indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

petra
User
spacer line

Hoi Bali-gangers of bewoners,

kunnen jullie me vertellen of ik op Bali ORS zout kan krijgen of is het beter om genoeg uit Nederland mee te nemen?
(heb al 1 pak in voorraad)
Voor het geval dat.......
Groet,
Petra
Emoticon: Bye bye

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hoi Petra,
De gezondsheidszorg is zeer geod geregeld op Bali. In de shopping malls hebben ze alles, alleen weet ik niet of ze ORS hebben. In ieder geval wel vergelijkbare producten.
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

Franklin
User
spacer line

Petra,gewoon genoeg meenemen uit Nederland,want hier weet je zeker dat het kan krijgen.En wat johan zegt klopt helemaal de gezondheidszorg is best goed.

groeten Franklin

idbrj
User
spacer line

Hallo Petra,

Neem het spul uit Nederland mee. De prijzen lopen niet zo ver uiteen.
Je kunt het maar bij je hebben. Kom je tekort dan kun je in een glas water altijd nog een schep zout en een schep suiker oplossen. Helpt ook. Althans bij mij.

Jan B

spacer line  

Zonder ziek te zijn is het ook belangrijk om flink te drinken en ben je gewent om weinig zout te gebruiken bij je eten vergeet dat dan even voor de vakantietijd, je lichaam heeft door het vele zweten gewoon zout nodig.
Of je genoeg drinkt kan je gemakkelijk aan de urine zien, is die echt donkergeel drink dan wat meer.
Ik ben geen dokter maar dit zijn tips van mijn eerdere huisarts in Nederland.
Een leuke en gezonde vakantie!!!
Tuti en Jan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

59,760,066 topic views - 227,359 posts - 13,611 topics - 18,997 members - last post @ 22-07-2018 20:57 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

102,975,634 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com