indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo,

Ik wil een mooie foto van een sawa laten afdrukken op een canvas doek. Ikzelf heb wel wat foto's, maar er zijn veel mooiere. Heeft er iemand een mooie foto op de pc staan die goed genoeg is(hoge resolutie) om op een doek van 90 x 120 te laten afdrukken? Zo ja, dan hoor ik graag van je!

spacer line  

Probeer http://flickr.com/ eens ;-)

spacer line  

Bedankt voor de tip! Had er nog nooit van gehoord.

spacer line  

Helaas nog geen juiste foto gevonden. Op de internetsite flickr.com is de resolutie niet hoog genoeg. Dus heb je een foto op je pc......................

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Nyonya,

Kijk ook maar eens op www.columbusmagazine.nl/

Als je daar niks kunt vinden roep maar. Ik heb zelf ook wel een mooi, maar moet even zoeken

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Balibagus
User
spacer line

hi,
Ik heb hele mooie foto's van de mooiste Sawa's in Bali...maar te veel om zo maar op te sturen....ik nodig je uit als je in Maastricht komt bij mij thuis mijn ''kleine expositie '' te komen bekijken.
reageer svp via email niet hier: photolou22Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com
van harte welkom.....Lou.

ojla240
User
User icon of ojla240
spacer line

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

Ga staan waar geen plek is om te staan.

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

Je kunt in google afbeelding instellen dat alleen grote afbeeldingen getoond worden
http://images.google.nl/images(...)299NL304&um=1&q=sawa's&revid=626122592&ei=X_i4SfDDC9jGjAemw4C6CA&sa=X&oi=revisions_inline&resnum=0&ct=broad-revision&cd=1

Ga staan waar geen plek is om te staan.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Kwam nog een mooi stelletje sawa's tegen. Sawa wordt trouwens vaak als sawo geschreven... dan vind je meer antwoorden.

(Uiteraard weet ik dat er sawah's gezocht worden, met een 'h' dus, maar ik denk ik geef jullie een beetje Indonesisch mee.. Emoticon: Puh! )

spacer line  

Bedankt allemaal voor jullie reacties! De foto van DE sawah ;-) is gevonden!

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

En welke is het geworden? Emoticon: Party!

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

57,147,866 topic views - 226,353 posts - 13,588 topics - 18,091 members - last post @ 26-04-2018 18:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

99,545,114 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com