indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wat is de beste en/of goedkoopste manier om van de luchthaven van Denpasar naar UBUD te gaan (we landen op zondag 26 april rond 16:00 uur)? Ik las ergens dat je best een taxi neemt aan de luchthaven, dit zou zo'n 17 euro kosten (per taxi? per persoon?). Is de bus een optie?
We hebben nog geen hotel geboekt in UBUD (maar hebben er wel enkele in gedachten maar willen ze eerst ter plaatse bekijken).

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

De 'beste EN goedkoopste' bestaat niet lijkt me zo. De 'beste OF goedkoopste' wel, de goedkoopste is wellicht met het openbaar vervoer. Zul je overigens niet vinden direct vanaf het vliegveld, hoogstens buiten de poorten van het vliegveld.

Over 'beste' verschillende meningen. Een taxi voor 17 euro valt zeker in de rubriek 'goed'. Als je wel al een hotel hebt geboekt, dan kunnen zij ook vaak ophaalservice regelen voor iets van 200.000 Rupiah, dat is dus iets goedkoper dan met de taxi.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Met een reistijd van zo'n 45 minuten per auto. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Pamelabak
User
spacer line

Vorig jaar zijn we door een auto van het hotel in Ubud (Artini) naar het vliegveld gebracht voor 12,50.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 12-04-2009 15:13 Pamelabak wrote:
Vorig jaar zijn we door een auto van het hotel in Ubud (Artini) naar het vliegveld gebracht voor 12,50.
Tegen een koers van Rp 15.000 is 12,50 Rp 187.500.000. Die prijs staat me idd ook bij van vorig jaar. Komt die Rp 200.000 toch dicht in de buurt.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

dutchbird
User
spacer line

NGS stock photos

senior
User
User icon of senior
spacer line

Handig....sommige plaatsen iets duurder geworden, maar nog steeds goedkoop..

hati hati, pelan pelan

Samasama
User
spacer line

Tel nr chauffeur voor al uw pickups en trips op Bali : Agung 081 338 740 344 ; je kunt m bellen of sms-en. Agung is veilig en betrouwbaar, en je hoeft bij hem ook nooit over de prijs te zeuren . Laatste keer betaalde ik 150.000 voor route vliegveld - Ubud ; hij kent ook diverse leuke homestays / hotels.

chirpy
User
spacer line

Pamelabak, vanuit het hotel is het altijd goedkoper. Je bent dan niet meer afhankelijk van de officiele prijzen. Trouwens via de tuin van Sayong House kwam ik zo bij jullie uit. Verschillende keren in Artine geslapen. Wat een prachtig aangelegde tuin he?

spacer line  

Iedereen bedankt voor de reacties, heb er echt wat aan gehad!!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,159,881 topic views - 234,316 posts - 13,692 topics - 25,213 members - last post @ 19-10-2019 08:24 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,610,766 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com