indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Gezocht, een hotelletje ergens in Legian! (Dus een beetje tussen Seminyak en Kuta in, zodat alles nog makkelijker te bereizen is, ben namelijk erg lui als ik op Bali kom) Omdat ik op Bali altijd bij kennissen verbleef in Ubud of Amlapura heb ik geen weet van leuke accomodatie in Legian.

Wat ik zoek is simpel. Kamer met een bed voor twee, airconditioning en warm water op een eigen badkamer. Ontbijt erbij zou leuk zijn, is geen vereiste.

Iemand leuke tips? Dan zal ik deze plek volgende week eens gaan bekijken. Emoticon: Party!

= edit =
En als je kunt, geef ook even een beoordeling inclusief prijs en datum van het laatste bezoek aan dat hotel, zodat ik een richtlijn heb. Emoticon: Smile

senior
User
User icon of senior
spacer line

Hotel Legian Express misschien?

JL Legian 121A

Tel.: 361 751560

Ligt overigens dichter bij Kuta dan Seminyak

hati hati, pelan pelan

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Wat is jouw ervaring daarmee Senior? En wat was de prijs die je betaalde, en wanneer? Mocht je deze info hebben dan zet ik hem op het lijstje, kom vroeg aan in Bali, dus ik heb genoeg tijd wat leuks te selecteren. Emoticon: Yes!

Pearl2see
User
User icon of Pearl2see
spacer line

Puri Naga op Jln 66, aan het Blue Ocean strand, ruime kamer, tv, minibar, airco, aardig zwembad. 350.000 per nacht. http://www.indo.com/hotels/puri_naga/

Puri Dewa Barata, Jalan Nakula, mooie downstairs villas met ruime kamer, airco, tv, keuken etc. U$45,- per nacht. http://www.puridewata.com/index.html

Puri Damai appartementen, dichtbij strand, mooie appartementen. U$ 50,-/nacht. http://puridamai.madeswarung.com/index.html

senior
User
User icon of senior
spacer line

Laatste keer dat ik daar geweest ben was eind 2006/begin 2007 voor een dag of 8,ik meen mij te herinneren dat de prijs zo'n 23 dollar per nacht was,ter plekke geregeld,niet via internet of zo want dan betaal je meer..

.Kamers waren oke: bad,hot water,schoon,goed functionerende airco,tv,ontbijt oke,service prima(maar dat vinden Nederlanders al gauw oke,tenminste ik wel...)

ik dacht dat ze ook nog een (oude)website hadden(?), het e-mail adres was toen:
legian-expressRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.dps.centrin.net.id

hati hati, pelan pelan

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

of nog goedkoper zet een tentje op t strand in de avond strandvuurtje r bij helemaal gezellie Emoticon: Yes!

adu zeg!!! ben kapok!!

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Legian Beach Hotel www.legianbeachbali.com
Aan het strand, twee zwembaden, grote tuin, twee whirlpools, etc, etc.
Een lekker relax en luxe hotel.
Zat vorig jaar zo rond de 45 euro voor 2 personen/nacht incl. ontbijt.
Succes en geniet er van.

Wimroma
User
spacer line

Helemaal mee eens, wij eindigen tot nu toe steeds in Legian Beach Hotel.
Heerlijk hotel met prima ontbijt en faciliteiten. Ook voor het winkelen en uitgaan zit je goed.Augustus zitten we hier ergens van 6 tot 14 augustus.
Groet,
Wim.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Yerun,
Kijk even op www.zoover.nl dan weet je alles Emoticon: Party!

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Okay mensen, bedankt voor alle tips. Ik zoek echter een hotelletje, geen hotel met alles erop en eraan. Ik slaap er alleen in de avonduren vermoed ik zo, dus lekker simpel is prima.

Kennisje van me had iets gezien voor 170.000 per nacht (incl ontbijt), airco, warm water en zwembad erbij. Ik heb haar de eerste nacht voor me laten boeken, daarna kijk ik wel verder wat ik doe.

Ik laat jullie het wel weten als het zo ver is. Emoticon: Puh!

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Geluksvogel. Weer op pad? Komt Jakarta ook over?

Begin de details te vergeten

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Jakarta zit er al Emoticon: Puh!

sjefke
User
spacer line

sinar bali prima hotelletje in legian. jalan padma. ben er al 5 keer geweest. iedere dag verse lakens leuk zwembad . redelijk ontbijt. heel rustig. laatst geweest in december heb toen betaald 225000.roepia per nacht . december is hoog seizoen? zeggen ze altijd! dus als je een beetje handelt kan het nu meschien wel voor 200000. is nu ongeveer 14 euro!!

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Legian Beach zaten wij ook in 2006. Erg goed bevallen, maar vorig jaar gingen we naar Bali Mandira (ligt er naast) en vonden we toch net even prettiger, maar kan me indenken dat dat puur persoonlijk is. Allebei zijn goede hotels. Mandira ook iets goedkoper trouwens, herinner ik me.

From Dayeuhkolot with love

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Ja Monyet dit is puur persoonlijk. Vorig jaar moesten we door omstandigheden (eigen keus overigens) enkele dagen in Bali Mandira zitten. Prima hotel hoor, maar voelden ons niet op ons gemak. Zaten dan ook vaak bij Legian Beach Hotel en waren blij dat wij over konden. Aangaande de prijs waren wij bij dezelfde luxe bungalows toch duurder uit bij Mandira.
De two storey bungalow van Mandira was wel weer goedkoper. Daar zul jij waarschijnlijk LBH mee vergeleken hebben.

