indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Rebellenleider in ballingschap keert terug naar Indonesië
Een voormalige leider van de Vrij Papua Beweging OPM, Nicolaas Jouwe, die jarenlang in ballingschap heeft geleefd, is afgelopen donderdag teruggekeerd naar Indonesië en is van plan de Indonesische president Yudhoyono te ontmoeten voordat hij afreist naar zijn geboortegebied Papua. De mede-oprichter van de beweging had na aankomst een ontmoeting met de Minister van Welvaart, Aburizal Bakrie.
Lees verder , klik op de titel

spacer line  

Ik denk dat Jouwe veel ouder is dan 58 jaar. Hij is ongeveer 80 jaar.

zieleffe
User
spacer line

Eindelijk weer eens iets anders dan koetjes en kalfjes, huis tuin en alles wat daar mee te maken heeft.
Het bevreemd mij dat er onderhand er zo weinig mensen zijn, die het opnemen, voor een eerlijk debat over het leven, en het reilen, en zijlen in Indonesië, vooral over de politiek, waarin nu duidelijk veel gaat gebeuren.

Ketua Umum DPP Partai Golkar Jusuf Kalla berdialog dengan salah seorang buruh konveksi yang ikut kampanye Partai Golkar saat kampanye terbuka di Lapangan Cilenggang, Serpong, Banten, Minggu

Wie gaat met wie, en is er een kans, dat de kleinere politieke stromingen in Indonesië, groter word.
Zijn de invloeden van het deel van extremisme mensen groter aan het worden?
Want in April gaan er verkiezingen plaats vinden en daardoor ook invloeden die op parlement gebied wat zal kunnen veranderen.
Ik kijk alle berichten op dat gebied na, en surf wat af om wat nieuws te brengen.
Ik had al een aardige wat bij elkaar gescharreld, maar nu bij de concurrenten al wat berichten zijn geplaats wilde ik dat in ieder geval niet meer hier plaatsen, omdat het gegeven weer zal worden gebruikt als na-aperij.

Waar is Amien Raies daar hoor je niet veel van? http://www.youtube.com/watch?v=iphhWn6A-ck

Heeft het invloed dat Jusuf Kalla met Megawati Soekarnoputri wat meer stemmen zal kunnen krijgen, wanneer de verkiezingen voor hun partijen goed worden, door het volk aangenomen.
En wie word dan de President?
http://forum.indahnesia.com/to(...)lijk_vergelijken.php
Hebben we veel gediscussieerd over vergelijkingen, met Indonesië, maar kan je deze verkiezingen vergelijken met ons parlement systeem.
Want buiten om de verkiezingen voor een president worden gelijk ook het parlement gekozen.
Kan iemand mij vertellen hoe dat precies in elkaar zit?

http://www.thejakartapost.com/(...)to/view/203285#photo
Er worden nog al wat want beschilderingen gemaakt, en daarin zouden we er meer van kunnen laten zien, als men meer geďnteresseerd waren voor dit politieke forum.
Ik vind het, zo al zo, dat men te weinig foto’s plaats bij jullie verhalen.
Je krijgt dan een betere inkijk, op het geen je wilt vertellen, (schrijven,Typen).
Als je nu nog niet weet hoe je de foto’s kan plaatsen, dan ben je echt een ICTer-alfabeet..
Kom op zeg:, ik ben al een gepensioneerde, en mij gaat het makkelijk af………
Het geeft ook een beter indruk met foto’s dan zonder………………….
De verkiezingen komen er aan en het is best goed, en leuk om op deze topic, daarvan uw mening of foto’s te plaatsen…………………… Emoticon: Sadley Emoticon: Emoticon: Confused

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

On 22-03-2009 12:55 barimuchtar wrote:
Ik denk dat Jouwe veel ouder is dan 58 jaar. Hij is ongeveer 80 jaar.

Ik heb een paar weken geleden een film over hem gezien op TV.
Was een oude film .

Leuk om te zien .
Eindelijk heeft hij voor zijn hart gekozen.

http://www.hollanddoc.nl/afleveringen/40081594/

bisa dicek of makemyday .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,850,218 topic views - 238,252 posts - 13,717 topics - 29,516 members - last post @ 04-04-2020 04:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,862,794 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com