indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

On 06-03-2009 10:31 Albert wrote:

...

Wie weet tot ziens in het koninkijk Gods op Aarde. Emoticon: Party!

Behoort je dan tot die 144.000 uitverkorenen ?.
Zoniet , dan kan je mij niet ontmoeten Emoticon: Wink .

Kunnen we niet samen regeren over Gods koninkrijk (op aarde).

bisa dicek of makemyday .

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 06-03-2009 11:27 Surya Atmadja wrote:

...

Behoort je dan tot die 144.000 uitverkorenen ?.
Zoniet , dan kan je mij niet ontmoeten Emoticon: Wink .

Kunnen we niet samen regeren over Gods koninkrijk (op aarde).

Sory maar die 144.000 zijn vertegenwoordigers in de hemel of zoiets. Ik heb daarvan de juiste vertaling nog niet gevonden. Het K.G.O.Aarde is weg gelegd voor zeer veel mensen. Hoeveel, daar zijn vele speculaties over.

Doch alleen zij die niet in de nieuwe wereld thuis horen, zullen dan ook worden terug gehaald door onze Lieve Heer".
Aangezien energie nooit verloren gaat, zullen zij dan ook gewoon weer reincarneren in de nieuwe wereld. Als een onschuldig lammetje.
Dus wij zullen elkaar wel tegen komen. Emoticon: Smile Of tijdens de overgang of een paar eeuwen later. Export zal dan nog steeds bestaan, maar jouw pensioentje niet meer. Want geld is IK Emoticon: I love it Emoticon: Cooool en niet WIJ. Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Red face
Samen regeren dat wel, maar niet met zijn tweetjes, wel met miljoenen anderern (WIJ).

Tussen haakjes, nu vind je het nog prima vertoeven in NL. Maar wat i.p.v. 5% moet je 50% van j pensioentje missen? Kijk je dan nog happy, of neem je dan het 1ste en de beste vliegtuig to Indonesie. Want over die pensioenen is het laatste woord nog niet gesproken. De burger moet bloeden voor de fouten van de overheid.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

spacer line  

On 06-03-2009 13:35 Albert wrote:

...

).

Tussen haakjes, nu vind je het nog prima vertoeven in NL. Maar wat i.p.v. 5% moet je 50% van j pensioentje missen? Kijk je dan nog happy, of neem je dan het 1ste en de beste vliegtuig to Indonesie. Want over die pensioenen is het laatste woord nog niet gesproken. De burger moet bloeden voor de fouten van de overheid.
Dat we , ik ook moet meebloeden is duidelijke zaak.
Alleen heb ik (niet verder vertellen) een 10% AOW tekort , die gecompenseerd kan worden door een klein bedrijfspensioen .
Op papier kan ik het redelijk behelpen ,daarnaast heb ik nog een overwaarde van mijn arbeidersvilla in amsterdam.
Ook heb ik andere bronnen in Indonesia , waarvan ik niet afhankelijk ben voor mijn toekomstige AOW + bedr.pensioennetje.
M.a.w , ik zit wel gebeiteld. Emoticon: Party!
Alleen maak ik me zorgen als ik langer moet wachten op mijn AOW , als de regering de de pensioenleeftijd wordt verhoogd.
Dan moet ik langer wachten(gebonden zijn) dat ik niet gelijk mijn koffer kan pakken en remigreren .
Dan heb ik meer dan 10% in te leveren.
Trouwens echt remigreren zal ik nooit doen , waarschijnlijk wordt het 1/2 jr Amsterdam of Spanje en 1/2 jaar Bali of Java.Dit ivm de ziektekosten en verzekeringen.

spacer line  

On 06-03-2009 16:05 Surya Atmadja wrote:

...
Ook heb ik andere bronnen in Indonesia , waarvan ik niet afhankelijk ben van mijn toekomstige AOW + bedr.pensioennetje.
M.a.w , ik zit wel gebeiteld. Emoticon: Party! Emoticon: Blush

Het is niet waarvan maar waardoor .

spacer line  

Op 06-03-2009 08:36 schreef Surya Atmadja:

...

Even naar de betreffende posting gaan en dan klikken met je muis bij QUOTE (Boven rechtsaan).
Dan verschijnt de hele tekst van de posting.
Delen die je niet wil gebruiken ga je weghalen .

Bedankt voor de uitleg.Ik ben trouwens geen nieuwkomer hoor. Er is geen taboe en geen SARA-onderwerp voor mij. Alles is bespreekbaar.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 06-03-2009 19:11 barimuchtar wrote:

...

Alles is bespreekbaar.

Wat is je pinpas code?

