indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line

Beste mensen

Eerder in dit forum heb ik een topic gestart met het aanbieden van Lion Air vliegtickets.
Omdat dit een succes bleek te zijn heb ik de service uitgebreid met tickets voor Mandala en Airasia.
Mensen die een ticket nodig zijn kunnen mij een mailtje sturen op j.verheyRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hqinternet.nl
binenkort word de service uitgebreid met een website zodat men zelf online kan boeken 24 uur per dag.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Hier weer een tevreden klant met het reserveren op afstand. Zelfs toen ik om "vijf voor twaalf bedacht dat het toch nog anders moest........." Emoticon: Wink
Ik heb nu geen stress met me afvragen of ik nu of niet meteen "door kan" Sterker nog, met tickets niet op het allerlaatste moment te kopen ben je waarschijnlijk ook nog eens goedkoper uit.
Ik vind ook de uitbreiding met Mandala een uitkomst.
Van mij mag je ook Sriwaijaya, Merpati en Transnusa aan het rijtje toevoegen.

Ik ben blij over goed 2 weken zit ik in Kupang!.

Terima kasih! Emoticon: Smile

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

closje
User
spacer line

Ook ik heb wederom gebruik gemaakt van deze geweldige goede service!!
Dit keer met Mandala en zoals altijd snel de reisbescheiden binnen per mail.

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 23-02-2009 17:40 thephantom wrote:
Beste mensen

Eerder in dit forum heb ik een topic gestart met het aanbieden van Lion Air vliegtickets.
Omdat dit een succes bleek te zijn heb ik de service uitgebreid met tickets voor Mandala en Airasia.
Mensen die een ticket nodig zijn kunnen mij een mailtje sturen op j.verheyRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hqinternet.nl
binenkort word de service uitgebreid met een website zodat men zelf online kan boeken 24 uur per dag.

Beste ThePhantom,

Leuk idee op zich, maar ik zie niet in wat de meerwaarde is om tickets van AirAsia aan te bieden, iedereen met een NL creditcard kan gewoon op hun site een ticket boeken, net zo makkelijk als RyanAir.

Gracias. Sama sama

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 06-04-2009 18:38 kiwimave wrote:

...

Beste ThePhantom,

Leuk idee op zich, maar ik zie niet in wat de meerwaarde is om tickets van AirAsia aan te bieden, iedereen met een NL creditcard kan gewoon op hun site een ticket boeken, net zo makkelijk als RyanAir.

Er zijn er meer die met een creditcard te boeken zouden moeten zijn met de nadruk op zouden zijn.... Ik zelf ooit een Air Asia geprobeerd te boeken in Indonesie een paar jaar geleden maar ik kreeg zoveel fout- en andere rare meldingen dat ik toch maar gewoon naar een kantoor ben gegaan.
Je zou nu Merpati ook online kunnen boeken maar die hebben weer zoiets raars dat je direct bij aankomst bij een kantoor moet vervoegen om met je reserveringsnummer je ticket te verzilveren.
Met andere woorden, ik meer vertrouwen in ThePhantom dan online of whatever.
Dus voor mij meer dan genoeg meerwaarde (en ik ben niet alleen)

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

thephantom
User
User icon of thephantom
spacer line

Op 06-04-2009 18:38 schreef kiwimave:

...

Beste ThePhantom,

Wel voor vele mensen is een creditcard vanzelf sprekend maar er zijn toch behoorlijk wat mensen die geen creditcard hebben.
Voor deze mensen is het zeker een meerwaarde , ook omdat Air Asia onlangs hun routes hebben uitgebreid.

spacer line  

Ik heb pas een keer een ticket besteld met credit card. Dat was met Singapore Airlines. Maar voor de andere vooral Indonesische binnenlandse maatschappijen waag ik voorlopig nog niet om met credit card online te bestellen. Dat vertrouw ik nog niet helemaal.

draai123
User
spacer line

Ben op zoek naar 2 tickets van Denpasar naar Yogyakarta in september.
Kan je ons helpen??

Napsju
User
User icon of Napsju
spacer line

AirAsia kan wel een pain in the arse zijn hoor, als het aan komt op creditcard betalingen. Ryanair lukt wel altijd gelijk.

188 euro per persoon Parijs Orly - Kuala Lumpur retour was misschien te mooi, maar het is me wel gelukt.

