis in the quiet back alleys just north of Jl Dagen and is only a short stroll from Jl Malioboro. It has spacious grounds, a restaurant, plain, musty rooms and attractive bungalows. It's also popular with tour groups.

How to book this property

This property has been reviewed and recommended by a Lonely Planet author but it doesn't offer online bookings on our website. Feel free to contact them direct or go back to the city listing and choose another one.

* Telephone: 0274 561828
* Email: batikcottageRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com

Misschien weet Jeroen of een van de andere forumleden woonachtig in Yogya het juiste adres wel als bovenstaande niet meer klopt.

succes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Pamelabak
User
spacer line

Wij hebben vorig jaar in dit hotel gelogeerd. Het hotel staat direct achter Malioborostreet. Het heet: Hotel Batik Yogyakarta (Batik Palace Cottage)
Het adres is: Jl. Dagen, Komplek Taman Yuwono, Sosromenduran, Yogjakarta. Tel. 0274 561828, 561823 Fax: 0274 561823 E:mail: batikcottageRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com.

Het adres van Yoke is dus correct.

Groetjes,
Pamela

spacer line  

Hallo Yoke en Pamela,

Bedankt voor de informatie.
We zullen ze een e-mail sturen wat bij een kamer kost

Groeten Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

elsbeth
User
spacer line

Ze hebben gewon een website: www.batikcottage.com.

Pamela, wat vond je van dit hotel? Het werd mij laatst door iemand uit Yogya aanbevolen. Ik zoek voor komende zomer nog iets leuks in Yogya om ongeveer een week met mijn gezin (4 kinderen ) te zitten. Ik houd zelf van een wat lokale sfeer en wat ik ervan op hun site zie spreekt het mij wel aan. was het druk toen jij er was? Het liefst reserveer ik helemaal niks, maar dat blijft met 4 kinderen toch iets lastiger. Ik vond destijds (j-..zus), da's lang geleden, in 1992, Duta of Delta in Prawiro erg leuke, maar dat straatje schijnt niet veel meer te zijn. iemand nog andere tips voor Yogya??

Groeten Elsbeth

Pamelabak
User
spacer line

Hi Elsbeth,

Dit hotel betaat uit cottages in Indonesische sfeer. Ze hebben een zwembad met daarom heen de cottages en het restaurant. Ok hebben ze familie-huisjes. Wij hebben een huisje gehad t.o. het zwembad. De kamer zelf was niet zo groot, maar daar hebben we geen probleem mee daar wij met z'n tweeŽn zijn. Het hotel staat, zoals ik al eerder zei, direct achter Malioboro. Het is ongeveer 2 minuten lopen naar Malioborostreet.
Kosten van een cottage was: 345.000 incl. ontbijt. Het huisje heeft warm/koud water en airco.
Wij waren vorig jaar februari in Yogya en toen was het niet druk, maar ik denk dat jij aangewezen bent op het hoogseizoen vanwege de kinderen. Het zou dan kunnen dat het dan druk is, want het heeft een schitterende ligging. Ik zelf zou, als je in dat hotel wilt verblijven, reserveren.

Groetjes,
Pamela

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Dit is ook een informatieve site wat Yogyakarta betreft

YOGYAKARTA - Visit Yogyakarta / Jogja
yogyakarta or jogja is the main tour destination of the island of java in
indonesia. we provide you with information on tour destinations, hotels, ...
http://www.yogyes.com / - 16k - Gelijkwaardige pagina's

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,929,256 topic views - 222,135 posts - 13,485 topics - 16,234 members - last post @ 21-09-2017 00:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,972,167 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com