indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

soophia82
User
spacer line

Hallo mensen,

Wie heeft er voor mij een tip voor een hotel wat daadwerkelijk uitzicht heeft op de sawa's of tussen de sawa's in ligt op Ubud?
Ben benieuwd..

Groetjes Babette Emoticon: Bye bye

robbert
User
spacer line

Hoi,
Recent logeerde ik een paar dagen in Puri Bunga Village en daar heb je in ieder geval uitzicht op sawah's. Kijk even op Asiarooms voor details en prijzen.
Wel is het eten waardeloos maar loop even het hotel uit naar rechts en dan heb je een warung aan de overkant waar het eten redelijk is.
Ook naar rechts en iets voorbij Cewata Dewata heb je een pad naar beneden naar de Ayung rivier en sawah's. Goede konditie wel vereist !

Have fun
Rob

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Babette,

ik kan je Saren Indah en vooral Ananda cottages aanbevelen: www.merapitt.nl/BaliHotels_bes(...)den/Ubudomgeving.htm

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

spacer line  

Four season sayan Ubud Emoticon: Party!
Kupu-kupu barong Emoticon: Party!

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

'Suci's cottages ricepaddies view' ligt in een kleine sawa....'t zijn 3 hele gezellige, schattige huisjes. Erg kleinschalig dus, met een piepkleine sawa ernaast....maar erg leuk om te verblijven. Via internet zal je ze denk ik niet kunnen vinden, maar misschien kan ik het adres/telefoonnr nog opzoeken...

chirpy
User
spacer line

Wanneer je iets meer wilt uitgeven, dan is Kokos Bar op de Champuanridge, vlak bij Sebali een paradijs op aarde. Midden tussen de rijstvelden. Het was 50 dollar per nacht voor twee personen, maar je voelt je als in duizend en een nacht.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,216,173 topic views - 234,385 posts - 13,692 topics - 25,237 members - last post @ 21-10-2019 17:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,679,792 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com