indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Nidji
User
User icon of Nidji
spacer line

Hallo, weet iemand een goedkoop en goed hotel in Bandung?

Normaal gesproken ging ik altijd naar dit hotel, maar de prijzen reizen echt de pan uit en vooral als ik langere tijd wil blijven tikt het behoorlijk aan!

Het liefste een hotel nabij Jalan Surapati, Gasibu, Taman Makam Pahlawan of Islamic Center...

Ik heb een twee eisen:

- Zo min mogelijk kakkerlakken (ben als de dood voor kakkerlakken).
- Warm water.

Terima Kasih!

robbert
User
spacer line

Hoi,
Ik weet niet wat je onder goedkoop verstaat. Heb recent een nacht geslapen in Bumi Sawonggaling, een wat gedateerd hotel wat toch wat heeft. Kamer prima en kompleet. Geen lift, dus wel trappen lopen.
Superior voor Rp. 300.000 allin. Maak me sterk dat bij een langer verblijf over de prijs te onderhandelen valt. Kijk ook eens bij Asiarooms.
Have fun
Rob

Nidji
User
User icon of Nidji
spacer line

Bedankt Robbert,

Rp. 300.000 all in, da's een beetje de zelfde prijsklasse als dit hotel. Misschien is dat gewoon de normale prijs...

Ik zal het onthouden in ieder geval!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Weet niet of het in de buurt ligt:

Hotel Sepuluh
Jl. Buah Batu

Kamers minder dan 2 jaar geleden vernieuwd in minimalistische stijl, prijzen toen vanaf 110.000 per nacht, inclusief warm water, airco en exclusief kakkerlakken.

Nidji
User
User icon of Nidji
spacer line

Kijk dat zijn prijzen! Maar helaas ligt het wel 4 km verderop... wellicht is er een goede Angkot aansluiting richting Sedang Serang, want daar moet ik altijd zijn.

Pamelabak
User
spacer line

Hotel Kartika, Jl. Ll. Re Martadinata 144 A, Bandung: 250.000 per nacht, warm water, airco, inclusief ontbijt. Kamers zijn schoon. Tel. 022 7271670

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Kijk hier eens: http://rumahebo.wordpress.com/
Hebben wij met familie een week gezeten, echt simpel maar absoluut tópservice van de vriendelijke eigenaresse. Verwacht geen hotel maar een guesthouse. Je voelt je er ook alsof je te gast bent bij familie.
's Ochtends ontbijt je lekker in de tuin, nasi goreng of brood. Centraal gelegen in Dago area, Bandung. Zit wel errug snel vol, dus ver van tevoren boeken als het kan. Over de prijs hoef je je geen zorgen te maken :-)

From Dayeuhkolot with love

Nidji
User
User icon of Nidji
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Pamelabak & monyet: Hartstikke bedankt! Mooie prijzen zeg!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,108,224 topic views - 234,287 posts - 13,691 topics - 25,167 members - last post @ 17-10-2019 14:51 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,551,147 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com