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Emoticon: Party! Hallo even reageren op Legian Beach van Albert H en Wimroma. Ja een uitstekend Hotel c.q. bungalows in de mooie tuin, echter de prijzen zijn geen 45 € meer.
Heb met de general Manager Mr. Kristiaan daar in januari j.l. daarover gesproken de prijs is op dit moment rond de 76€ en dat vindt ik toch wel een beetje gortig.
De bungalows (10) stuks met prive zwembas speciaal voor de honnymonders moeten er waarschijnlijk uit. Of je nu met Oad-Hotelplan-Asie travel of Tui gaat de prijs blijft het zelfde jammer maar er zijn ook alternatieven ik zit nu in Seminyak voor 34 € dat scheelt wel een slok op een borrel en het is ook fantastisch maar het is maar hoe je het bekijk. In ieder geval veel plezier en geniet van de party vrijdags sαvonds

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Klopt, het is aardig duurder geworden. Ik weet niet waar en hoe jij LBH boekt Latex, maar kan deze bungalow nog altijd een kleine 20 euro goedkoper krijgen dan jouw prijs.

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hoi Albert,
Ik boek gewoonlijk bij een reisbureau in de plaats waar ik woon, meestal OAD maar de laatste keren heb ik ook gekeken naar de prijsen bij Hotelplan-Asie travel en Tui.
Ik kom reeds vanaf 1994 in Legian Beach aan de Jl Malasti. Er is wel een verschil tussen het Hotel bij binnenkomst rechts en de bungalows achter de receptie dan verblijf je in de tropische tuin met diverse bungalows. De General Manager ken ik per-
soonlijk Mr. Kristiaan afkomstig van Soerabaya en hij spreekt ook nog eens Nederlands.
Albert vertel mij dan maar eens waar jij het voor 45€ krijg ben benieuwd groetjes

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Kristian Kuntadi, Ik kan hem al meer dan 15 jaar.
Lezen vriend!! Want ik heb nimmer gezegd dat ik de bungalow voor 45 euro kan krijgen.
Dat was vorig jaar. Maar zit ver onder jouw prijs. De prijzen die heb binnen gekregen komen op 29 euro p.p.p.n. voor LO. Emoticon: Party!

fdwsayang
User
spacer line

Probeer eens de Flamboyan Inn in Kuta. Vlakbij het centrum. Als je googlet op Flamboyan Inn, kom je een e-mail adres tegen. De eigenaresse is een Nederlandse getrouwd met een Balinees. Ik zelf ga er in Juni 2009 naar toe.
Eerlijkheidshalve : ik ben er nog nooit geweest echter van gehoord via/via.

zie http://www.indo.com/hotels/flamboyan/
en ook : flamboyanRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.indo.com

Hello mister

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hoi Albert, na al het voetbal toch noch even een reactie.
a: je kent Kristian al meer dan 15 jaar, echter niet van legian daar is hij sinds 2004 de general manager.
b. De prijzen die je nu heb binnen gekregen voor 29 € p.p.p.n.voor L0 die tover je uit je duim, mocht dit werkelijk zo zijn dan mag je mij boeken voor 2 maanden ik heb hier zwart op wit van de general manager de prijzen ik kan niet scanen anders konden alle forum leden zien wie de waarheid spreekt.
c dus gaarne een reactie van jouw kant want een heelbekend spreekwoord in holland is al is de leugen noch zo snel de waarheid achterhaald er wel.
Dus graag een ractie als ik voor 59 nachten een prijs moet betalen van € 4425.-- zonder vliegen moet betalen, waar blijf je dan !!!!!!! Emoticon: Stupid

andre
User
spacer line

Ik ben er zelf niet geweest, maar heb wel op de laatste dag dat ik in Legian was een flyer gezien van een appartementen complex. Dit appartementencomplex is nieuw en staat tussen jl poppies 1 en jl poppies2. In de flyer stonder stonden prijzen (feb. 2009) van Rp650.000 voor een twee kamer appartement incl. keukentje. Goedkoop en erg leuk als je met z'n vieren bent

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Latex: Zeg jij mij nu eens wat jij mij allemaal probeert te zeggen.
Op dat achterlijke gezwam van jouw ga ik niet eens op in man.

Ik heb prijzen van € 29 p.p.p.n. Punt. Emoticon: Bye bye

Ik zal je nog een tip geven: Ook als jij goed om je heen kijkt kun jij voor € 33 p.p.p.n. een Cottage boeken bij LBH. Zelfs € 30 als je met 3 personen boekt. LBH heeft vaak hogere prijzen.

Balibagus
User
spacer line

een heel leuk hotel is Pelasa Hotel,jl.Batu Pageh ,zijstraatje van Jl.Panti Jalantik....tel: 0361-753423
vraag naar Nyoma of Wayan...als je dit doet vertel dat je via mij,Lou from Belanda/Maastricht,hebt.Ik logeer daar al meer dan 6 jaar,soms 6 maanden ,soms heel jaar.
alle personeel is Balinese,het is gelijk een grote familie.
laat me wat weten als je het doet: photolou22Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com
sukses.Lou.
prijzen ongeveer van 150.000,-/300.000,-

Toske
User
spacer line

Wij zijn al vier keer in Legian geweest en vinden Hotel Legian beach geweldig.
Het Hotel ernaast Hotel Mandira is ook zeer goed. Beide Hotels kosten ongeveer 27 euro p.p.p.p.n
met zeer goed ontbijt. Hotel Aneka is minder, maar de prijs is daar ook naar suk 6

Groet Toske

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,613,396 topic views - 235,463 posts - 13,700 topics - 26,283 members - last post @ 11-12-2019 10:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,662,927 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com