indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Het viel mij op dat er op Bali weinig villa's of huizen zijn die gebruik maken van zonne-energiepanelen. In Bali advertiser zag ik toch wel publi staan voor zulke bedrijven.
Het kan toch maar positief zijn dat je op Bali zulke panelen plaatst, want met veel zon en een regelmatige stroomuitval kan dit toch maar positief zijn?

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

Electra, gas, olie en benzine worden gesubsidieerd, dus zonne-energie is veel te duur.

Omgekeerde situatie als in Nederland dus en dat is heel erg jammer, want waar zonne-energie is Nederland behelpen blijft, is Bali er natuurlijk eigenlijk uitermate geschikt voor! Emoticon: Sadley

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Wat ik in bali dus gezien heb is dat sommige villa"s wel zonnecolectoren gebruiken om een boiler van warmwater te voorzien.Maar wat is nou het geval het water is sterk kalk houdend vooral in het zuiden en pdam water is ook niet helemaal zacht te krijgen.En als dat water nu door al die capilaire buisje moet stromen dan lopen ze dicht en ontploft die hele collector.

Shalom

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

61,583,373 topic views - 228,121 posts - 13,630 topics - 19,445 members - last post @ 19-09-2018 22:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

105,622,028 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com