indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo,

Ik ben 18 jaar oud en ben ongeveer 6 maanden geleden naar Indonesie verhuisd. Ik woon momenteel in Jogja.

Ik ben van plan me in te schrijven aan UGM International Business program faculty. Ik ben reeds aan de 'application' begonnen maar er komt natuurlijk heel wat administratief werk bij kijken.

Het UGM secretariaat raadde mij aan een 'administrative agent' te contacteren om mij te helpen met deze ingewikkelde procedures.

Het gaat vooral om mijn KITAS te verlengen naar 'mahasiswa KITAS', en mijn verzekering.

Er zijn natuurlijk heel wat bedrijfjes die zichzelf 'administrative agencies' noemen, maar ik betwijfel of ze wel ervaring hebben met internationale bureaucratie enzovoort.

Daarom mijn vraag of iemand een betrouwbaar, snel en ervaren agency weet dat mij kan helpen, of iemand zelf al in een dergelijke situatie heeft gezeten en wat hij/zij dan gedaan heeft.

alvast bedankt en vriendelijke groeten,
Arno Vijverman

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Hm, dit roept om een reactie van Siebjans. Die heeft inmiddels wel verstand van verschillende soorten visa en kan je misschien ook wel helpen met dit 'geintje'. Hij zwerft hier soms op het forum rond, dus wellicht gewoon even wat geduld.

Indoned
User
spacer line

Hoi Arno,

Kijk maar op website www. Indo-Ned.com
Wij hebben een brede netwerk in Java, Bali en Lombok.
Als jij wil, kun je contact opnemen met onze college in Jakarta.

Succes

Tina Vermaes-Simbolon

Ondernemend in Indonesie, http://www.indoned.com

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,929 posts - 13,697 topics - 25,672 members - last post @ 14-11-2019 19:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,699,609 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com