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Och, beetje minder economsche 'vooruitgang' kan geen kwaad. worden er even wat meer bossen en andere natuurlijke hulpbronnen gespaard. Minder smog in KL!

Begin de details te vergeten

spacer line  

On 06-03-2009 19:11 barimuchtar wrote:

...

Bedankt voor de uitleg.Ik ben trouwens geen nieuwkomer hoor. Er is geen taboe en geen SARA-onderwerp voor mij. Alles is bespreekbaar.

Als alles bespreekbaar is , dan kunnen we mss verwachten dat je ook meedoet in de topics waar SARA achtige themas worden besproken .

Ik vind een mening van iemand , en zeker als hij / zij verbonden is met RANESI interessant.
Uiteraard doe je het op persoonlijke titel.

EVEN O.T
Ik heb een oude vriend bij RANESI (?) ene A.S , zit hij nog steeds bij jullie ?.
Doe de groeten aan hem , zeg maar anak Berkenhoven.
Hij weet wel wie ik ben .Heb ook dezelfde innitialen .
Uiteraard wil ik mijn ID wegens privacy redenen " geheim" houden.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 08-03-2009 10:27 Surya Atmadja wrote:

...

Heb je wat te verbergen dan? Of ben je bang dat wat je op het www plaatst dat dat t.z.t. tegen je gebruikt wordt?

spacer line  

Persoonlijk niet .
Maar zoals je weet zijn er toch rare mensen die allerlei verhalen kunnen verspreiden .
PS: alles wat ik in www heb geplaats is geplaats met de opmerking: Bisa diCek Mas.

Als je mij persoonlijk wil leren kennen ben ik ook bereid om naar J. te komen.
3 weken geleden zat ik in Yogya en Solo.
Je(oude) adres en echte naam weet ik al .
Als je Campari en sigaartje in huis hebt , dan wil ik wel langskomen .
Dan neem ik dropjes mee van Holland.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 08-03-2009 10:50 Surya Atmadja wrote:

Je(oude) adres en echte naam weet ik al .
Dan neem ik dropjes mee van Holland.

Ik heb misschien ook wel een idee wie jij bent, ofschoon het mij eigenlijk niet intresseerd wie, wie is. Ik heb wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd. En voor roddels is men bij ons aan het verkeerde adres.

Ik kan je t.z.t. wel een uitnodiging toesturen. Misschien is het wel leuk om in Augustus bij mij een barbekuit te houden. Ik ken nog andere NL'ers, in J en Smg. Ook Duitsers, Engelsen. Wie weet een internationale Barbekuit, doch op zijn Amerikaans. Iedereen neemt wat mee. Ik ben tenslotte een gierige NL'er.

OOk al liggen de roots in Indie.
Doch onder een voorwaarde het wordt GEEN zuippartij. Daar ben ik op tegen. Niet alleen vanwege de buurt, want buitenlanders hebben toch al zo'n slechte naam in J.
Doch eerder persoonlijk, plezier moet ook kunnen, zonder te veel alcohol.

Doch ik denk niet dat je mijn huidige adres weet in J. Bijna niemand weet waar ik woon, op een paar leveranciers en buitenlanders na.

Er is genoeg parkeerruimte zonder parkeermeters. Emoticon: Laugh out loud

Of je campari in kan kopen? Ik ben niet zo'n alcohol shopper. Emoticon: I love it

spacer line  

Heb je wat te verbergen dan? Of ben je bang dat wat je op het www plaatst dat dat t.z.t. tegen je gebruikt wordt?

Omsid, A.S is al met pensioen en woont nu in Indonesië, maar werkt nog als correspondent voor ons. Zijn gezin woont nog in Nederland. Silakan buka www.ranesi.n dan kan je veel bijdragen van hem lezen.

spacer line  

Ik vind een mening van iemand , en zeker als hij / zij verbonden is met RANESI interessant.
Uiteraard doe je het op persoonlijke titel.

EVEN O.T
Ik heb een oude vriend bij RANESI (?) ene A.S , zit hij nog steeds bij jullie ?.
Doe de groeten aan hem , zeg maar anak Berkenhoven.
Hij weet wel wie ik ben .Heb ook dezelfde innitialen .

