indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Nou Wilma, ik had gisteravond de eer om bij het baden van die kleine stinkerd te zijn, hmmmmm met mijn grote bule klauwen het water over hem heen scheppen, nou dat vond ie wel wat.(ik trouwens ook want het is een leuk gabbertje)
Net klaar, lekker in de baby olie en gepoederd en wat doet ie, juist hij maakte een fonteintje hi hi hi.
Wat zeg ik, de fontein in het centrum van Rotterdam was er niets bij.
Ik heb het gabbertje aangekeken en gedacht, tja zie je nu wel, je hebt ook wat van je vader, het gabbertje keek me ongedaan aan en had alleen maar aandacht voor eten.
Precies zijn ouwe vaar. Emoticon: Yes!

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Weet je toch Malam!! baby boys zijn daar een expert in,hahaha en ze krijgen hem nog stijf ook, op die jonge leeftijd. oeps censuur!
Ben dochters gewend, die geven op dat gebied minder last.
Geniet maar lekker van de kleine,
Selamat Wilma Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,340,867 topic views - 232,741 posts - 13,675 topics - 22,520 members - last post @ 18-06-2019 19:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,614,850 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com