indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

padmi
User
spacer line

Hallo,

Weet iemand wat ongeveer de prijzen zijn voor het huren van kantoorruimte in Jakarta.

Wat ik nodig heb:

- kleine ruimte voor 1 persoon, ik heb geen grote ruimte nodig
- telefoon verbinding
- internet connectie
- airco

Waar moet ik ongeveer aan denken m.b.t. tot kosten per maand hiervoor?

groeten
Padmi

Padmi

padmi
User
spacer line

Dit lijstje geeft me een indicatie over mogelijke kosten p/mnd.

http://www.bkpm.go.id/index.php/main/cost

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hoi Padmi,
voor een ruimte voor 1 persoon: een willekeurige coffee corner in een willekeurige shopping mall:
- Free wifi;
- Free AC;
- mobile telefoon altijd bij de hand houden natuurlijk.

Alleen moet je uitkijken dat je niet vervalt tot zo'n amateur zakenman die je ook veel in hotel lobbies ziet rondhangen Emoticon: Wink

Ik keek net na lange tijd weer eens op de BKPM website en die ziet er tegenwoordig goed uit zeg! Met goede inhoud ook nog eens. Daarnaast zag ik dat het BKPM verwoed adverteerd op BBC World met goede profi commercials.

Informeer anders eens bij het INA (www.ina.or.id) voor office space. Een andere tip is om eens te kijken of je niet bij een ander bedrijf in onderhuur kunt. Kan ook goed zijn voor je netwerk. En.....Regus (www.regus.com) zit nu ook in Jakarta. Dit voor tijdelijke huur.

Ben benieuwd wat je vind.

Groet en succes

Begin de details te vergeten

padmi
User
spacer line

On 28-04-2009 22:34 JohanN wrote:

Informeer anders eens bij het INA (www.ina.or.id) voor office space. Een andere tip is om eens te kijken of je niet bij een ander bedrijf in onderhuur kunt. Kan ook goed zijn voor je netwerk. En.....Regus (www.regus.com) zit nu ook in Jakarta. Dit voor tijdelijke huur.

Ben benieuwd wat je vind.

Groet en succes

Bedankt voor de tips. BKPM vestiging Nederland is opgeheven.
INA had ik vorige week benaderd, nog geen gehoor.

Ik ga volgende maand naar Jakarta en heb een afspraak bij Okusi (www.okusi.net) om diverse servicen uit te besteden zoals accounting, taxes.

Virtual office zoals op regus.com is interessant, nog niet aan gedacht.
Hoewel een aantal dagen p/mnd beschikking over fysiek kantoorruimte is denk ik niet voldoende.
Wel een ideale en goedkope uitkomst voor iemand die geen fysiek kantoor nodig heeft!

gr
Padmi

albrehen
User
spacer line

Hallo allemaal.
Ik wil een stuk grond kopen in de omgeving van Bogor.
Het moet ongeveer 500 vierkante meter groot zijn.
Heeft iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken, en hoe de prijzen liggen.
Mij vrouw heeft een Indonesie paspoort.

Gr Henk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,647,862 topic views - 235,464 posts - 13,700 topics - 26,315 members - last post @ 11-12-2019 22:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,691,965 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com