indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ik heb paar weken geleden packetje naar Buitenzorg gestuurd. Helaas t/m die packet nog niet ontvangen. Ik heb ervaring normal goed gegaan. De packetje heb ik met express van TNT gestuurd. Is iemand heeft ervaring hoe gestolen/kwijt packet traceren ?

alvast bedankt

VanHeutsz
User
spacer line

On 27-03-2009 18:50 Nyai Dasima wrote:
Ik heb paar weken geleden packetje naar Buitenzorg gestuurd.
alvast bedankt

Had ik laatst met een pakketje dat ik naar Batavia, Nederlands-Indie had gestuurd, ook niet aangekomen. Emoticon: Confused

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

On 27-03-2009 19:22 VanHeutsz wrote:

...

Had ik laatst met een pakketje dat ik naar Batavia, Nederlands-Indie had gestuurd, ook niet aangekomen. Emoticon: Confused

HAHAHAH...goeie!

Ik heb slechte ervaringen met dingen (brieven en paketten) laten opsturen naar Indo. Niet omdat ik denk dat TNT onbetrouwbaar is, maar ik denk dat er in Indonesie regelmatig wat "kwijtraakt". Pak Pos die denkt dat er in een pakketje mogelijk waardevolle spulletjes zitten...zoiets.

Ik ben ermee gestopt in ieder geval.

Als er een barcode op je pakketje is geplakt, wat ook op je verzendbewijs staat, kun je het nummer ergens invoeren op de site van TNT, onder 'tracing' ofzo. Op die manier kom je te weten waar op dit moment jou 'packetje' is. Waarschijnlijk staat er in de laatste regel zoiets als "indonesiŽ"....

Je kunt ook een onderzoekje in laten stellen door TNT, ik denk dat info ook wel op die site zal staan.

Succes.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

spacer line  

Aangetekend versturen de volgende keer, gaat beter !!!!! Emoticon: Bye bye

Itís Not About Where You Come From, Itís About Where Youíre At and What Youíve Got.......

acufjo
User
User icon of acufjo
spacer line

Ik dacht ook een keer dat mijn packet gestolen werd. Probeerde het te achterhalen via de barcode in tracing. Gaf alleen aan dat het in Indonesie ergens was. Na bijna 6 maanden is het toch nog ongeschonden aangekomen, dus houdt moet!!

Tnt post geeft een vergoeding per verstuurde kilogram, ook als het niet aangetekend of met verzekering verstuurd is. Ik zal maar eens gaan informeren.

spacer line  

Via DHL versturen is wel duur maar ook zeker

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,316,849 topic views - 233,330 posts - 13,683 topics - 23,674 members - last post @ 19-08-2019 17:29 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,181,923 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com