Visa - DECLINED
XXXXXXXXXXXX3811 366.00 EUR
Visa - DECLINED
Visa - DECLINED
Master Card - DECLINED
XXXXXXXXXXXX3849 366.00 EUR
Visa - DECLINED
Visa - DECLINED
Master Card - DECLINED
XXXXXXXXXXXX9244 366.00 EUR
Master Card - DECLINED
Master Card - DECLINED
XXXXXXXXXXXX7942 366.00 EUR
Master Card - DECLINED
XXXXXXXXXXXX7942 366.00 EUR
Master Card - DECLINED
Visa - DECLINED
Visa - DECLINED
Visa - DECLINED
Visa - DECLINED
Master Card - DECLINED
Visa - DECLINED
Master Card - DECLINED
XXXXXXXXXXXX3849 366.00 EUR
Visa - DECLINED
Visa - DECLINED
Master Card - DECLINED
Visa - CONFIRMED

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ben je er ook zeker van dat er niet een paar transacties doorgang gevonden hebben stiekem? AirAsia staat hier namelijk bekend om, errors op de betaalpagina. En zie dan je geld maar eens terug te krijgen, dat is een nog grotere 'pain in de arse'..

airasia credit card problem

eveline
User
spacer line

On 26-04-2011 02:07 Yerun wrote:
Ben je er ook zeker van dat er niet een paar transacties doorgang gevonden hebben stiekem? AirAsia staat hier namelijk bekend om, errors op de betaalpagina. En zie dan je geld maar eens terug te krijgen, dat is een nog grotere 'pain in de arse'..

airasia credit card problem

Ik heb zeer goede recente ervaring bij jou ticket te reserveren Beste Yerun.... zelfs op de feestdagen als Pasen , ha ha ha
Zeer goede service en geen problemen met betalen.
Geen denken aan van me om ooit rechtstreeks via de Air Asia te boeken, zeker niet als als het alleen met een credit card betaald moet worden. Je moet maar net zien idd hoelang je weer op je geld moet wachten, ppffff een hoop gedoe en stress lijkt me.

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

spacer line  

Ik boek mijn tickets gewoon met creditcard bij air asia en mocht het onverhoopt fout gaan dan gaan we gewoon naar het kantoor in Padang.
Maar ja niet iedereen heeft een kantoortje om de hoek zitten.
Tot heden nog nooit problemen gehad met air asia.
We gebruiken wel een creditcard uit IndonesiŽ....
En de rest boeken we gewoon bij Yerun prima service...en kan met ideal betalen dat heeft iedereen.
Dus ik zie geen meerwaarde om te boeken bij thephantom

Napsju
User
User icon of Napsju
spacer line

On 26-04-2011 02:07 Yerun wrote:

Bedankt voor je zorgen, maar nee, die dubbele boekingen heb ik niet. Ik heb gewoon 1 boeking voor 2 personen incl bagage en eten Parijs Orly - KL retour. 366 euro afgeschreven van mijn CC en that's it.

Heb trouwens onlangs nog voor 3 personen SIN-DPS-SIN geboekt bij AirAsia. Zelfde gezeik, maar na 12 keer proberen lukte het toch. Zowel met Nederlandse VISA, NL Mastercard, Duitse VISA en een Singaporese Mastercard. Lijkt me een structureel probleem bij AA.

senior
User
User icon of senior
spacer line

Het moet dan toch ergens aan liggen bij Air Asia, tot op heden heb ik er de laatste twee jaar nooit last van gehad. Zowel met Visa, Mastercard en een credit card van een Thaise bank ging altijd zonder problemen bij AA, in tegenstelling tot Bangkok Airways en Thai Air>> daar had ik dan weer problemen....Blijft soms vreemd in Azie.... Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

Napsju
User
User icon of Napsju
spacer line

Precies. Zeker ook omdat boeken bij Ryanair, Wizzair, MAS en SQ ook altijd gewoon goed gaat, en wel in 1 keer.

eveline
User
spacer line

IK weet niet of het alleen aan Azie ligt hoor...
Ik heb hier onlangs ook last gehad van online betalingen met KLM.
Dagen lang geprobeerd, het wilde het tijdens de betaling maar niet lukken.
Uiteindelijk gebeld en kreeg te horen dat ze al een paar dagen storing hebben met Ideal online, ik moest het maar proberen met CC te betalen volgens haar zou dat wel lukken. Anders moest ik het maar blijven proberen tot op gegeven moment wel pakt.
Nou ook dat was dus met beide niet het geval...
Ik was het echt beu...
Uiteindelijk lukt het pas per telefonisch, zij was heel vriendelijk, behulpzaam en met veel geduld heeft zij er voor gezorgd tot de reserveringen gelukt was, met CC trouwens.

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,239,887 topic views - 233,318 posts - 13,683 topics - 23,664 members - last post @ 18-08-2019 09:14 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,129,304 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com