indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Lieve Sobats, waar ook ter wereld, een gelukkig en gezegend Paasfeest!
Hartelijke groet Merapi/Wilma

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Kijk eens aan Merapi. Jij ook vrolijke paashaasdagen. en iedereen natuurlijk.

Begin de details te vergeten

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

ook namens mij voor allen vredige paasdagen Emoticon: Bye bye
salam dari Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Emoticon: Bye bye Ik sluit mij aan bij de hierboven vermelde sobats om een ieder een vrolijk paasfeest toe te wensen Emoticon: Party!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Hm, als ik zo naar buiten kijk (zuiden) dan is het voorlopig nog geen vrolijk pasen Emoticon: Angry ... Maar evengoed voor iedereen EEN ZALIG PASEN en dat de paashaas in het kader van de recessie maar niet voor windeieren gekozen heeft..... Emoticon: Wink

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Ook vanuit Brouwershaven een fijne PaasDagen Emoticon: Devil

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Prettipg Pasen allen vanuit zonnig Hellevoetsluis. Emoticon: Bye bye

Pamelabak
User
spacer line

Iedereen fijne paasdagen toegewenst vanuit een schitterend bloeiende Betuwe.
Pamela

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

schitterend bloeiende Betuwe
Wat mij opvalt is het dit jaar een grotere bloeienden bloesems zijn dan andere jaren.
Het is nu echt een prachtig natuur aan de gang, die prachtig genoemd kan worden.
Magnolia, en de forsythia staat er vol op in de bloei.beter dan vorig jaar,en andere jaren geleden

Mijn schoondochter pas een jaar hier vind dit een heel fijn gevoel opleveren.
Ze vind dit na een winter, een fijne verandering, want in Indonesie heb je dat niet, en dat merkt zij nu pas, dat veranderingen in de natuur het seisoen element die veranderingen mooi is en geeft haar een betere gevoel als in Indonesie.
Waar het elke jaar dag in dag uit het zelfde is............. Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Die Hiyacinten ruiken zo lekker

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

acufjo
User
User icon of acufjo
spacer line

Prettige paasdagen iedereen.

Zieleffe je hebt gelijk. Het is nu echt genieten nu alles zo aan het bloeien is.Na de nederlandse winter die op een korte winterse interval meer op koude herfst lijkt. Als ik in Indonesie zou wonen zou ik de seizoenen gaan missen. Maar goed het is nu bij ons warmste 1e paasdag in 25 jaar met bij ons vandaag en gisteren meer dan 20 graden. Eigenlijk wel warm genoeg voor mij.

http://www.knmi.nl/cms/content(...)_in_een_kwart_eeuw__

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,463,371 topic views - 233,394 posts - 13,684 topics - 23,836 members - last post @ 25-08-2019 20:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,346,347 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com