indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

made.
User
spacer line

Hallo beste IndonesiŽliefhebbers.

www.rodneywesterlaken.nl/canang.JPG

Ik studeer op de Universiteit Leiden (talen en culturen van IndonesiŽ ). Voor mijn bachelorthesis (scriptie) heb ik het onderwerp Balinese offergaven gekozen. Dit heb ik verder verbijzonderd naar de canang genten dalam bentuk ceper . Een hele mond vol, maar de meeste van u zullen het offer wel herkennen (zie foto)
Een vierkant bakje van zo'n 12 cm breed en 2 cm hoog, waarin verschillende plantaardige materialen zijn geplaatst.
Ik ben op zoek naar zoveel mogelijk fotoís van het offer, waarop de ingrediŽnten te zien zijn, dus van bovenaf genomen.
De foto zal alleen voor mijn thesis gebruikt worden.
Daarnaast moet ik weten waar het offer is gevonden, om regionale verschillen in kaart te kunnen brengen.

Wie o wie kan me helpen aan fotoís?
Het geeft niet als de foto verder niet zo mooi is, of als er ook nog andere dingen op de foto staan.
Alle fotoís zijn welkom dus schroom niet als u er maar 1 heeft om hem op te sturen!

Fotoís mogen naar info Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. rodneywesterlaken.nl

Dank u wel!

Groeten,

Rodney Westerlaken

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Plaatje vervangen door een link vanwege de grootte van het plaatje (1.5MB!)

spacer line  

Rodney,