Omsid, A.S is al met pensioen en woont nu in Indonesië, maar werkt nog als correspondent voor ons. Zijn gezin woont nog in Nederland. Bezoek www.ranesi.n dan kan je veel bijdragen van hem lezen.

spacer line  

Weet ik wel .
Wist niet dat hij met de VUT ging .Hij is ook een paar jaar ouder .

gizmonr5
User
spacer line

Ik vertrek over 3 weken naar Bali en ga dus proberen om die val van export wat te verminderen
door wat meer aan te kopen

Ik koop op een manier ginder aan : bijvoorbeeld ik haal de prijzen niet naar beneden , de prijs die ze geven moet juist zijn dat is al , ik koop 1 volle 40 voet kontainer aan vol met spulllen die we er gaan uitkiezen , is de gevraagde prijs te hoog ( wat kan zijn doordat het maken ervan te duur is koop ik het produkt niet of ze willen te veel verdienen denken he das een toerist), vragen ze 15000rp is het 15000rp ik ga daar niet aan touwtrekken krijg ik het aan 14500rp door touwtrekken dan maak ik mij moe eraan en verdienen zij misschien te weinig wat dan niet leefbaar is voor hun of gaan ze rommel maken , mijn oppinie is ze moeten het zelf weten wat de juiste prijs is ,
oh ja die toeristen prijzen ginder zijn extreem hoog dus goed shacheren daarvoor , de eerst gevraagde prijs licht gewoonlijk hoger dan de winkelprijs in Europa dus kan je uitrekenen , ze willen ook dat je de prijs naar beneden probeert te halen en doe je het niet is het feest voor hun

Wanner ik mijn bromfiets moet bijtanken ga ik meestal ook aan de fles kopen en is de gevraagde prijs te laag geef ik drinkgeld , vragen ze te duur (toeristen prijs nada niets ), aan de fles wordt gedaan door gewoonlijk heel arme mensen , en wanneer je naar ginder gaat kan je naar eigen idee sommige mensen helpen door aan te kopen op een eerlijke manier
het eerste jaar ben ik ook gaan slapen in een gest hous ( bij de inwoner)
Ik ga ook meestal eten in warungs is goedkoop en gewoonlijk maak je er een lokaal persoon een kelin beetje rijker mee

Ga naar ginder geef jullie geld uit en probeer het te doen door af en toe in je hart te kijken

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 09-03-2009 12:55 gizmonr5 wrote:
Ik vertrek over 3 weken naar Bali en ga dus proberen om die val van export wat te verminderen
door wat meer aan te kopen

Ga naar ginder geef jullie geld uit en probeer het te doen door af en toe in je hart te kijken

Kijk eens aan, dat soort berichten zie je bijna niet op dit forum. Emoticon: Clown

spacer line  

On 09-03-2009 12:55 gizmonr5 wrote:
...mijn oppinie is ze moeten het zelf weten wat de juiste prijs is ,
oh ja die toeristen prijzen ginder zijn extreem hoog dus goed shacheren daarvoor , de eerst gevraagde prijs licht gewoonlijk hoger dan de winkelprijs in Europa dus kan je uitrekenen , ze willen ook dat je de prijs naar beneden probeert te halen en doe je het niet is het feest voor hun...

bovenstaande komt uit de zelfde categorie als deze:

Je moet soms goed uitkijken op Bali want diverse producten zijn namaak:
Zo kan je op vele plaatsen uurwerken kopen voor bijna geen 3 Euro. Jawel polshorloges van bekende merken, maar pas op dit is niet echt en zeker niet goed. Ik had er 1 gekocht en na enkele dagen kapot, teruggedragen en een ander gekregen, nu terug in België en ook al kapot.
Parfums en Afterhaves kan je her en der kopen voor nog geen 8 Euro, terwijl dezelfde merken in de tax free méér dan 50 Euro kosten, dus duidelijk ook nep.
DVD's voor nog geen 1 Euro, onmogelijk dus ook nep.

God allemachtig, wat een niveau hier de laatste tijd. Moeten we de verhaaltjes van SA missen hier krijgen we dit weer….
Denk dat ik me abonnement hier maar ga opzeggen.
Misschien moet ik maar eens bij ‘dat’ andere forum aanmelden.

spacer line  

On 09-03-2009 13:29 ouwe bekende wrote:

...
God allemachtig, wat een niveau hier de laatste tijd. Moeten we de verhaaltjes van SA missen hier krijgen we dit weer….
Denk dat ik me abonnement hier maar ga opzeggen.
Misschien moet ik maar eens bij ‘dat’ andere forum aanmelden.

Moet je doen .
Niemand zal je missen , ook gezien je inbrengt en je manier van denken en houding tegenover Indonesia / en Indonesiers.
Lees maar je eigen posting.

spacer line  

On 09-03-2009 16:22 Surya Atmadja wrote:

...

Moet je doen .
Niemand zal je missen , ook gezien je inbrengt en je manier van denken en houding tegenover Indonesia / en Indonesiers.
Lees maar je eigen posting.

