indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Komende zomer ga ik naar Java en Bali. Op Java wil ik een aantal dagen een prive chauffeur huren. Weet iemand een betrouwbare Chauffeur die goed Nederlands of Engels spreekt en ons vanaf Yogyakarta via Solo, Malang, Tosari, Ijen naar Bali kan leiden (in 6 a 7 dagen)?

Heeft iemand ook suggesties en tips voor goed betaalbare en kwalitatief goede verblijfblaatsen in de hierboven beschreven locaties?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Luuk Timmermans

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Rond neuzen op deze site geeft je vollop antwoord op jou vragen. Zeker aangaande goede verblijfplaatsen Emoticon: Yes!

Succes.

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Luuk,
Wij hebben december jl. gebruik gemaakt van Tanto. Een chauffeur uit Yogya.
Hij spreekt Nederlands.
Je kunt hem denk ik wel bereiken via globaladventureRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.indo.net.id

Succes Emoticon: Smile

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

nunuk
User
spacer line

Goede chauffeur is onze vriend Guus uit Jakarta.
Spreekt Nederlands en kent de routes op zijn duimpje.
Voor verdere informatie mail gerust......

groetjes....

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 28-03-2009 10:51 nunuk wrote:
Goede chauffeur is onze vriend Guus uit Jakarta.
Spreekt Nederlands en kent de routes op zijn duimpje.
Voor verdere informatie mail gerust......

groetjes....

Het is te hopen dat hij de weg een beetje weet, er staan namelijk meer dan voldoende borden om je de weg te wijzen. Emoticon: Wink

Ho Lee Fuk

spacer line  

Kijk maar even op www.bersama.nl dit is een stichting zonder winstbejag en alles kan vanuit nederland geregeld worden.

Heb zeer goede ervaring met deze stichting, het was tot in de puntjes verzorgd!

baturudy
User
spacer line

Luuk mail naar p.sebo hotmail.com hij zaql je in alle opzichten niet teleurstellen,heb hem al van 1989 elk jaar.bellen kan ook naar;062-332.424331.

Is hij bezet dan bel Edwin Simon uit Malang 081334958008.

voor info in Ned. 071.4016627 (r.Zevenhoven)

thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line

je mag mij wel inhuren luuk Emoticon: Smile

spacer line  

misschien reageer ik een beetje laat, maar beter laat dan nooit, want ik ken een hele en zeer ervaren en goed engels, summier nederlands sprekende gids/chauffeur. zijn naam is agoes pramono en woont in malang (onder surabaya. hij is meer dan 20 jaar werkzaam in de toeristen-industrie, zowel als gids als chauffeur. veel ervaring met nederlanders en heel bekend met de omgeving, waar u wilt reizen. ik heb veel in indonesie gereisd, maar hij was tot nu toe de beste gids. u kunt alles in overleg met hem regelen, maar hij kan ook, als u dat wilt, de hotels regelen.
zijn e-mailadres is: goespramRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.mail.com
ook kunt u het via mijn adres regelen: a.t.schutterRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.home.nl

vr. groet,
alie schutter

markiov
User
User icon of markiov
spacer line

Yono is erg betrouwbaar is eigenlijk de enige indonesier die ik vertrouw.
Hij doet trips in Java en Bali.. Komt nooit te laat.. Altijd genoeg benzine in zijn tank. Eet niet de duurste dingen. En het beste is natuurlijk hij weet alle mooie plekjes!

Hij is erg geliefd door alle Nederlanders die op Bali wonen. zegt genoeg toch?
Naja kijk maar eens www.baliontour.info

Vriendelijke groet,

Mark Hofland

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,786,263 topic views - 236,742 posts - 13,710 topics - 28,544 members - last post @ 25-02-2020 18:41 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,186,116 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com