indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

pumbaa
User
spacer line

Kan iemand mij misschien helpen?
Mijn vader geniet tegenwoordig volop van youtube, hier zijn veel leuke liedjes uit indonesie op te vinden. Nu vind hij het natuurlijk geweldig om z'n kleindochter (mijn dochte) ook een beetje van de cultuur mee te geven, hij is dus druk op zoek naar leuke kinderliedjes. Nu ben ikzelf ook niet zo'n hele slechte googler en kan ook wel heel wat vinden. Het lijkt me alleen zo leuk om iets in de vorm van een karaoke dvd te hebben voor m'n vader en m'n dochter. Aangezien m'n vrouw en ik beiden geen bahasa kunnen kunnen we dan misschien wel een beetje meezingen.
Je zou toch haast denken dat er wel van zulke dvd's moeten zijn?? Desnoods als het er echt niet is cd met alleen maar liefst oude kinderliedjes.

spacer line  

Gewoon Lagu Kanak kanak Indonesia of Anak Anak Indonesia (p0pulair) intikken.

Het stikt het op You tube , van vals tot goed gezongen.

Voorbeeld :

http://www.youtube.com/watch?v(...)2GOM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v(...)lJ6g&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=B1cvt0oqJME

Zie ook de songs van Pak - Ibu Kasur , Ibu Sud e.v.a (jaren 50-60)

Silahkan .

bisa dicek of makemyday .

pumbaa
User
spacer line

Youtube had ik al geprobeerd, het probleem is dan alleen dat de kwaliteit waneer je het op dvd zet niet echt leuk meer is. Ik zoek dus echt iets van betere kwaliteit. Via newsserver of torrents of desnoods originele dvd kopen, maakt me allemaal niet zoveel uit zolang de kwaliteit goed genoeg is om op tv in de woonkamer te draaien.

spacer line  

Dan moet je naar Duta Suara gaan in Jakarta , ze staan in diverse grote malls.
Er zijn ook nog 2 of andere grote CD-DVD , de namen ben ik even kwijt.
De CD kosten ongeveer 40.000 rupiah .

bisa dicek of makemyday .

teripang
User
User icon of teripang
spacer line

de pasar malams komen eraan, daar vind je ook een hoop

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Als je je wensen iets preciezer formuleert, koop ik hier de desbetreffende cd's/dvd's en stuur ik ze op. Kan me de kop niet kosten.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hallo Pumbaa,
Ik heb 2 CD"s van Wietekevan Dort, gemengd Bahasa Ind en Nederlands, het zijn kinderliedjes
groetjes Wilma

Akkie
User
User icon of Akkie
spacer line

Hoi,

Ik heb genoeg dvd vcd's met kinderliedjes uit indo zoals potong bebek angsa, ballonku, tikus pes, burung kakak, sayonara, buka pintu en ga zo maar door..

ik verkoop gebrande dvd's dus mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag van je.

asia_beadsRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Groetjes,

Rosita

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

95,441,779 topic views - 242,146 posts - 13,761 topics - 35,539 members - last post @ 26-11-2021 22:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

155,957,767 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com