Meneer, U zou eens moeten weten hoeveel mensen U een plezier zou doen wanneer U van het net verdween…
U inbreng is niks anders dan het reageren om het reageren. Het is keer op keer bewezen dat uw echte praktijk kennis nihil is en uw vertelsels slechts gebaseerd zijn op ‘van horen zeggen verhaaltjes en internet’.
Ik durf zelfs wel te beweren dat de positieve respons die U af en toe ontvangt puur en alleen uit medelijden zijn. Wanneer gaat U dat nou eens beseffen?
MODERATOR BREAK

Op de man is niet echt gewaardeerd. Kan het een onsje minder OB?

Placed by oyibo @ 10-03-2009 07:18

spacer line  

On 09-03-2009 19:29 ouwe bekende wrote:

...

Meneer, U zou eens moeten weten hoeveel mensen U een plezier zou doen wanneer U van het net verdween…
U inbreng is niks anders dan het reageren om het reageren. Het is keer op keer bewezen dat uw echte praktijk kennis nihil is en uw vertelsels slechts gebaseerd zijn op ‘van horen zeggen verhaaltjes en internet’.
Ik durf zelfs wel te beweren dat de positieve respons die U af en toe ontvangt puur en alleen uit medelijden zijn. Wanneer gaat U dat nou eens beseffen? Het moet voor U toch ook wel eens vermoeiend worden...?

spacer line  

On 09-03-2009 19:29 ouwe bekende wrote:

...

Ik durf zelfs wel te beweren dat de positieve respons die U af en toe ontvangt puur en alleen uit medelijden zijn. Wanneer gaat U dat nou eens beseffen?

Moderator , even off topic.
Ik moet even reageren op Menir O.B

Ben jij niet die persoon die herhaaldelijk zijn slimkmigheid t.o.v de Indonesiers in dit forum heb geventileerd .?
Dat je daar nog steeds kom zakendoen omdat je iets slimmer bent dan de mensen daaro ?

En dat je ondanks het meermalen afkraken daar nog steeds komt ook "voor" drank en vrouwen ?
Zie jou posting op Posted Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. 27-02-2009 13:59
Nou dat is natuurlijk niet zo moeilijk: “drank en vrouwen!”

Dan wordt het een dure zaak .

spacer line  

Goh, ik lijk wel een echte koloniaal!

Toch is mijn gedrag niet zo ‘schokkend’ zoals U hier graag probeert te schetsen. Maak nog steeds een hoop mensen blij in Indonesië..

elsbeth
User
spacer line

He ouwe bekende, wat een vreemde behoefte om andere forumleden zo te betrekken in je mening over iemand. Ik vraag me af waarom je dat zo nodig hebt, het lijkt erop dat je je eigen overtuiging een beetje kracht bij wil zeten. Ik zie het echter niet als kracht, maar als zwakte. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het echt totaal oneens ben met je opmerkingen over SA. Wat anderen van hem vinden interesseert me echt helemaal geen zier.
Groeten Elsbeth

Jantje
User
spacer line

Had dit al eerder getraht te posten maar is waarschijnlijk niet aangekomen. Er staan ook geen “verboden links” in dus kan niet weggehaald zijn door de modraine..

Nog een keer dan.

Sidia schreef:
En dat je ondanks het meermalen afkraken daar nog steeds komt ook "voor" drank en vrouwen ?
Zie jou posting op Posted 27-02-2009 13:59
Nou dat is natuurlijk niet zo moeilijk: “drank en vrouwen!”

Dan wordt het een dure zaak .

De titel van dit topic in acht nemende, moet ik dan concluderen dat drank en vrouwen zowat de belangrijkste artikelen zijn die het land exporteert. En dat u in bedekte termen eigenlijk suggereert dat het een komplete hoerenzooi is?”

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Ouwe Bekende,

. Kijk jij maar uit jongen. Deze man loopt hier op het forum stage want straks....

Kunnen we niet samen regeren over Gods koninkrijk (op aarde)

Emoticon: Yes!

spacer line  

On 10-03-2009 17:10 Jantje wrote:

De titel van dit topic in acht nemende, moet ik dan concluderen dat drank en vrouwen zowat de belangrijkste artikelen zijn die het land exporteert. En dat u in bedekte termen eigenlijk suggereert dat het een komplete hoerenzooi is?”

Emoticon: Yes!

Die Ome Jan toch.
Heb je je eigen posting goed gelezen ?
Trouwens over drank en vrouwen zijn de woorden van OB.
Niet van mij .
Dus moet je aan OB vragen of hij suggereert dat daaro een komplete hoerenzooi is of niet.
Zoals je weet woon ik in Amsterdam .

Nog steeds senang daaro ?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,340,031 topic views - 239,285 posts - 13,720 topics - 31,177 members - last post @ 27-05-2020 16:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,227,087 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com