indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.telegraaf.nl/binnen(...)ao_ers__.html?p=17,1
Ja Nederland is te ver doorgeschoten met het geen ze aan sociale voorzieningen plegen te doen.
Nu de economie erg slecht word kan men daar in zeker zin gaan snoeien.
Want juist die mensen geven geen geld uit in het land zelf waarvan ze het krijgen.
Er gaan miljoenen, naar dat stelsel, en dat is meer dan belachelijk te noemen.
Kijk maar op de reacties van mensen die ook veruit zich uiten over UVW, die mensen terug roepen, om herkeuring.
Belachelijk voor woorden.
Kijk daar word je niet vrolijk van, en wekt geen vertrouwen meer.
Nu kan ik mij voor stellen dat de mensen bij hun eigen ten rade gaan, over hun situatie.
Ik hoop dat deze crisis iets geleerd wordt, dat de mensen boven modaal inkomen, zich buiten proportioneel zich verrijken, vooral in vrije beroepen.
Dat is niet uit jaloezie, maar meer op het geen je zag aan komen, van privatisering, en daardoor ontstane misbruik van lieden die iets meer hadden dan modaal inkomen.
Daarvoor hoop ik persoonlijk dat de recessie zo erg word, dat men eens, en voor altijd die lieden die misbruik maken van het vertrouwen aangepakt worden.
Want men begrijpt nog steeds niet, waarom er een crisis is,het vertrouwen van de doorsnee vrouw/man in de middenklasse is er niet meer.
Zelfs de doktoren, die werken in ziekenhuizen, hebben te veel aan honorarium………….
Waarom moeten hun zo veel verdienen, dat ze hun geld niet op kunnen maken aan welk levensstandaard ook.
Ze mogen van mij iets meer verdienen, en een goed, en welvarend leven genieten, maar niet om het geld zo te parkeren, dat er niets mee gedaan word.
Nu kunnen ze hun geld, in rook zien op gaan, eigen schuld.
Hoop een les voor hen die zo hebberig zijn dat ze aan de bedelstaf komen……….. Emoticon: Cry Emoticon: Confused Emoticon: Blush Emoticon: Smile

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

rwezenaar
User
User icon of rwezenaar
spacer line

ik voel wel voor een snoepreisje Emoticon: Wink helaas ben ik geen wao'er Emoticon: Puh! Emoticon: Puh!

gelukkig heb ik mijn volgende vakantie al geboekt Emoticon: Wink

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 27-02-2009 02:26 rwezenaar wrote:
ik voel wel voor een snoepreisje Emoticon: Wink helaas ben ik geen wao'er Emoticon: Puh! Emoticon: Puh!

gelukkig heb ik mijn volgende vakantie al geboekt Emoticon: Wink

Helaas geen WAOer U kunt beter schrijven gelukkig ben ik geen WAOer

Emoticon: Yes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Pamelabak
User
spacer line

4yoke4,

Ik denk dat rwezenaar niet weet wat WAOer inhoudt. Onze kinderen hebben echt over om geen WAOer te zijn.

Groetjes,
Pamela

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,537,326 topic views - 236,599 posts - 13,707 topics - 28,339 members - last post @ 16-02-2020 17:46 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,773,571 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com