indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ik ben op zoek om met mijn familie een vakantie te boeken naar Canggu. Ik vond op internet een luxe villa genaamd Taman Perancak. Volgens mij wordt het beheerd door een Nederlander een zeker Y Tychon. Wie kan mij er wat over vertellen en wie is daar al een keer geweest

spacer line  

Ik ben vaker in Canggu geweest. Taman Perancak heb ik eventjes gezocht, zag dat er veel online advertenties van waren zie WWW.PERANCAK.NL

Canggu is een badplaats in opkomst, waar het nog lekker rustig is en de bevolking zeer vriendelijk
Taman Perancak ziet er erg mooi uit, maar kijk ook eens naar:
http://www.allcangguvillas.com
http://www.villacanggu.com
http://cangguvillas.com
http://www.cangguvillas.net/

spacer line  

Erg bedankt voor de informatie, zal ik zeker eens naar kijken. Als er iemand is die ook nog wat zou kunnen vertellen over Taman Perancak, hou ik me aanbevolen

spacer line  

Misschien moet u die Y Tychon dan eens mailen, op de website van hun staat wel al veel informatie. Hoop dat je wat aan de internetadressen hebt. Canggu ligt dicht in de buurt van Kuta. Er is genoeg te doen en het is er erg mooi, goede vakantie, zeker en vast.

ariyanti
User
spacer line

Ben toevallig in afgelopen januari geweest voor een weekje,heel mooie villa met eigen zweembad,heel aardige personeels in de prachtige omgeving maaar...ik zou personlijk volgende keer liever dichtbij stad gaat zoeken. Het ligging beviel me niet maar verder is prachtig mooie villa.

spacer line  

bedankt voor je reactie, echter kun je ook wat vertellen over de eigenaar van Taman Perancak dhr. Tychon uit Geleen? was alles goed georganiseerd, werden afspraken goed geregeld? Hoopsnel van je te horen, bij voorbaat dank

ariyanti
User
spacer line

Ik heb hier wat gegevens van dhr. Tychon..heel aardige meneer trouwens en wat villas betreft heel goed geregeld en georganiseerd.
= edit: privegegevens =

spacer line  

Beste Aryanti
bedankt zal Dhr Tychoon eens bellen om een en ander na te vragen. Heb je misschien ook zijn gsm nummer in Nederland?

tychon
User
spacer line

Hallo allemaal...
Hier is hij zelf... Yvo Tychon Emoticon: Yes!
Ik ben één van de eigenaren van Taman Perancak. Wij hebben met een aantal vrienden 10 jaar geleden dit terrein gekocht en er iets moois van gemaakt! Onze staff hebben we al 10 jaar!
We zijn niet commercieel en willen zelf later in Taman Perancak gaan wonen.
Indien er interesse bestaat, ga gerust eens langs in Taman Perancak. Onze manager Rismanto zal je met plezier rondleiden. Je kunt ook met mij contact opnemen:
Yvo Tychon --> tel: 046 4752057, email: ytyRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.wxs.nl en via onze website: www.perancak.nl

spacer line  

Beste Senior
Ik vind het wel belangrijk, ik wil toch wel eventjes voordat ik in zee ga met iemand of er slechte ervaringen zijn. Dus in dat opzicht vind ik de reactie van deze gebruiker zinvol. Maar daar wil ik het verder bij laten.

senior
User
User icon of senior
spacer line

Ik schreef dat als hij betrouwbaar is op het gebied van de verhuur,zijn karakter etc mij niet boeit......

En inderdaad,nog van niemand een ervaring met deze verhuurder gelezen,dus niet bekend of de ervaring goed of slecht was met deze persoon.....

hati hati, pelan pelan

spacer line  

kan iemand mij zeggen of dit filmpje inderdaad om dezelfde villa gaat is dit Taman Perancak op Canggu?

http://www.youtube.com/watch?v=QnG9tRY1QB8" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=QnG9tRY1QB8

ariyanti
User
spacer line

Yep.. het is idd villa taman perancak,wij waren zelf 1 weekje gelogeerd.
Succes verder met de zoektoch

Groetjes

patty
User
spacer line

Dat filmpje ziet er goed uit. Kan iemand mij wat meer vertellen over deze villa? Zijn er meer foto's ergens online van te bekijken? Emoticon: Clown

spacer line  

Er is een website van deze villa's, als je eventjes zoekt met google vind je het zo

tychon
User
spacer line

Indien gewenst kan ik u meerdere info doen toekomen: emailtje naar: ytyRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.wxs.nl

spacer line  

is er iemand die de website weet te vinden van Villa Baji op Canggu? Dat ziet er prachtig uit en heb er een en ander over gelezen van mensen die daar zijn geweest, kan echter de website niet vinden. Het ligt in de buurt van de villa's van Taman Perancak.

zie hier: http://www.panoramio.com/photo/3493836" rel="nofollow">http://www.panoramio.com/photo/3493836

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Topic verplaatst naar het Bali subforum.

VEERLE
User
spacer line

Ik zou toch wel even willen reageren op de kritieken betreffende Taman Perancak. Sommige mensen reageren op Yvo Tychon, één van de eigenaars van de villa's.
Wij hebben, vanuit België en via computer, vorig jaar, een villa gehuurd voor een volledige maand. Wij hebben maar één conclusie : het was fantastisch ! Alles is zeer correct verlopen. Wij zijn zelfs bij de heer Tychon thuis, uitsekend, ontvangen om nader kennis te maken. De villa was prachtig, het personeel geweldig, Rismanto, de beheerder, is een zeer correcte, lieve en behulpzame man.
Onze chauffeur wachtte ons op aan de luchthaven, zoals afgesproken. ALLES wat we hadden afgesproken, is correct en eerlijk verlopen. We hebben een geweldig verlof gehad en zijn ongelofelijk verwend geweest. Het was een droom. !De Heer Tychon is wie hij is en misschien wat speciaal, maar wij weten één ding, en dat is dat alles heel heel eerlijk verlopen is. Wij raden iedereen aan om naar Taman Perancak op vakantie te gaan : je zult een paradijselijk verlof hebben en maak je absoluut GEEN zorgen : alles wordt uitstekend en correct geregeld.

PeterH
User
spacer line

Een Limburgse fittie op dit forum....wie had dat durven denken..en wat een niveau.. Emoticon: Bye bye

wimgeraets
User
spacer line

Hallo allemaal,
Ik ben Wim Geraets, limburger, 56 jaar en heb "Villa-ervaring" in het Park Taman Perancak. Allereerst, wij zijn met z'n 8ten naar dit Villapark geweest in 2009. Wij gaan in 2011 weer terug. Het park is prachtig, niet te duur en je wordt werkelijk in de watten gelegd door het personeel. Alles wordt voor je geregeld, als je dat wilt. Wij hebben Yvo vooraf thuis uitgenodigd en dit was een hele leuke leerzame avond met veel uitleg en tips. Echt een aanrader dus. Over de persoon Yvo het volgende. Het is een man met uitbundige humor en ik weet dat te waarderen. Als iemand Yvo niet leuk vind dan kan dat natuurlijk maar de relatie leraar-leerling is m.i. niet relevant voor deze forumvraag.
Als Yvo aangeeft "de echte" te zijn, dan is het duidelijk dat de persoon van onderwerp zich zelf meldt en ik vind dit helemaal niet verkeerd of arrogant. Hij biedt de mogelijkheid tot rechtstreeks contact en wij hebben dat als zeer prettig ervaren.
Wil je dus naar Bali, genieten van een mooie villa met hartelijk personeel, dan is Taman Perancak een heeeeel geschikte plaats. Wanneer iemand een vraag stelt mbt deze villa's en je wil hierop antwoorden, dan dien je ook ervaring te hebben met deze villa's en/of meneer Tychon, natuurlijk irt de villaverhuur.
Fijne vakantie gewenst,
Wim Geraets

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,457 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,995,752 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com